Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää viesteillä pommittava perhe ja sukulaiset, muita?

Vierailija
30.09.2021 |

Joskus haluaisi rauhaa mutta pommitetaan viesteillä. Minusta viesteillä pommittaminen on älytöntä jos ei ole tärkeää asiaa. En minä jaksa näppäillä puhelimella, mitä olen tehnyt tänään, tai mitän juuri söin. Onko se nykyään niin että jokainen asia pitää kirjoittaa mitä tekee? Vähän tuntuu siltä. Riittäisi jos kerran viikossa kysyttäisiin kuulumisia, ja jos on jotain tärkeää asiaa. Vai olenko sitten masentunut jos en jaksa? Olen aina pitänyt omasta rauhasta ja joskus ikävä kyllä, joudun esim laittamaan mutella tietyt wats app henkilöt koska alkaa tulla ihan älyttömästi viestejä, esim. yksi siskoistani laittaa putkeen erilaisia videoita(musiikki videoita) joita minun pitäisi katsoa, ja kommentoida niitä jotenkin. Vaikka tietää että meillä on täysin erilainen musiikkimaku.

Mitä mieltä olette tälläisestä, saako silloin ignooraa? Minun mielestäni jos joku ei vastaisi viestiini, en häntä enää viestillä pommittaisi, vaan odottaisin että hän vastaisi jotain ja vasta sitten laittaisin toisen viestin, jos hän kysyisi jotain. Tuntuu että ihmiset ovat nykyään sellaisia että jokainen odottaa että olet puhelin kourassa heti näppäilemässä jotain takaisin ja jos viestiä ei kuulu, niin on se ihme. Haluaisin kuulla onko muilla tämäntyylisiä läheisiä elämässään ja miten olette toimineet heidän kanssaan? En mitään riitoja halua alkaa haastamaan, vaan lämpimät välit.-....

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään mietin ihan samaa. Mikä velvollisuus aikuisilla on omille vanhemmilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla