Kokemus gynellä.
Olin raskaana ja tarkistuksessa gynellä. Menossa oli sisäkautta ultraus sillä sauvalla, kun lääkärillä piti mennä koneelle katsomaan "no missä se istukka viimeksi oli". Lääkäri jätti ultraussauvan sisälle! Ja vielä kokeili kädet irroittamalla "pysyykö". Siis niinku esim korttitaloa kootessa ojennetaan kädet, niinku valmiiksi nappaamaan kiinni jos tippuukin. Noh lääkäri meni koneelle ja minä siellä tiskillä jalat levällään jouduin jännittämään lihaksilla, ettei kallis ultrakone tipu!!!!! Mitä mieltä?
Kommentit (11)
Ahahahah näen tämän tilanteen sieluni silmin. :D Av-mamma sauva römpsässä ja silmät kauhistuksesta pyöristyneenä. Ei kuitenkaan uskalla antaa toiminnasta palautetta suoraan lääkärille, vaan tulee pari päivää käynnin jälkeen avautumaan av:lle.
Oisit vaan pukannu ulos :D lääkärin vika jos menee rikki.
Siinä on vähän se, että ei sitä likaista sauvaa voi laittaa takaisin telineeseen jollei ota sitä kumia pois ja laita sitten uutta kun jatkaa. Eikä sitä oikein sun mahan päällekään voi nostaa. Mut joo, ehkä se ei ajatellu loppuun asti ja ei vissiin ollu hoitajaakaan joka olis voinu pidellä. Eikä kehdannu sua itseäs pyytää :-D
Kuulostaa aika omituiselta tilanteelta. :) Olisin varmaan sanonut että ootko varma ettei toi härveli tipu.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:36"]
Ahahahah näen tämän tilanteen sieluni silmin. :D Av-mamma sauva römpsässä ja silmät kauhistuksesta pyöristyneenä. Ei kuitenkaan uskalla antaa toiminnasta palautetta suoraan lääkärille, vaan tulee pari päivää käynnin jälkeen avautumaan av:lle.
[/quote]
Tämä!
Tyypillinen arkajalka jota voi nöyryyttää mielin määrin.
Minä oon aika rempseä niin varmaan olisin sanonu että hei sulla unohtu jottai, vai testaatko miten jaksan lihaksilla pidellä.
No mulla jäi kerran se kortsu sisään kun gyne otti sen sauvan pois... Sanoin, että tänne tais jäädä toi kondomi sisään ja sitten se veti sen kortsun irti ja se meinas osua sen gynen naamaan (vähän niinkuin kumilenksu kun sitä vetää) :D
Itseasiassa annoin palautetta tilanteen loputtua. :) sitä siinä aatteli ykkösenä, että onhan istukassa ja vauvalla kaikki kunnossa, kun koneelle piti mennä. Jälkikäteen jo naurattaa. :D palautteen annoin ystävällissävytteisesti. Toivottavasti teillä on hernepussi kotona. ;) t. Av
Kommentoija numero kahdeksan, kerro toki millainen ihminen on tyypillinen helposti nöyryytettävä. ;) sinulla on ilmeisesti asiantuntemusta? Tuosta nöyryytyksestä meinaan. Ehkä av halusi kertoa hauskan tarinan. Ei pidä olla niin jäykkis! Ei toi kovin suuri nöyryytys ole. :D
Tulit sauvotetuksi. :D kertokaa muutkin gynekokemuksia? T. Mies 25 :D
No hengissä näytit selviävän.... oliko muuta?