Nainen, millä arvioit miehen kalun koon?
Kun totuus on se että suomalaisen miehen penis on keskimäärin noin. 13cm tarkoittaen että suurin osa osuu 11-15 cm välille. Ja esim 18cm on todella harvinainen, samoin kuin pieni alle 10cm. Niin millä sä mittaat ja arvioit koon. Naurattaa nämä keskustelut silleen että kun olen itse ollut yli 100 naisen kanssa ja harvoin siitä koosta puhutaan etukäteen, mutta kun naiselta on pyytänyt kokoarvioo esim suihinoton yhteydessä niin kaikki arvioi yläkanttiin, joku ei uskonut ennenkuin mittanauhalla mitattiin. Joku arvioi 15cm kalulle 5cm lisää pituutta.
Kommentit (42)
No , kalun paksuushan on se juttu. Miehelläni on noin 15 cm pitkä. En ole mitannut, mut näin veikkaisin. Mutta hänellä on normia paksumpi, ja ison ihana terska. Kun kumia käytimme, pienimmät kondomit eivät kertakaikkiaan vaan menneet päälle, kalun paksuuden takia. Lisäksi mieheni kalu on todellakin kivikova. On uskomattoman kiihottavaa runkata paksua, ja kivikovaa kalua. Välillä meillä on ollut parinkin viikon tauko seksissä. Töiden takia. Olen miestäni pyytänyt ettei runkkaisi työmatkoilla.. On aivan ihanaa päästä tänäänkin hänen kaluunsa käsiksi ... :) menemme ensin saunaan, ja runkkaan hänet kivikovaksi, ja kun hänellä on ollut taukoa, hän tulee aika nopeasti, ja sitä spermaa vaan tulee ja tulee...sitten peseydymme ja hetken kuivattelemme.., ja sitten taidankin imeä hänet taas kivikovaksi, ja sitten saankin tuon ihan paksun kalun sisääni.. ;)
Tätä ne mikropeniksen omistajat itselleen uskottelevat.