Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen tytön uskallatte päästää uimahallin miesten puolelle?

Vierailija
30.09.2021 |

Minkä ikäisen tytön uskallatte päästää uimahallin miesten puolelle? Iskän kanssa siis, jos itse ette ole menossa uimaan?? Onko 8v liian vanha?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäistä! Jäänyt mieleen asiakkaani kertomus uimahallin saunassa tapahtuneesta hyväksikäytöstä, josta jäi kammottavat traumat.

Vierailija
22/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt tarkoitus lietsoa jotain miesvihaa? Miksi 8v olisi liian vanha, mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v olisi ehkä se raja, mutta mitä tyttö itse mieltä.

Riippuu niin yksilöstä. Ja tää tällänen vanhan ajatusta.

Nykyään hieman toista...

Vierailija
24/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo traumoja vaan. Sinne pedareiden ja pervojen keskelle. Laita naisten puolelle ohjeistuksen kanssa.

Meinaatko, ettei omasta isästä olisi turvaa miesten puolella? Ootko varma, ettei naisissa oo pedoja??

Vierailija
25/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset menevät oman sukupuolensa puolelle. Ja kyse ei ole siitä, etteikö oman vanhemman kanssa uskaltaisi päästää, vaan siitä että koululainen itse tai tutut vastakkaista sukupuolta olevat lapset voivat kokea olonsa epämukavaksi.

Vierailija
26/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v olisi ehkä se raja, mutta mitä tyttö itse mieltä.

Riippuu niin yksilöstä. Ja tää tällänen vanhan ajatusta.

Nykyään hieman toista...

Nykyajan 10-vuotiaat voivat jo ruveta katselemaan saunovia miehiä sillä silmällä

Vierailija
27/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehen eli iskän kannata mennä sen pikkutytön kanssa naisten pukukoppiin, voi samalla tiirailla naisia jos haluaa.

Vierailija
28/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo traumoja vaan. Sinne pedareiden ja pervojen keskelle. Laita naisten puolelle ohjeistuksen kanssa.

Meinaatko, ettei omasta isästä olisi turvaa miesten puolella? Ootko varma, ettei naisissa oo pedoja??

Tällöin tytön tulee mennä isänsä kanssa naisten puolelle.

Proplem solvet.

Vierailija
29/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 - vuotiaasta alkaen.

Vierailija
30/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa nyt vanhanaikaista ajattelua.

Se tyttö voi päättää että onkin poika ja mennä miesten puolelle.

Vastaavasti miehet voivat päättää että naisia ja mennä naisten puolelle.

Se on vaan ilmotusasia.

Vierailija
31/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä tytöillä alkaa karvoitus kasvaa?

Vierailija
32/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkään ikäistä!

En halua traumoja tyttöparalle. Alastomat vieraat miehet ei ole mikään kiva näky pienen tyttölapsen silmille.

Tämä on totta! Olen itse mies ja muistan peruskouluajoilta kun koulusta käytiin uimahallissa liikuntatunneilla. Kerran siellä oli miesten puolella luultavasti isä noin 4-vuotiaan tyttärensä kanssa ja vaikka minä olin itse silloin vielä pelkkä lapsi (ehkä joku 12-vuotias) niin huomasin, että tyttö katseli alastomia miehiä selvästi ihmeissään eikä selvästikään pitänyt siellä olemisesta.

Vierailija
33/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tyttöjen ei tarvitse edes mennä miesten puolelle tullakseen häirityiksi, kun itsemäärittely astuu voimaan. Miehet (ja ne on just niitä vähän oudompia miehiä) "identifioituvat" naiseksi ja pääsevät naisten puolelle, eikä kellään ole nokan koputtamista. Tätä tapahtuu jo ulkomailla, jihuu, kohta saamme modernin maailman menon Suomeenkin!

Vierailija
34/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa nyt vanhanaikaista ajattelua.

Se tyttö voi päättää että onkin poika ja mennä miesten puolelle.

Vastaavasti miehet voivat päättää että naisia ja mennä naisten puolelle.

Se on vaan ilmotusasia.

Totta! Minullakin on kikkeli, silti olen lesbonainen. Naisten puolelle uimahalliin tahtoisin. Onko OK?

Nimim epätietoinen lesbo

Vierailija
35/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-v :D

Vierailija
36/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten puolella on pedoja, niin miten äidit uskaltavat päästää pikkupoikansa sinne? Eikö äiti menisi mukaan suojellakseen??

Vierailija
37/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim itse menen tyttäreni kanssa uimaan, voisin ihan hyvin ottaa jonkun tytön siihen "mukaan" jos tyttö esim isänsä kanssa reissussa.  Kannattaa kysyä jos näkee jonkun naisen lapsen kanssa. Toki auttaisin.

N32

Vierailija
38/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v

Vierailija
39/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18v tytön päästäisin. Kyllä siellä penikset ehkä hieman nostelisivat päätään lauteilla.

Vierailija
40/48 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen uimahallien raja menee niin, että 6 v. asti. Sitä vanhempien kohdalla varmasti perhepukuhuone olisi paras ratkaisu kysymääsi ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi