Muistaisinko jos olisin nussinut baarissa
Kännissä jotain? Muelestäni en ikinä ole näin kyllä tehnyt niin eikö "ensimmäisenkerran" kyllä muistaisi vaikka olisikin ollut tukevassa humalassa?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:19"]Muistan kyllä oman kertani, tapahtui edesmenneessä Helsingin Alessa (vessassa) armon vuonna 2007. Tietysti olen sen jälkeenkin voinut nussia baarissa, mutta en vain muista?
Kyseessä oli muuten oma mieheni. En tiedä miksi jörnimme vessassa, kun koti olisi ollut siinä 500 metrin päässä.
[/quote]
Varmaan sentakia että voisit jakaa kokemuksesi täällä av:lla
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:13"]Sinut olisi heitetty pihalle sieltä baarista, jos olisit siellä niin tehnyt.
[/quote]
Ehtiikö ne muka siellä vahtia kaikkia?
Jos panee illalla tai yöllä, eikö aamulla vielä ole spermatahroja pikkareissa tai jopa valuisi vielä vähän, riippuen, onko paljon vielä kävellyt panon jälkeen. Tuollaisessa jurrissa tuskin kukaan kondomia muistaisi käyttää kuitenkaan. Luulen, etten oo koskaan ollu niin soossissa, ettenkö muistaisi tuollaista panoa, vaikka muisti onkin joskus nuorena mennyt. Pääkohdat illasta on kuitenkin jääneet mieleen.
Harmi ettet muista niin kivaa kokemusta. Sattuuhan noita. Jatka samaan malliin
Miten tässä on näin paljon lukijoita mutta ei vastauksia?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:45"]Harmi ettet muista niin kivaa kokemusta. Sattuuhan noita. Jatka samaan malliin
[/quote]
Onko omakohtaista kokemusta paljonkin? :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:45"]Harmi ettet muista niin kivaa kokemusta. Sattuuhan noita. Jatka samaan malliin [/quote] Onko omakohtaista kokemusta paljonkin? :D
[/quote]
No onhan noita. Matkan varrella sattuu kaikenlaista. :D Onneksi jälkikäteen saa pieniä muistutuksia, niin ei tarvitse pelkästään arvuutella.
Muistan kyllä oman kertani, tapahtui edesmenneessä Helsingin Alessa (vessassa) armon vuonna 2007. Tietysti olen sen jälkeenkin voinut nussia baarissa, mutta en vain muista?
Kyseessä oli muuten oma mieheni. En tiedä miksi jörnimme vessassa, kun koti olisi ollut siinä 500 metrin päässä.