Näin JÄRKYTTÄVÄN KAUNIIN naisen tänään!!!
Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella upean noin 20vuotiaan naisen!! Oli NIIN KAUNIS että oli pakko mennä juttelemaan hänelle ja pyysin kahville!! Juuri kun nainen oli vastaamassa, joku mies (luultavasti hänen miehensä/poikaystävänsä) tuli paikalle, sanoi jotain vieraalla kielellä naiselle ja katsoi naista tiukasti!! Sitten lähti naisen kanssa pois! Ja mies ei ollut edes hyvännäköinen, paljon vanhempi kuin nainen! Mielestäni sopisin paremmin naisen mieheksi, olen komea ja nuori. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä naista ja antaa hänen puhelinnumeronsa minulle?
Naisen tuntomerkit: pitkät, lantiolle asti ulottuvat mustat/hyvin tummanruskeat hiukset, mantelin malliset silmät, noin 170cm, hoikka ja täyteläiset huulet. Päällä valkoiset farkut, korkokengät ja vaaleanruskea kalliin näköinen talvitakki! Kiitos!!
-M27-
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:27"]
Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella upean noin 20vuotiaan naisen!! Oli NIIN KAUNIS että oli pakko mennä juttelemaan hänelle ja pyysin kahville!! Juuri kun nainen oli vastaamassa, joku mies (luultavasti hänen miehensä/poikaystävänsä) tuli paikalle, sanoi jotain vieraalla kielellä naiselle ja katsoi naista tiukasti!! Sitten lähti naisen kanssa pois! Ja mies ei ollut edes hyvännäköinen, paljon vanhempi kuin nainen! Mielestäni sopisin paremmin naisen mieheksi, olen komea ja nuori. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä naista ja antaa hänen puhelinnumeronsa minulle?[/quote]
Juuri pari päivää sitten bussissa sattui samanlainen herrasmies kohdalleni, eikä ymmärtänyt miksi en antanut puh.numeroani hänelle vaikka ole sinkku- olihan hän sentään komea ja nuori (tosin kännissä ja selvästi vain seksiä vailla). MIKSI miehen pitäisi päättää, onko joku nainen hänelle sopiva vai ei, miksei meillä naisilla saisi olla päätösvaltaa ketä haluamme tapailla/ottaa puolisoksi? Oletko sinä täysin tuntemattomana ihmisenä sopiva päättämään, kuka sopii ko.naisen puolisoksi vai ei, ja koska SINÄ pidät häntä liian nuorena/kauniina tapailemaan poikaystäväänsä/puolisoaan? Onko naisella itsmääräämisoikeus vain toisen miehen kautta, vai onko hänellä kenties itse oikeus päättää, mitä tekee ja kenen kanssa?