Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia Zalandosta, jos tilauksen maksaa verkkopankissa etukäteen?

Vierailija
13.11.2014 |

Mistä maasta nuo tulevat? Ilmeisesti eivät tule tullin kautta; ei kai tarvitse mitään selvitystä tehdä noista tulliin? Onko kenelläkään ollut mitään ongelmia tilauksen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:21"]

Aina olen tilannut laskulle. Todella hyvin toimii ja luotettava kauppa:)

[/quote]

Mutta olen lukenut että monella on ollut ongelmia sen klarnan kanssa. sekö on se laskusysteemi? sen vuoksi maksaisin mieluummin etukäteen.

[/quote]

Klarna on niin vihonviimeinen vaihtoehto! Jos on käytössä jokin muu maksutapa niin kannattaa ilmanmuuta skipata klarna. Klarna toimii jos toimii ja sitten kun ongelmat alkaa, niin niitten kanssa ei pysty mitään asioita hoitamaan. Alapeukku!!!

Vierailija
2/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuin unelma ja tavaran voi aina palauttaa jos sitä ei halua. Maksan aina luottokortilla suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en maksanut etukäteen, miksi olisin, jos olisikin pitänyt palauttaa. Maksoin tilausta seuranneella laskulla.

Vierailija
4/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ongelmia, ja tuotteet tulee eu-alueelta, ei niistä mitään tullia mene eikä tarvitse tehdä selvitystä.

Vierailija
6/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ne muutamat kerrat kun olen Zalandosta tilannut maksanut verkkopankissa etukäteen, eikä ongelmia ole ollut. Palautuksen yhteydessä meni muistaakseni toista viikkoa ennen kuin rahat palautuivat, mutta kyse ei ollut mistään isosta summasta.

Vierailija
7/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:21"]

[/quote]

Mutta olen lukenut että monella on ollut ongelmia sen klarnan kanssa. sekö on se laskusysteemi? sen vuoksi maksaisin mieluummin etukäteen.

Vierailija
8/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:23"]

Olen ne muutamat kerrat kun olen Zalandosta tilannut maksanut verkkopankissa etukäteen, eikä ongelmia ole ollut. Palautuksen yhteydessä meni muistaakseni toista viikkoa ennen kuin rahat palautuivat, mutta kyse ei ollut mistään isosta summasta.

[/quote]

Millainen toimitusaika noilla tuotteilla yleensä on ja minne ne tulevat?

Vierailija
9/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi nopeesti, olisko ollut kolmessa päivässä. Lasku tuotteiden mukana ja taisi olla 30 päivää aikaa maksaa lasku.

Vierailija
10/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten jotain vastaavaa nettikauppaa, josta voi tilata sisustustuotteita? Siis eurooppalaista, jossa olisi iso valikoima?

Vierailija
11/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on kai aika luotettava toimittaja, ja jos ei ole mikään mielettömän iso tilaus, niin voisin maksaa verkkopankissa etukäteen.

Mun tilaus tuli vajaassa viikossa lähi-Siwaan. Tilauksen noutopaikan sai valita (Matkahuollon kautta kai kulkevat eli niitä niiden yhteistyöpaikkoihin lähetykset tulee). Itse maksoin luottokortilla.

Vierailija
12/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta ne tulevat. Luottokorttimaksu on turvallisin maksutapa, sillä ongelmatilanteessa maksunpalautuksen voisi vaatia myös luottoyhtiöltä myyjän ohella.

Vierailija
13/15 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma en saanut tilausta lähtemään. Herjasi sähköpostini salasanaa. Kyllä tosi harmi.

Vierailija
14/15 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku höpisi klarnasta? Oon tilannut kymmeniä kertoja ja aina valitsen maksutavaksi laskun. Ihan tulee samanlainen paperilasku kuin vaikka ellokselta tilaisit. Ikinä ei ole ollut mitään hämminkiä. Plus lasku on kätevä jos palauttaa tuotteita. Itse vain vähentää laskun loppusummasta palautetut tuotteet. Zalando on luotettava kauppa :)

Vierailija
15/15 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan joka kerta tilauksen yhteydessä koska laskuvaihtoehtoa ei ole ollut saatavilla vuosiin, en tiedä miksi. Mutta tilaan sieltä paljon ja palautuksia teen myös jatkuvasti, aina on maksettu takaisin joten on kyllä luotettava. Joidenkin muiden paikkojen kanssa tulee näitä vastaan ettei ole varma meneekö koko palautus edes perille, mutta Zalando ei ole ikinä pettänyt.