Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako ottaa tätä työtä?

Vierailija
22.11.2014 |

Oon minimi äitiyspv rahalla... Nyt taloyhtiö ehdotti,että minä voisin siivota kerran viikossa yht 6rappua,3kerroksisia taloja... Saksan n
350e/kk palkkaa. Olishan tuo kait parempi ku ei mitään? Siivousvehkeet ja välineet saisin taloyhtiöltä..paljonko ttuosta jää nettona?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Laske tuntipalkka, niin aika minimiin menee.

Vierailija
2/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii... En oo kerenny olla missään töissä,muutako koulussa ja harjoitteluissa. Vauva nyt 6kk. Ja nyt olis kiva päästä edes jtn työtä tekemään. Oon 19v. Veroprosentti oli kait joku 11% mulla vaan en muista nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuitenkin kesätöissä ollut :)

Vierailija
4/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kannattaa! työkokemus on plussaa aina,ja lisätulotkin.

Vierailija
5/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mä siivosin kesätöikseni 2kertaa viikossa kahek kerrostalon rappukäytävät. Toinen oli kolme kerrosta ja toinen kaks. Lisäks saunan, pyörävarasto, häkkikäytävä.
Palkkaa sain jotai 400-480€. En muista. Mut aika pieneltä kuulostaa toi sun palkka suhteessa työn määrään. :/
Toisaalta jos työ on vaan kerran viikossa niin sitte ok, riippuu kuinka kauan hommassa menee.
Jos haluat vaan jotain työtä, niin siitä vaan! :) onhan se edes jotai hommaa, ja saisit ainakin lisää rahaa. :)

Vierailija
6/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä äityispäivärahoista, mutta jos sama homma olisi työmarkkinatuella, se 350e vaikuttaisi alentavasti työmarkkinatukeen. Eli 300e saa tienata tuen yli, mutta ei senttiäkään enempää.

Vierailija
7/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä jos tuo ei laske jotain etuuksia. Periaatteessa kannattaisi tehdä vaikka laskisikin, jos tarvitsee sen työkokemuksen tms. Tuskin kuitenkaan kerta viikossa riittää rappujenne siivoamiseen. Meillä nuo käydään joka päivä kevyesti ja pari kertaa viikossa pyyhitään. Kurakeleillä useamminkin. 

Vierailija
8/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla TES:in mukainen palkka, teen töitä 4,5h viikossa (kolme taloa, kuusi kerrosta) ja palkka kuukaudelta on n. 150e. Siihen nähden huima palkka melkein samasta määrästä työtä..

Vierailija
9/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kun opit homman, se sujuu aika sutjakkaasti.

Vierailija
10/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kappas, sulla on vielä VAIN kerran viikossa. Mistä tuollaisia työpaikkoja saa?? Mä haluan tuon!

Vierailija
11/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isännöitsijältä tuli käsky että 1kerta viikossa riittäis.. Ja minimiäitiyspvrahan päälle saa minusta tienata?

Vierailija
12/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä nytkään siivooja siivoa varmaan ku 2vkn välein.. Ei oo asu sotkuisia ihmisiä täällä :) lähinnä yksin eläjiä ja vanhuksia...

Vierailija
13/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuosta jää sitten nettona käteen?

Vierailija
14/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nousit ajatella, että saat rahaa ja voisit ajatella että tulee hyötyliikuntaa samalla. Kerran viikossa. Ja työmatka on noin lyhyt. Se on ihan kädenojennus sinulle.

Mä itsekin mietin hoitovapaalla, että olisin voinut tehdä tollasta. Rappusiivous on ihan kivaa.

Sä et kuitenkaan hoida niitä erikoistöitä niinku vahausta.

Vierailija
15/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä kelasta toi äitiyspäivärahahomma vielä. Siinä on joku raja minkä saa tienata, en muista oliko 300€.

Vierailija
16/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 09:27"]

Tee ihmeessä jos tuo ei laske jotain etuuksia. Periaatteessa kannattaisi tehdä vaikka laskisikin, jos tarvitsee sen työkokemuksen tms. Tuskin kuitenkaan kerta viikossa riittää rappujenne siivoamiseen. Meillä nuo käydään joka päivä kevyesti ja pari kertaa viikossa pyyhitään. Kurakeleillä useamminkin. 

[/quote]

Heh heh. Kyllä jos puhe on kerran viikossa, niin se on kerran viikossa. Jos teidän talossa pitää jokaisen jälkeen erikseen nuohota uudelleen, silloin on palkkakin eri luokkaa...

Vierailija
17/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK! Selvittelen,mutta olishan tuo kivaa kun jäis edes 200e ylimääräistä ja tuossa siivouksessa menis n.2h kerran viikossa :)

Vierailija
18/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veroprosentti on 11%, tuosta jää käteen noin 311euroa.

Vierailija
19/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat siis 14.50e per rappu (-verot tietty). Peseekö rapun tunnissa? Tuntipalkaksi tuo on tosi ok ilman kokemusta. Kaupanalalla tuntipalkka voi olla paaaalhon huonompikin :)

Vierailija
20/27 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis entisellä tytöllä meni n.2h viikossa. Yhteensä kaikkiin rapouihin! Otti alakerran imurilla,tuuletti matot, Sitte mopilla ylhäältä alas, ja kaiteita rätillä ja maton tuuletti! Ja ovea vähän pyyhkäs.. Saisin samalla omaakin aikaa tuossa :D mies vois olla vauvan kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän