Perjantai...onko sulla tylsää?
Niin mullakin ja venaan kirjettäsi sähköpostissa "hksininen21@gmail.com".
Vain rohkeille, mamikset älkööt vaivautuko! ;)
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:28"]On tylsää. Mies lähti juomaan ja just laitoin lapset nukkumaan. Telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, enkä ala mitään viestejä pervolle nakille kirjoitella. Sama alkaa kohta nukkumaan. [/quote] Hei ollaan ihan samassa tilanteessa :) Mies töissä, lapset nukkumassa ja telkkarista ei tule mitään. Nyt alan katsomaan ohjelmia tabletilla. En laita myöskään hihhuleille viestejä. Mikset ap lähe ulos?
[/quote]
Hirveen ennakkoluuloinen sinäkin, mutta toisaalta ihan ymmärrettävää.
Tänään ois illalla pitänny olla harkat, mutta peruuntui, niin pidän ihan vaan vapaaillan sohvalla lötsien ja ajattelin kokeilla tätä.
[/quote]
Joo sori hihhuli oli ehkä rumasti sanottu. Ja hyvinhän sa näytät saavan viestejä :) Ja av:llä aina aika lentää!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:26"]
Paino
[/quote]
Aika kevyt oot. Saan pian samaa mittaa 106 kg, rasvapros. 13. Uuuuh!!!!
195cm/94kg täyttä terästä! :)
[/quote]
[/quote]
En ole kade. Tämä pituus/painosuhde on ihan harkiten tehty juttu, kun pelaan myös nopeutta vaativia pallopelejä ja alan olla jo liian lihaksikas pärjätäkseni haluamallani tavalla. Rasvaprosenttini on 14%.
[/quote]
Ei ihan sattumaa täälläkään :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:39"]On, todellakin tylsää. Mutta ongelma on pääni sisällä, sillä tekemistä - jopa mielenkiintoista tekemistä - olisi kyllä rutkasti. En vaan saa aikaiseksi. En edes katsottua jotain mielenkiintoista leffaa, vaikka DVD:itä on kasa olohuoneen pöydällä. Plääh.
[/quote]
Mulla on joskus sama, sitten vaan roikun zombiena netissä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:32"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:28"]On tylsää. Mies lähti juomaan ja just laitoin lapset nukkumaan. Telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, enkä ala mitään viestejä pervolle nakille kirjoitella. Sama alkaa kohta nukkumaan. [/quote] Hei ollaan ihan samassa tilanteessa :) Mies töissä, lapset nukkumassa ja telkkarista ei tule mitään. Nyt alan katsomaan ohjelmia tabletilla. En laita myöskään hihhuleille viestejä. Mikset ap lähe ulos? [/quote] Hirveen ennakkoluuloinen sinäkin, mutta toisaalta ihan ymmärrettävää. Tänään ois illalla pitänny olla harkat, mutta peruuntui, niin pidän ihan vaan vapaaillan sohvalla lötsien ja ajattelin kokeilla tätä. [/quote] Mitkä harkat?
[/quote]
Joukkueen harkat. Oma henk. koht. aamutreeni on jo tehty ja kova viikko takana, niin ei tämä yhden illan löhöäminen hirveä synti ole.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :)
[/quote]
Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:30"]
No ei sullakaan lujaa mene.
[/quote]
Huh, voisinpa sanoa, että menee paremmin kuin sulla...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :)
[/quote]
Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D
[/quote]
Mulle tuli ihan deja-vu tästä avauksesta, siinä flirttailin ja sitten paljastuikin, että tämä tyyppi onkin nainen. :D hih. Siksi kysyin.
Ei ole, tai on, mut rakastan tylsää!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D
[/quote]
Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D
En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D
[/quote]
Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D
En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna.
[/quote]
No sitten mun deja-vu ei pitänytkään paikkansa !
Käy yhä selvemmin ilmi, etten ymmärrä naisia. Kurkkasin äsken ja tämä avaus on saanut kuusi alapeukkua eikä yhtään positiivista. En mielestäni edes haukkunut ketään, en asettanut rohkeuden lisäksi muita vaatimuksia ja joku on joskus jopa kehunut käyttämäni hajuveden tuoksua. Harjaan myös hampaani ja putsaan hammasvälit aamuin illoin sekä käyn jo harkkojen takia suihkussa 1-3 kertaa päivässä, jolloin vaihdan myös alushousut...
