Apua! Huoliikohan kukaan enää tällaista naista? :(
Olen 30-vuotias, työtön, ei ammattia, ei ajokorttia ja 5-vuotias lapsi. :( Niin ja ulosotossa 26000 velkaa. :(
Kommentit (51)
ajokortti ja auto naisella on melkoisen irrelevanttia.
hanki työ ja älä mieti velkaa. maksa sitä pois vaikka 200-400€ kuussa ja se loppuu joskus.
mitä hyviä puolia sinussa on?
t. m45
Mitä töitä osaat tehdä? Missä asiassa olet hyvä, siis ei välttämättä töissä vaan noin yleensä? Mitä haluaisit tehdä töiksesi?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:06"]
Treenaat ittestäs oikei timmin ja laittaudut niin kyllä varmaa alkaa kelvata ja monelle :)
[/quote]
Niin jos on nätti naama. Jos naamassa on vikaa, niin ei auta treenaaminen.
[/quote]
Ei vaan sitten se treenaaminen on entistä tärkeämpää!
[/quote]
Niin on tietenkin, mutta edelle menee silti hyvä kroppaiset ja nätti naamaiset, normaali kroppaiset ja nätti naamaiset sekä nuoret ja söpöt. Eli voi edetä enää ei niin nättien ja huonokroppaisten edelle. :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:41"]
Treenaat ittestäs oikei timmin ja laittaudut niin kyllä varmaa alkaa kelvata ja monelle :)
[/quote]
Niin jos on nätti naama. Jos naamassa on vikaa, niin ei auta treenaaminen.
[/quote]
Ei vaan sitten se treenaaminen on entistä tärkeämpää!
[/quote]
Niin on tietenkin, mutta edelle menee silti hyvä kroppaiset ja nätti naamaiset, normaali kroppaiset ja nätti naamaiset sekä nuoret ja söpöt. Eli voi edetä enää ei niin nättien ja huonokroppaisten edelle. :)
[/quote]
Ja lihavien tietysti.
Miksi kenenkään pitäisi huolia? Mikset voisi kuvitella keskittyväsi ihan itseesi ja lapseesi? Miksi siihen tarvitsee alkaa uusperheen riesoja tahallaan hankkimaan? Keskityt nyt vain lapsesi hyvinvointiin, itseesi ja taloutesi tasapainottamiseen.
[/quote]
Pelkästä ulkonäöstäkö se on susta kiinni? Säälittävän ontto ihminen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:33"]Lapsen isä jätti meidät ja velat. En osannut ikinä koskaan varautua tällaiseen. Itsetunto on ihan nollissa, samoin elämänhalu. Kaipaisin vain läheisyyttä. Alkoholia en käytä enkä käy baareissa. ap
[/quote]
Ekköhän sä kuitenki itte oo velkas tehny, vai osteliko mies salaa sun nimiin ja pimitti laskut? Mä en voi ymmärtää kuinka joku on noin huoleton.. Kertoo ihmisestäkin jo jotain, tai oikeastaan aika paljonkin!
Riippuu siitä mitä sinulla on annettavaa. Tosin noiden alkuspeksien jälkeen on pakko löytyä jotain TODELLA positiivista. Vähintäänkin täydellisen lumoava persoonallisuus.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 17:21"]Mä olen myöskin 30, työtön, kouluttamaton ja yksinhuoltajaäiti. Lapsia on kaksi. Lisäksi olen läski ja sairastanut masennusta. On mulla silti vientiä riittänyt ja löysin uuden miehen. Sullakin on varmasti toivoa.
Mäkin olen ujo/hiljainen ja herkkä ym. En myöskään käy baareissa/juo/ylipäätään liiku paljon missään muuten kuin lasten kanssa. Netistä löysin (sattumalta, ei seuranhakusivulta) nuoren miehen, jonka kanssa synkkasikin hyvin. :) Eikä mies ole edes samanlainen kuin mä, on työtä ja ulkonäköä ja kaikkea ;D
Kyllä sä vielä asias kuntoon saat, usko vaan :) Pidä silmäs auki. ;) Kuka tietää, vaikka sullakin joku päivä kävelis unelmien mies vastaan. :D
[/quote]
Päivän vitsi. Komeat nuoret miehet ei kyllä vilkaisekaan työttömän yh-läskin perään. Sitäpaitsi millainen ihminen ei tuohon mennessä ole jo hankkinut ammattia itselleen? Siis sä oot kyllä epäonnistunut.
Ainoa mitä olet "saavuttanut" on se että olet porsinut kaksi äpärää maailmaan.
miten on mahdollista että mies jätti sinulle velat?
mihin tarkoitukseen olette yhdessä/sinulle hankkineet velkaa alunperin?