Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huomaatko jos miehelläsi on kuukautiset?

Vierailija
22.11.2014 |

Jos ei siis asiasta mainitse ollenkaan tai ette ole alasti yhdessä juuri silloin. En koskaan huomaa ellei itse mainitse asiasta, sanoin hänelle ettei edes käyttäydy eri tavalla. Ainut mistä huomaa on jos sanoo että särkee alaselkään ja mahaan samaan aikaan ja pyytää hieromaan. Tätä minä kummastelin ettei hänestä sitä vain huomaa, mutta exästäni sen haistoi heti (!)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo huomaan, haisee ihanpierulle xD

Vierailija
2/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas?????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:32"]

Jos ei siis asiasta mainitse ollenkaan tai ette ole alasti yhdessä juuri silloin. En koskaan huomaa ellei itse mainitse asiasta, sanoin hänelle ettei edes käyttäydy eri tavalla. Ainut mistä huomaa on jos sanoo että särkee alaselkään ja mahaan samaan aikaan ja pyytää hieromaan. Tätä minä kummastelin ettei hänestä sitä vain huomaa, mutta exästäni sen haistoi heti (!)

[/quote]

Ävövövövö vö. Ävövövövö. Ävövövövö Olli-orava. Ävö vövövövö vö.

He he heeee hahahahahaaaa :) :) :)

Jos minä koera olisin niin innokkaasti tämä koera tulis ja hyppis sinnuu vasten. Ja nuolis naaman ja tohottas. Voe jee voe jee voe jee ku oon kovasti innoissani, oon kovasti innoissani. MIE OON INNOISSANI JEE JEE JEE JEE kiva ku sinnuu näkkyy tiälläkin kiva kun sinnuu näkkyy, kiva kiva kiva. koera jos olisin niin innoissaan tulisin hyppimmään ja tohottammaan :) :)

Ävövövövö vö. Ävövövövö. Ävövövövö Olli-orava. Ävö vövövövö vö.

Vierailija
5/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se on aina samanlainen saatanan kärtty, joka ei koskaan anna kuitenkaan. Ei edes halaa, että huomaisin siteen.

Vierailija
6/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeahan sitä on olla huomaamatta, kun ei siivoa pönttöä.

Vierailija
7/11 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan kun jättää verisiä kalsareitaan sinne tänne

Vierailija
8/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kyllä itkettää kun vaimoni ei koskaan huomaa :( valittaa vaan kun olen semmoinen ärrin purri <3

t: mies

Vierailija
9/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomaan! Tosi rasittavaa kun se koko ajan vaan inisee ja verisiä kalsareita löytyy joka kerta vähintään yhdet

Vierailija
10/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo! meillä tää on ollu aina vähän tämmöne herkempi aihe..

ennen ukolla oli tosi runsasta vuotoo eikä auttanu ees housut mut kun alotti pillerit niin sen rytmi on tasottunu.. vuodot on välillä jääny aika pienekski.. pelkään kyl vähän et saattaa jättää salaa syömättä kun on vauvakuumeillu viime aikoina aika pahasti.. on kohta taas maha pystyssä ja vinkumassa aamupahoinvointeja!

Vierailija
11/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kun se alkaa itkemään tultuaan kylppäristä.

Olen yhdessä transmiehen kanssa. Ei ole hormonihoidot alkaneet vielä.