Näin JÄRKYTTÄVÄN KAUNIIN naisen tänään!!!
Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella upean noin 20vuotiaan naisen!! Oli NIIN KAUNIS että oli pakko mennä juttelemaan hänelle ja pyysin kahville!! Juuri kun nainen oli vastaamassa, joku mies (luultavasti hänen miehensä/poikaystävänsä) tuli paikalle, sanoi jotain vieraalla kielellä naiselle ja katsoi naista tiukasti!! Sitten lähti naisen kanssa pois! Ja mies ei ollut edes hyvännäköinen, paljon vanhempi kuin nainen! Mielestäni sopisin paremmin naisen mieheksi, olen komea ja nuori. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä naista ja antaa hänen puhelinnumeronsa minulle?
Naisen tuntomerkit: pitkät, lantiolle asti ulottuvat mustat/hyvin tummanruskeat hiukset, mantelin malliset silmät, noin 170cm, hoikka ja täyteläiset huulet. Päällä valkoiset farkut, korkokengät ja vaaleanruskea kalliin näköinen talvitakki! Kiitos!!
-M27-
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:33"]Miltähän tuntuis joskus löytää sattumalta tällainen viesti ja tajuta, että jokuhan kuvaili just mut! :D nojoo eipä oo pelkoa sellasesta, joten tyydyn vain haaveilemaan.
[/quote]
Ja kuinkahan moni on avannut tämänkin viestin toiveikkaana otsikon luettuaan, että: "Ehkä se tälläkertaa olen minä!" Ja taas me tavalliset pulliaiset jouduimme pettymään.
VIERAILIJA 21.11.2014 klo 16:27 1/18
Näin JÄRKYTTÄVÄN RUMAN miehen tänään!!!
Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella kamalan, noin 27-vuotiaan miehen! Pyysi minua kahville. Juuri kun olin sanomassa, etten todellakaan halua, vastaamassa, mieheni tuli luokseni ja pelasti minut tuolta kamalalta ahdistelijalta! Sitten lähdimme mieheni kanssa pois. Oma mieheni on paljon ihanampi! Mielestäni tuo toinen mies oli ylimielinen ja ällö ahdistelija. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä miestä ja pyytää häntä pysymään poissa?
Miehen tuntomerkit: kuvitteli olevansa komea, tavallinen suomalainen räkänokka ja päällä haisevat kollarit ja ruma huppari. Kiitos!!
-N20v-
Venäjällä on nimenomaan näitä järkyttävän kauniita naisia, mutta tosin ehkä 1/1000 mutta silti niitä on. Viimeksi Venäjällä käydessä näin kauneimman koskaan näkemäni naisen.. Puhuiko muuten nainen sinulle mitään?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:43"]VIERAILIJA 21.11.2014 klo 16:27 1/18
Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella kamalan, noin 27-vuotiaan miehen! Pyysi minua kahville. Juuri kun olin sanomassa, etten todellakaan halua, vastaamassa, mieheni tuli luokseni ja pelasti minut tuolta kamalalta ahdistelijalta! Sitten lähdimme mieheni kanssa pois. Oma mieheni on paljon ihanampi! Mielestäni tuo toinen mies oli ylimielinen ja ällö ahdistelija. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä miestä ja pyytää häntä pysymään poissa?
Miehen tuntomerkit: kuvitteli olevansa komea, tavallinen suomalainen räkänokka ja päällä haisevat kollarit ja ruma huppari. Kiitos!!
-N20v-
[/quote]
Hahhhaaa. Kiitti nauruista. :) Ja ap:lle keskity niihin oikeisiin naisiin eikä mielikuvituksen tuotteisiin.
Voi, se olin minä. Huomasin kyllä katseesi. Olisin niin halunnut langeta käsivarsillesi mutta pelkään mustasukkaista miestäni. Mutta se hetki säilyy sydämmessäni ikuisesti. <3
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:43"]
VIERAILIJA 21.11.2014 klo 16:27 1/18 Näin JÄRKYTTÄVÄN RUMAN miehen tänään!!! Tänään n. kahden aikoihin Helsingissä näin todella kamalan, noin 27-vuotiaan miehen! Pyysi minua kahville. Juuri kun olin sanomassa, etten todellakaan halua, vastaamassa, mieheni tuli luokseni ja pelasti minut tuolta kamalalta ahdistelijalta! Sitten lähdimme mieheni kanssa pois. Oma mieheni on paljon ihanampi! Mielestäni tuo toinen mies oli ylimielinen ja ällö ahdistelija. Voisiko joku kertoa jos tuntee kyseistä miestä ja pyytää häntä pysymään poissa? Miehen tuntomerkit: kuvitteli olevansa komea, tavallinen suomalainen räkänokka ja päällä haisevat kollarit ja ruma huppari. Kiitos!! -N20v-
[/quote]
Huutonaurua!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
XD idioottiko olet. Et ainakaan älyllä siunattu.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:43"]VIERAILIJA 21.11.2014 klo 16:27 1/18
-N20v-
[/quote]
Paras xD
linkittäkää kuvia kauniista venäläisistä naisista.
No se olisin ihan rehellisesti voinut olla minä, mutta farkut olivat tänään siniset ja kieli väärä. Mutta kyllä kauneus on katsojan silmässä, enemmän kuin missään sosiaalisessa mittarissa. Tänään juuri katselin kaverin fb-kaverilistaa, jossa oli kamala määrä alottelevia malleja ja glamourmalleja yms. kyllä minä sieltä ko. tyttöjen joukosta edukseni erotuin mennen tullen. Tämähän ei välttämättä ole fakta niiden tyttöjen mielestä, vaan kauneus on ennen kaikkea katsojan silmässä, kuten tuleekin olla.
Minun onnekseni, mieheni silmä tuntuu vanhenevan minun mukanani ;)
Näit varmaan minut. Tehdäänkö treffit lähellä olevaan kahvilaan? Vaikka huomenna. Mies on poissa päivällä niin pääsen tulemaan.