Apua! Huoliikohan kukaan enää tällaista naista? :(
Olen 30-vuotias, työtön, ei ammattia, ei ajokorttia ja 5-vuotias lapsi. :( Niin ja ulosotossa 26000 velkaa. :(
Kommentit (51)
Kyllähän se Tauskin ex-vaimo Henna Peltonen tuntuu omien sanojensa mukaan kelpaavan kaikenlaisille herrasmiehille, kun treffikutsuja tulee koko ajan. Hennalla on sentään kaksi lasta kahden eri miehen kanssa ja ulosotossa varmaan sama summa velkaa eli kyllä ainäkin varmasti kelpaat!
Varmasti huolii. Jotkut rakastuu ihmiseen ja sen luonteeseen, pieniin asioihin. Silloin mikään noista ei ole este. Älä luovuta ja jatka positiivisella asenteella.
Lapsen isä jätti meidät ja velat. En osannut ikinä koskaan varautua tällaiseen. Itsetunto on ihan nollissa, samoin elämänhalu. Kaipaisin vain läheisyyttä. Alkoholia en käytä enkä käy baareissa. ap
Olen varmaankin ihan ok näköinen. Luonteeltani varmaan ihan mukava mutta todella todella herkkä ja ehkä vähän ujo. ap
Huoliikohan? Oletko sä joku kierrätysesine? Onko sulla omaa tahtoa? Mitä sä haluat?
sun elämä. Mieti mitä haluat a rupea toimimaan sen suuntaan. Se sattaa totutua. Useimmiten se toteutuu...
jao sä haluat olla joku joka "huolitaan", niin sellaisena tulet olemaan. Jos sä rupeat aktiiviseksi vaikuttajaksi ja voithan olla esillä sellaisille, joita oikeesti haluat...tai pidä silmäsi auki. Älä ots sellaista joka sinut huolii vaan ota sellainen, joka sinut haluaa. Ja sinä haluat hänet.
lapsi ei ole este. Ikäsi on vielä tosi nuori. Lapselle voi olla parempi olikin nyt vain sinun kanssasi. Ehkei kannata edes muuttaa saman katon alle, ellette sitten rupea miettimään ihan uutta perhettä.
sulla on aikaa. Nauti nyt tilastasi ja lapsestasi. Se ydinperhe on tärkeä. Huolehdi itsestäsi. Lapsellesi olet se tärkein. Töitä tulee ajallaan. Ehkä jotain vapaaehtoista kannattaa tehdä...tulee mieli virkeäksi ja kuuluvuuden tunne.
olet hieno nainen. Lähde siitä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:06"]
Treenaat ittestäs oikei timmin ja laittaudut niin kyllä varmaa alkaa kelvata ja monelle :)
[/quote]
Niin jos on nätti naama. Jos naamassa on vikaa, niin ei auta treenaaminen.
Kyllä naisen on helppoa olla skitso. Aina löytyy mies joka lohduttaa. Mutta auta armias jos mieheltä puuttuu auto!
Se on jumalauta välitön torjunta.
Tuon viimeisen perusteella olet varmaan kokenut kovia, keskity tosiaan pieneen perheeseesi ja itseesi. Ammatin hankinta nostaa kummasti itsetuntoa ja koulutus paikoissa ja työelämässä tapaat varmasti varteen otettavia ehdokkaita. Älä mieti huoliiko kukaan sinua, käännä asia mielummin niin päin että kenet sinä huolisit tuollaisen jälkeen.
Hei!
Varmasti kelpaat kelle tahansa jos olet hyväluonteinen ja menet töihin ja maksat velkasi itse pois. Koulutus plussaa! Miten se on jäänyt?
Tuo velka on kuule pienempi kun mun ja tiedän että löydän uuden miehen mutta en maksamaan velkaani vaan elämänkumppaniksi.
Kiva ja kaunis äiti 35+poika
Hyvä mies muuttaa nuo velat saamisiksi, eli kun antaa myös saa!
Laita elämäsi kuntoon. Hanki ammatti. Tuo velka on suhteellisen pieni ja työssäkäyvänä pystyt kyllä sen hoitamaan. Anna lapsellesi hyvä esimerkki ja hoida asiasi. Varmasti löytyy sitten myös kunnollinen mies. Mitäpä toisella luuserilla enää tekisit, jos yhdestä jo eroon pääsit?
Tuskin huolii kukaan normaali..Kokeile semmomsta tatuoitua ja kaljua miestä,
sellaista joka tykkää vähän lyödä...Paljon saa ulkonäöllä anteeksi monelta.
Mä olen myöskin 30, työtön, kouluttamaton ja yksinhuoltajaäiti. Lapsia on kaksi. Lisäksi olen läski ja sairastanut masennusta. On mulla silti vientiä riittänyt ja löysin uuden miehen. Sullakin on varmasti toivoa.
Mäkin olen ujo/hiljainen ja herkkä ym. En myöskään käy baareissa/juo/ylipäätään liiku paljon missään muuten kuin lasten kanssa. Netistä löysin (sattumalta, ei seuranhakusivulta) nuoren miehen, jonka kanssa synkkasikin hyvin. :) Eikä mies ole edes samanlainen kuin mä, on työtä ja ulkonäköä ja kaikkea ;D
Kyllä sä vielä asias kuntoon saat, usko vaan :) Pidä silmäs auki. ;) Kuka tietää, vaikka sullakin joku päivä kävelis unelmien mies vastaan. :D
Mitä mitään siellä höpötä..Miehet tykkää naisista ja lapsista..Paitsi homot..Homot ei siis tykkää naisista siinä mielessä. Anyway nyt vaan maksat velat pois, tossa oo ku vajaan vuoden palkka. Hommaat koulutuksen laihdutat 10 kg ja ajat sen ajokortin..Ei peliä oo vielä menetetty kato nyt se peli vasta alkaa <3
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:06"]
Treenaat ittestäs oikei timmin ja laittaudut niin kyllä varmaa alkaa kelvata ja monelle :)
[/quote]
Niin jos on nätti naama. Jos naamassa on vikaa, niin ei auta treenaaminen.
[/quote]
Ei vaan sitten se treenaaminen on entistä tärkeämpää!
Pää pystyyn ja ota vastuu elämästäsi. Asiat ovat nyt näin ja ne on selvitettävä. Ja kysymyseesi; varmasti huolii mutta selvitä ongelmat ensin. Minäkin maksoin miehen jättämät velat pois, suoritin ajokortin ja luin toisen ammatin. 10v jälkeenpäin voin sanoa että kannatti jaksaa! !
Tuskin huolii. Mutta ilman työtä ja ammattia saat velan maksettua, kun annat pillua rahasta 260 kertaa. Se on noin 9 kk jos saat asiakkaan päivittäin.
Vielä kerkeät kohentaa tilannettasi niin kyllä huolii.