Mies pikkujouluissa
Mies on pikkujouluissa. Lupasi tulla kotiin kunnossa ja lupasin odottaa märkänä kännistä miestäni. Nyt pitäisi saada aika kulumaan mukavasti!
Onko muiden miehet pikkujouluissa?
Kommentit (10)
On, mutta en mä mitään siltä ruoea vaatimaan. Tulee kun huvittaa, harvoin menee mihinkään. Sitäpaitsi sillä on huom puolenpäivän jälk treenit, eli tuskin riehuu liikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:48"]
On, mutta en mä mitään siltä ruoea vaatimaan. Tulee kun huvittaa, harvoin menee mihinkään. Sitäpaitsi sillä on huom puolenpäivän jälk treenit, eli tuskin riehuu liikaa.
[/quote]
No en minäkään tietääkseni vaatinut mitään. Tulee kun huvittaa, odotan täällä. Kyllä minä herään kun hän kotiin tulee ja harvoinpa tuokaan mihinkään lähtee. :)
Onko kiva rakastella kännistä miestä? Itsellä ei ole kokemusta.
Kyllä on, mutta on pidennetyn viikonlopun. Pitkät on pikkujoulut heillä.
Eikö se muuten tule kotiin ellet etukäteen houkuttele märällä pillulla ;)
Et kai päästänyt sitä kassit täynnä viihteelle...olisit nyt hoidellut sen ennen juhliakin.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
Onko kiva rakastella kännistä miestä? Itsellä ei ole kokemusta.
[/quote]
On. Harvoin sitä tulee tehtyä, mutta jostain syystä tykkään. :D On kiva, kun mies tulee sänkyyn halukkaana ja "ottaa omansa".
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]Onko kiva rakastella kännistä miestä? Itsellä ei ole kokemusta.
[/quote]
Ei ole, se viinanlöyhkä vie kaikki ihanat miesferomonit nenusta!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:53"]
Eikö se muuten tule kotiin ellet etukäteen houkuttele märällä pillulla ;)
Et kai päästänyt sitä kassit täynnä viihteelle...olisit nyt hoidellut sen ennen juhliakin.
[/quote]
No eipä sitä tiedä, jos lähtee toimiston naisten matkaan. :D No, eiköhän se tulisi vaikken täällä odottaisikaan. Mutta on se nyt kiva saada pikkujouluille arvoisensa lopetus, sama pätee myös kun minä lähden pikkujouluilemaan niin sängyssä odottaa mies. Meillä on hyvä diili.
Ei ehtinyt hoidella ennen juhlia, joten jälkeen kelvatkoon.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]Onko kiva rakastella kännistä miestä? Itsellä ei ole kokemusta. [/quote] Ei ole, se viinanlöyhkä vie kaikki ihanat miesferomonit nenusta!
[/quote]
No, eipä se lemu mikään mahtavin ole. Kuitenkin se tuntuu jotenkin härskiltä antaa känniselle, kun itse on ollut juuri kiltisti nukkumassa...
Ei.