Mikä hitsi siis mättää!? :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:12"]Käy yhä selvemmin ilmi, etten ymmärrä naisia. Kurkkasin äsken ja tämä avaus on saanut kuusi alapeukkua eikä yhtään positiivista. En mielestäni edes haukkunut ketään, en asettanut rohkeuden lisäksi muita vaatimuksia ja joku on joskus jopa kehunut käyttämäni hajuveden tuoksua. Harjaan myös hampaani ja putsaan hammasvälit aamuin illoin sekä käyn jo harkkojen takia suihkussa 1-3 kertaa päivässä, jolloin vaihdan myös alushousut...
Mikä hitsi siis mättää!? :)
[/quote]
Vauva -palsta? HK:n sininen? :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D [/quote] Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna. [/quote] No sitten mun deja-vu ei pitänytkään paikkansa !
[/quote]
Ei tosiaan pitänyt, mutta nyt kun jo tiedätte musta, niin kerros itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D [/quote] Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna. [/quote] No sitten mun deja-vu ei pitänytkään paikkansa !
[/quote]
Ei tosiaan pitänyt, mutta nyt kun jo tiedätte musta, niin kerros itsestäsi?
[/quote]
Kiva, että teitittelet. Mut haluun ensin tietää, mikset käytä boksereita?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:12"]Käy yhä selvemmin ilmi, etten ymmärrä naisia. Kurkkasin äsken ja tämä avaus on saanut kuusi alapeukkua eikä yhtään positiivista. En mielestäni edes haukkunut ketään, en asettanut rohkeuden lisäksi muita vaatimuksia ja joku on joskus jopa kehunut käyttämäni hajuveden tuoksua. Harjaan myös hampaani ja putsaan hammasvälit aamuin illoin sekä käyn jo harkkojen takia suihkussa 1-3 kertaa päivässä, jolloin vaihdan myös alushousut... Mikä hitsi siis mättää!? :) [/quote] Vauva -palsta? HK:n sininen? :D
[/quote]
Heh, ennemmin laitan tälläisen avauksen tänne kuin autopalstalle. Ja onhan tämä jo liki maankuulu mesta, jossa pipo niin kamalasti kiristä... :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D [/quote] Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna. [/quote] No sitten mun deja-vu ei pitänytkään paikkansa ! [/quote] Ei tosiaan pitänyt, mutta nyt kun jo tiedätte musta, niin kerros itsestäsi? [/quote] Kiva, että teitittelet. Mut haluun ensin tietää, mikset käytä boksereita?
[/quote]
Käytän ennemmin sellaisia stretch-tyyppisiä puolilahkeellisia alushousuja, joita Diesel tai Jeans Division valmistaa. Ovat jollain lailla esteettisempiä ja niissä kireäksi treenattu peppu näyttää aikast hyvältä vaiks ite sanokin. Katso vaikka kuvahaulla, ni tiiät mitä tarkoitan... :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:43"]Oletko ap muuten lesbo ? :) [/quote] Eiks ap ole mies? Tai niin mä oletin. En tiedä miksi. :D [/quote] Jeps, ihan oikein fiilistelit. :) ...tai sit vaan oot pidelly kädessäs HK:n sinistä... :D En siis ole lesbo enkä edes voisi. Aika sellainen perushetero avaralla elämänkatsomuksella varustettuna. [/quote] No sitten mun deja-vu ei pitänytkään paikkansa ! [/quote] Ei tosiaan pitänyt, mutta nyt kun jo tiedätte musta, niin kerros itsestäsi? [/quote] Kiva, että teitittelet. Mut haluun ensin tietää, mikset käytä boksereita?
[/quote]
Käytän ennemmin sellaisia stretch-tyyppisiä puolilahkeellisia alushousuja, joita Diesel tai Jeans Division valmistaa. Ovat jollain lailla esteettisempiä ja niissä kireäksi treenattu peppu näyttää aikast hyvältä vaiks ite sanokin. Katso vaikka kuvahaulla, ni tiiät mitä tarkoitan... :)
[/quote]
Aa, jotenkin kuvittelin sellaiset vanhan papan alushousut.. Et varmaan oo ihan niin vanha?
Oletko ap muuten lesbo ? :)