Kiinnostavaa nähdä, kuinka moni edelleen jatkaa maskien käyttöä
Koska kaikki ne, jotka nyt lopettavat, käyttivät selvästi vain sosiaalisen pakon vuoksi. Nyt nähdään, kuinka moni oikeasti uskoi maskeihin. Koska tottahan he jatkavat edelleen, sillä ei tilanne ensi viikolla ole dramaattisen erilainen kuin viime viikollakaan.
Kommentit (93)
Itse aion lopettaa ja käytin osittain sosiaalisen paineen takia sekä osittain koronan leviämisen estämiseksi. Nyt koronatilanteen helpottua ja 2 rokotusta saaneena voin luopua maskien käytöstä.
Aion jatkaa käyttöä, sillä olen joutunut sairaalaan tiputukseen joka kerta, kun olen influenssan tai vastaavan saanut. Nyt ei ole ollut edes kuumetta yli puoleentoista vuoteen.
Ei rokotuksiin voi luottaa. Korona voi tulla silti ihmismassoista. Kumman vapaata touhua! Ollaan niiiiin vapaita että!! Korona jyllää vielä . Monta sataa uutta joka pvä.
Vierailija kirjoitti:
Koronavirus on yhä edelleen Suomessa, ei ole mitään syytä vähentää hengityssuojaimen tai maskin käyttämistä.
Tilanne on pahempi kuin koskaan aikaisemmin, tartunnan saamisen mahdollisuus on selvästi suurempi.
Hyvä.
Ihmisiä onkin hyvä vähentää tartuttamalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronavirus on yhä edelleen Suomessa, ei ole mitään syytä vähentää hengityssuojaimen tai maskin käyttämistä.
Tilanne on pahempi kuin koskaan aikaisemmin, tartunnan saamisen mahdollisuus on selvästi suurempi.
Olemme nyt rokotettuja, joten kotonaan sairastumisesta ei ole mitään haittaa. Nyt se saa levitä vapaasti ja ihmiset voivat olla huoletta.
Ihminen, joka kuuluu tavalla tai toisella riskiryhmään, ei voi olla huoletta. Rokote ei suojaa kaikkia ryhmiä samalla tavalla.
Useimmalle ihmisille koronavirus ei ole tappava, sairaalaan voi silti jotkut päätyä, tosin kukaan ei kuitenkaan tiedä viruksen pitkäaikaisista vaikutuksista.
Heikot kuolee ja loput elää elämäänsä. Ei ketään oikeasti kiinnosta jonkun muun elämä, jollei se ole omaa lähipiiriä.
Pahalta näyttää kyllä jos vielä uskoo maskien voimaan tai ylipäätänsä todelliseen pandemiaan. Ei kannata sosiaalisenpaineen vuoksi osallistua näytelmään, koska se vaan mahdollistaa hulluuden jatkumisen.
Toivottavasti korona niittää vielä ison kasan ihmisiä tuonelan porteille.
Täysin käsittämätöntä, että joku jaksaa oikeasti jauhaa loputtomasti jostain h e m m e t i n naamar ä t i s t ä 😑😑😑
Itse olen käyttänyt maskia koko pandemian ajan vain satunnaisesti. Ei ole tapahtunut mitään vakavaa sairastumista kahteen vuoteen. Epäilen vaaran olevan aito noin 40-50 vuoden kuluttua.
Tällä hetkellä minä en sitä maskia ilmaiseksi käytä. Jos sen pointti on suojata muita niin siitä pitää sitten maksaa. Pidän sitä säännöllisesti esimerkiksi 1000e/kk korvausta vastaan. Se ei ole edes paljon lähes jokainen pummi saa tässä maassa tuon verran rahallisena ja asumistukena. Siihen on kyllä varaa, kunhan on vain maksuhaluja.
Käytän FFP2:a ainakin toistaiseksi julkisessa liikenteessä ja kaupoissa.
Siis kirurginen maski on tarpeen rokottamattomien sääliöiden takia mutta FFP2 saattaa auttaa jopa minua. Riskiryhmäläisenä en tämillään viitsisi sairastaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, mutten todellakaan minkään viruksen vuoksi vaan naamari naamalla tuntuu muuten vaan helpommalta kun kukaan ei näe namaani ja voin olla tunnistamaton.
Samat sanat. Käytössä on pipo tai lippis ja aurinkolasit ja maski. Ai, että tätä anonymiteettiä.
Päivän typerin bimbokommentti