Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen tytön uskallatte päästää uimahallin miesten puolelle?

Vierailija
30.09.2021 |

Minkä ikäisen tytön uskallatte päästää uimahallin miesten puolelle? Iskän kanssa siis, jos itse ette ole menossa uimaan?? Onko 8v liian vanha?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole jo epärelevantti aihe kun sukupuolen voi määritellä ilmoitusluonteisesti?

Aiheuttaa traumoja puolin ja toisin, jos sukupuolta aletaan määrittelemään ja nimittelemään, joidenkin epäolennaisten asioiden, kuten fyysisen ulkomuodon perusteella. Kyllä jokaisen pitäisi saada itse valita missä vaihtaa vaatteensa ja mihin saunaan menee.

Elämme sentään sukupuolineutraalia aikakautta. Keskustelu aiheesta on sukupuolierottelua ja sukua rotuerottelulle. Ei rasismia uimahalleihin.

Vierailija
42/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten puolelta löytyy varmaan 10-vuotiaitakin.

Harvoin näkee kyllä enimmäkseen on ollut siinä 4v paikkeilla ne vanhimmat pojat mitä täällä äidit vie yksin uimaa... Oletko ajatellut että toisilla on esim erityislapsia, normaalisti kehittynyt lapsi suoriutuu yksin pukemisesta ja suihkusta ihan siinä missä koulumatkan kävelystä.

Eilen kävin uimassa, en nyt usko, että ne kaikki pojat siellä oli erityislapsia. Taitaa vaan olla niin, ettei isät vie poikiaan uimaan. Mun puolesta voivat olla siellä, tulee ainakin realistinen käsitys naisvartalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka siellä olis 14v teinipoika ilman diagnooseja katselemassa, kunhan jättää puhelimen kaappiin ja on isekin alasti, eli samassa tilanteessa. Se jos tulee vaan kyyläämään itse vaatteissa, se ei ole  oikein.

Vierailija
44/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän miehen eli iskän kannata mennä sen pikkutytön kanssa naisten pukukoppiin, voi samalla tiirailla naisia jos haluaa.

No jos tykkää vanhemmista naisista, niin uimahalli on just se paikka mistä katsottavaa löytyy.

Vierailija
45/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 ja yli kelpaisi jo hyvin.

Vierailija
46/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, koska sukupuolta ei voi tietää ulkoisista tunnusmerkeistä ja olisi epäasiallista kieltää minkään ikäistä tulemasta naisten pukuhuoneeseen.

Vierailija
47/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole jo epärelevantti aihe kun sukupuolen voi määritellä ilmoitusluonteisesti?

Aiheuttaa traumoja puolin ja toisin, jos sukupuolta aletaan määrittelemään ja nimittelemään, joidenkin epäolennaisten asioiden, kuten fyysisen ulkomuodon perusteella. Kyllä jokaisen pitäisi saada itse valita missä vaihtaa vaatteensa ja mihin saunaan menee.

Elämme sentään sukupuolineutraalia aikakautta. Keskustelu aiheesta on sukupuolierottelua ja sukua rotuerottelulle. Ei rasismia uimahalleihin.

Ei tällaisen asian kanssa kannata viisastella.

Vierailija
48/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ikävä kyllä tässä maailmassa vie tyttöjä miesten puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi