Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millä arvioit miehen kalun koon?

Vierailija
30.09.2021 |

Kun totuus on se että suomalaisen miehen penis on keskimäärin noin. 13cm tarkoittaen että suurin osa osuu 11-15 cm välille. Ja esim 18cm on todella harvinainen, samoin kuin pieni alle 10cm. Niin millä sä mittaat ja arvioit koon. Naurattaa nämä keskustelut silleen että kun olen itse ollut yli 100 naisen kanssa ja harvoin siitä koosta puhutaan etukäteen, mutta kun naiselta on pyytänyt kokoarvioo esim suihinoton yhteydessä niin kaikki arvioi yläkanttiin, joku ei uskonut ennenkuin mittanauhalla mitattiin. Joku arvioi 15cm kalulle 5cm lisää pituutta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja esim 18cm on todella harvinainen"

Mulla on yli 18 cm, en usko että olen todella harvinainen.

No kohtuu iso, jos 99% maailman miehillä on pienempiä.

https://calcsd.info/full.html

Ketä kiinnostaa maailma? Länsimaissa keskikoko on noin 18 cm.

Jos olet eri mieltä kuin tilastot länsimaista, sinulla on varmasti jokin tilasto mikä tukee väitettäsi. Kun väität jotain, todistamisvelvollisuus on sinulla.

Vierailija
22/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on komea nenän muoto, omaa myös komean ja paksuhkon peniksen. Näin on omat empiiriset havainnot todistaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet eri mieltä kuin tilastot länsimaista, sinulla on varmasti jokin tilasto mikä tukee väitettäsi. Kun väität jotain, todistamisvelvollisuus on sinulla.

Syötät vain tuon 18cm laskuriin, niin saat selvillä, että 99% miehistä omaa pienemmän. Ei luulisi olevan sinullekaan liian vaikeaa.  

Vierailija
24/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla varmaan luentunymmärtämisessä jotain vikaa, vai etkö osaa lukea tilastoja tai käyttää laskuria??  Kaiken lisäksi viimeisimpien tutkimusten mukaan mitkään ihmisryhmät tai rodut ei omaa sen isompia tai pienempiä kaluja suhteessa.  Itse asiassa ihminen on rotuna ainut maailmassa,  jota on vain ja ainoastaan yksi rotu. Eli siis olemme kaikki yhtä ja samaa rotua ihon väristä riippumatta. Kaikkia muita eläimiä on useampia rotuja. 

Missä ihmeen "suhteessa"? Aasialaisilla on tilastojen mukaan noin yhden sentin lyhyempi kuin länsimaissa. Missä on todettu nämä tilastot virheeliseksi?

Vierailija
25/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla varmaan luentunymmärtämisessä jotain vikaa, vai etkö osaa lukea tilastoja tai käyttää laskuria??  Kaiken lisäksi viimeisimpien tutkimusten mukaan mitkään ihmisryhmät tai rodut ei omaa sen isompia tai pienempiä kaluja suhteessa.  Itse asiassa ihminen on rotuna ainut maailmassa,  jota on vain ja ainoastaan yksi rotu. Eli siis olemme kaikki yhtä ja samaa rotua ihon väristä riippumatta. Kaikkia muita eläimiä on useampia rotuja. 

Missä ihmeen "suhteessa"? Aasialaisilla on tilastojen mukaan noin yhden sentin lyhyempi kuin länsimaissa. Missä on todettu nämä tilastot virheeliseksi?

Briteissä oli julkaistu 15000 miehen tutkimus. Kyseinen myyti oli vielä purettu jossain vasta julkaistussa  kirjassa, mikä käsitteli ihmisrotua ja siihen liittyviä uskomuksia ja pitämättömiä yleistyksiä. Mutta mietipä vaikka aasialaisia kori- tai lentopalloilijoita, ei ne sen pienempiä ole kuin länsimaalaiset. Sinne mahtuu yhtä sun toista, joten ihan varmasti kalujenkin koossa. 

Tuossa taulukon yleisimmässä on yhdistetty tiedot kaikista pätevimmistä tutkimuksista ympäri maailmaa, joten miksei vertaisi siihen.  Jos aasiassa nyt on vain 1cm ero jossain tutkimuksissa, niin se  nyt menee virhemarginaalin sisään. 

Vierailija
26/42 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteissä oli julkaistu 15000 miehen tutkimus. Kyseinen myyti oli vielä purettu jossain vasta julkaistussa  kirjassa, mikä käsitteli ihmisrotua ja siihen liittyviä uskomuksia ja pitämättömiä yleistyksiä. Mutta mietipä vaikka aasialaisia kori- tai lentopalloilijoita, ei ne sen pienempiä ole kuin länsimaalaiset. Sinne mahtuu yhtä sun toista, joten ihan varmasti kalujenkin koossa. 

Tuossa taulukon yleisimmässä on yhdistetty tiedot kaikista pätevimmistä tutkimuksista ympäri maailmaa, joten miksei vertaisi siihen.  Jos aasiassa nyt on vain 1cm ero jossain tutkimuksissa, niin se  nyt menee virhemarginaalin sisään. 

Eipä tilastot paljoo merkitse kun pituutta on 24 cm ja paksuutta 17-18 cm.

Vierailija
27/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tienaan yli 10 000 euroa kuussa, joten en usko että se voi olla harvinaista.

Vierailija
28/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calcsd sivulta kannattaa lukea myös se 'Critisism' kohta. Siellä on hyvin kattavasti perusteltu miksi tilastot ovat todennäköisesti tarkkoja ja ammuttu alas käytännössä kaikki vasta-argumentit mitä täälläkin trollit esittävät. Vaatii kyllä peruskoulutasoa paremman englanninkielen taidon, joten voihan se olla vähän haastavaa.

Vierailija
29/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jossain kirjassa" - siinäpä vasta loistava lähde, joku kirja.  Aasialaiset on keskimäärin lyhyempiä, ei ole mikään myytti.

1cm ei mene mihinkään pieneen virhemarginaaliin kun puhutaan noin 13 sentin pituudesta keskimäärin.

Vierailija
30/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton,tiukka ja hitaasti kostuva olen ja sisään ei mahdu mitään normaalia nakkia isompaa..Seksi päättyy yleensä suihin ottoon kun en halua tuottaa miehille pettymystä ettei mahdukkaan..

Vierailija
31/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton,tiukka ja hitaasti kostuva olen ja sisään ei mahdu mitään normaalia nakkia isompaa..Seksi päättyy yleensä suihin ottoon kun en halua tuottaa miehille pettymystä ettei mahdukkaan..

Miehille ei tuota vaikeuksia tuottaa pettymystä naiselle. Useinkaan...

Vierailija
32/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkhimedeen menetelmä. Tarpeeksi iso astia ääriäänmyöten täynnä vettä ja mies upottaa pelkät vehkeensä siihen. Sitten kipataan mitalla vettä kunnes taas on ääriäänmyöten täynnä.

Vierailija
33/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimitat perustuvat miesten omiin kehuihin. Harvempi nainen mittaa, puhuuko mies totta vai käärmeiden kielellä. Naiset eivät monesti mittaa, koska eivät halua nolata miehiä.

Vierailija
34/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättimitat perustuvat miesten omiin kehuihin. Harvempi nainen mittaa, puhuuko mies totta vai käärmeiden kielellä. Naiset eivät monesti mittaa, koska eivät halua nolata miehiä.

Väärin. Naiset ei mittaa, koska niitä ei kiinnosta. Pikkupoikien juttuja.

Vierailija
35/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helv...n takia niitä kaluaja pitäs kokoajan arvioida? Jos miehellä on kalu, ei se muutu mittauksella minnekkään.

Huvikseni olen kuitenkin oman miehen mitannutkin, kun siitä niin kauheesti kirjotetaan. Mutta hyvä kalu se on ja sillä saatu miljoona kertaa kaikkea kivaa. Olen hyvin tyytyväinen nainen.

Vierailija
36/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helv...n takia niitä kaluaja pitäs kokoajan arvioida? Jos miehellä on kalu, ei se muutu mittauksella minnekkään.

Huvikseni olen kuitenkin oman miehen mitannutkin, kun siitä niin kauheesti kirjotetaan. Mutta hyvä kalu se on ja sillä saatu miljoona kertaa kaikkea kivaa. Olen hyvin tyytyväinen nainen.

Olet sinäkin mitannut, ja sitten syytät siitä muita 🤦🏻‍♂️Olisiko vastaus kysymykseesi ihan se sama mikä itselläsikin.

Vierailija
37/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinäkin mitannut, ja sitten syytät siitä muita 🤦🏻‍♂️Olisiko vastaus kysymykseesi ihan se sama mikä itselläsikin.

En kyllä syytä ketään,ihmettelenpä vaan miksi tästä ja kalujen koosta pitää jauhaa monissakin eri  ketjuissa. Samaan aikaan joku toivoo ettei klitoriksesta saisi puhua - tässä on ihan todellinen ristiriita!!! Kumman puhumisesta olis enemmän hyötyä?

Vierailija
38/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä syytä ketään,ihmettelenpä vaan miksi tästä ja kalujen koosta pitää jauhaa monissakin eri  ketjuissa. Samaan aikaan joku toivoo ettei klitoriksesta saisi puhua - tässä on ihan todellinen ristiriita!!! Kumman puhumisesta olis enemmän hyötyä?

klitorista huudellaan kaikkialla ja sinä raivopää tulet sitä huutamaan kaluketjuunkin. Mene toiseen ketjuun jos sinulla ei ole keskusteluun annettavaa. Kaikki ei edes halua klitorikseen koskettavan, mutta tee sinä oma klitorisketju.

Vierailija
39/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nappaa housut pois, niin siitä saa jo osviittaa miltä se kalun koko vaikuttaa. Toiset tietysti kasvaa lepotilasta suuriinkin mittoihin.

Vaan mistäpä tietää vaikka baarissa keskustellessa, että mitä sieltä mieheltä löytyy kun ei pääse näkemään? Vinkkejä kiitos!

Vierailija
40/42 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

klitorista huudellaan kaikkialla ja sinä raivopää tulet sitä huutamaan kaluketjuunkin. Mene toiseen ketjuun jos sinulla ei ole keskusteluun annettavaa. Kaikki ei edes halua klitorikseen koskettavan, mutta tee sinä oma klitorisketju.

Kukahan se raivopää onkaan? heh.