Kivoin työ ?
Mikä on ollut kivoin työ tai mikä on se työ jossa tällä hetkellä viihdyt?
Kommentit (18)
Tykkään työstäni asiakaspalvelussa/ myyjänä. Työhön kuuluu myös monipuolisesti muita tehtäviä huoltoasemalla. Kiireistä ja vaihtelevaa. Asiakkaat on ihania ja päivät kuluu nopeasti.
Täällä myös toinen asiakaspalvelija joka rakastaa työtään. Työskentelen kahvilassa.
Kyllä Virallisen Lehden valokuvaajana on aika mukava olla.
Työskentelen eräässä tex-mex ravintolassa tarjoilijana/kassalla. Olen viihtynyt liiankin hyvin :)
Lähes kolmenkymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa, että kaikki työt ovat paskaa.
Ja mikäli työ itsessään ei olisi paskaa, tekevät "työkaverit" siitä sellaista.
Olin 90-luvulla töissä olut- ja viinitarvikeliikkeessä. Illat tein ja join niitä itse ja päivällä myin muille. Palkka oli huono, mutta siinä jos missä työ ja vapaa-aika yhdistyi. Homma kuitenkin loppui siinä kuin 90-luvun lamakin.
Parturi-kampaaja täällä nostaa käden pystyyn 🙋
Työskentelen perheyrityksessä. Meillä on media-alan tuotannon yritys. Tykkään tosi paljon työtehtävistäni, jotka ovat hyvin erilaisia päivästä riippuen
Hotellissa olen vastaanotossa. Parasta työssä on ihanat asiakkaat jotka on usein lomatunnelmissa tai muuten vaan hyvillä fiiliksillä. Tykkään tosi paljon työstäni!
Lähihoitaja dementiahoidossa. Sillo kun ei ole väkivaltaisia asukkaita. Istun sohvalla ja katson telkkaria puolet työajasta.
Kuvaan peräpäätäni someen, ja miehet ja muut tarjoaa illalliset.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan peräpäätäni someen, ja miehet ja muut tarjoaa illalliset.
eli sama kuin tuolla toinenkin, linssihuora.
Tähän mennessä kivoin työni on tämänhetkinen asiakaspalvelutyö, jota saan tehdä yksin. Asiakkaat ovat pääasiassa mukavia ja kohtaamiset sopivan lyhyitä. Aiemmissa töissäni työporukka on ollut suurin ongelma, aina siellä on ollut joku kusipää, joka on tehnyt muiden työnteosta helvettiä.
Kaikkein parhaiten itselleni sopisi työ, jossa kontakteja muihin ihmisiin olisi mahdollisimman vähän. Haaveilen kirjailijan urasta.
Baarissa / tarjoilussa on mukavaa työskennellä. Harmittaa vaan tosi paljon lukea, että jotkut ovat kohdanneet työssään epäasiallista kohtelua.
Paras työpaikkani on ollut hevostallilla. Olin siellä työharjoittelussa, joten palkkaa ei saanut.
Aamulla vietiin hevoset laitumelle ja siivottiin karsinat. Päivällä muutamiksi tunneiksi kotiin lepäämään ja illaksi takasin tallille. Yleensä iltaisin oli ratsastustunnilla auttelua.
Oli kevät ja hyvät säät, viihdyin todella hevosten parissa. Päivät oli kyllä raskaita, mutta jotenkin tykkäsin myös siitä fyysisyydestä.
Toinen ihan mieleinen työpaikka oli elektroniikkatehdas. Tykkäsin näpertää komponentteja yms.
Kotirouva.