Perjantai...onko sulla tylsää?
Niin mullakin ja venaan kirjettäsi sähköpostissa "hksininen21@gmail.com".
Vain rohkeille, mamikset älkööt vaivautuko! ;)
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:59"]
Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha?
[/quote]
En kyl ole ihan poikanenkaan! Oon siis todennäköisesti sua vanhempi, mutta ei mun nahka tosiaankaan "roiku" :D
Mites sä? Sano, et oot lähempänä Jutta Gustaffsbergiä kuin Anna Abreuta, siis iältäs? :D
[/quote]
Noh, nyt kyllä petyt :D mutta eikös miehet tykkää nuorista naisista..? :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:59"] Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha? [/quote] En kyl ole ihan poikanenkaan! Oon siis todennäköisesti sua vanhempi, mutta ei mun nahka tosiaankaan "roiku" :D Mites sä? Sano, et oot lähempänä Jutta Gustaffsbergiä kuin Anna Abreuta, siis iältäs? :D [/quote] Noh, nyt kyllä petyt :D mutta eikös miehet tykkää nuorista naisista..? :)
[/quote]
Jos tunnustan, niin en koskaan katso ikää, katson silmiä ja pilkettä niissä. Enkä halua kilttiä naista, haluan tooosi tuhman ja sellaisen, joka ei ole ihan mamis. Mut ne silmät, ne on tärkeimmät. Nään niistä heti oisko meillä toivoa ja lohkaisko hampaat ensisuudelman aikaan?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:59"] Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha? [/quote] En kyl ole ihan poikanenkaan! Oon siis todennäköisesti sua vanhempi, mutta ei mun nahka tosiaankaan "roiku" :D Mites sä? Sano, et oot lähempänä Jutta Gustaffsbergiä kuin Anna Abreuta, siis iältäs? :D [/quote] Noh, nyt kyllä petyt :D mutta eikös miehet tykkää nuorista naisista..? :)
[/quote]
Jos tunnustan, niin en koskaan katso ikää, katson silmiä ja pilkettä niissä. Enkä halua kilttiä naista, haluan tooosi tuhman ja sellaisen, joka ei ole ihan mamis. Mut ne silmät, ne on tärkeimmät. Nään niistä heti oisko meillä toivoa ja lohkaisko hampaat ensisuudelman aikaan?
[/quote]
Mä oon kyllä aika kiltti ja suloinen.
Niinpä onkin tosiaan. Meni vähän ohi koko perjantai kun huomenna on työpäivä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:59"] Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha? [/quote] En kyl ole ihan poikanenkaan! Oon siis todennäköisesti sua vanhempi, mutta ei mun nahka tosiaankaan "roiku" :D Mites sä? Sano, et oot lähempänä Jutta Gustaffsbergiä kuin Anna Abreuta, siis iältäs? :D [/quote] Noh, nyt kyllä petyt :D mutta eikös miehet tykkää nuorista naisista..? :) [/quote] Jos tunnustan, niin en koskaan katso ikää, katson silmiä ja pilkettä niissä. Enkä halua kilttiä naista, haluan tooosi tuhman ja sellaisen, joka ei ole ihan mamis. Mut ne silmät, ne on tärkeimmät. Nään niistä heti oisko meillä toivoa ja lohkaisko hampaat ensisuudelman aikaan? [/quote] Mä oon kyllä aika kiltti ja suloinen.
[/quote]
Mä haluun tuhman! :) Saat olla suloinenkin, ja joskus jopa kiltti, mutta silmissä täytyy näkyä Rakel Liekki, Anna Abreukin käy, muttei Mette Mannosta... :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:59"]
Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha?
[/quote]
En kyl ole ihan poikanenkaan! Oon siis todennäköisesti sua vanhempi, mutta ei mun nahka tosiaankaan "roiku" :D
Mites sä? Sano, et oot lähempänä Jutta Gustaffsbergiä kuin Anna Abreuta, siis iältäs? :D