Jos voisit mennä kahden miehen kanssa naimisiin...
Okei, toinen ketju kolmen ihmisen avioliitoista vaikutti lupaavalta, mutta olikin sitten homoliittojen vastaista propagandaa. Tylsää. Joten piristetäänpä perjantai-iltaa syvällisellä pohdinnalla:
Jos voisit mennä naimisiin kahden miehen kanssa samanaikaisesti, millä perusteilla valitsisit nämä kaksi yksilöä? Olisivatko he kaksi samankaltaista vai täysin erilaisia?
Kommentit (7)
En voisi mennä kahden miehen kanssa naimisiin. Olen harmittavan rajoittunut yhden miehen nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:13"]
En voisi mennä kahden miehen kanssa naimisiin. Olen harmittavan rajoittunut yhden miehen nainen.
[/quote]
Käytä mielikuvitustasi, nainen!
Toinen on tämä Turun sinappi ja toinen on..
Molemmillæ pitäisi olla ainakin yksi ominaisuus, eli heidän pitäisi olla äideistään orpoja. Mieheni äiti on kuollut jo ennen syntymääni, joten en nyt enää kestäisi anoppia. Toinen mies saisi olla nuorempi ja näppärä nikkaroimaan. Ja ei haittaa vaikka olis hiukan tyhmä, jos vaan on trimmissä kunnossa
Se tekisikin asiat helpoksi. Valitsisin mieheni lisäksi sen, johon olen ihastunut. Molemmat upeita ihmisiä, aika erilaisia kyllä.
Menisin naimisiin kahden aivan helvetin rikkaan ja ihan kreisin asehullun kanssa!!! Jompikumpi ottais toisen hengiltä ennepitkää ja sit pääsisin perintöosingoille! Wuhuu! White tarsh gold digging cider whales 4eva!!!!!
rakkauden perusteella.