Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, aloitteiden määrä (asialliset miehet) arjessa romahtanut, me-too takia ei uskalla enää työtilanteissa flirttailla

Vierailija
30.09.2021 |

Ennen me too kampanjaa suurin osa suhteista alkoi työpaikalta, harrastuksista jne arjen tilanteista. Mies jolla on hyvä työpaikka ei uskalla enää seurausten pelossa tehdä aloitteita kuin Tinderissä.

Kommentit (426)

Vierailija
201/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen pystyi työpaikalla kehaisemaan naispuolisen kollegan ulkonäköä tai jotain vaatetta. Nykyisin se on ahdistelua. Tästä naisten itse aiheuttamasta tilanteesta huolimatta ovat nyt naama norsunvitulla kun heitä ennen kehunut mieskollega ei enää sanokaan mitään.

Voi älyn jättiläinen taas. Ei näiden uunojen päähän mene IKINÄ se, että siellä töissä ei kaivata jonkun random Peran kehaisuja. Tee työsi, mulqvisti. Piste. Norsunvittunaaman aiheuttaa vain kaltaisesi typerykset joille tämä asia ei mene edes ratakiskosta vääntämällä sinne tyhjyyttään kumisevaan kaaliin.

Ne jotka eivät koskaan ole huomiota saaneet väittävät näin. Tilanne muuttuu sillä hetkellä jos saavat huomiota itseään kiinnostavalta mieheltä.

Kuulehan jannu. Minä olen saanut sitä huomiota siitä lähtien kun täytin 9 vuotta. Ja voin kertoa, että se huomio, joka SINUN mielestäsi on mukavaa, ei ole sitä minun mielestäni. Olen törmännyt itsensäpaljastajiin, kourijoihin, raiskauksen yrittäjiin, ehdottelijoihin, huutelijoihin, autonsa kanssa hidastelijoihin... Älä sinä tule mulle länkyttämään, saatanan qusipää.

Tällaiseen käytökseen olen törmännyt meetoon jälkeen, en ennen sitä. Suoraa huutoa ja vittuilua. Parhaimmillaan random nainen haistattaa ***tua tullessaan kävelylenkillä vastaan. Tai täysin vieras nainen saa karmean raivarin kun kävelen yökerhossa ohi.

En usko. En oikeasti usko, että yksikään mies saa tuollaista kohtelua tekemättä itse ensin jotain outoa.

Tervetuloa miehen elämään. Kumpaakaan yksilöä en ollut aikaisemmin tavannut, eikä kohtaaminen ennen tuota raivoamista kestänyt kuin sekuntteja.

Luuletko todella, että tuo on naisille tuntematonta? Kuinka moni nainen on tullut h*oritelluksi, haukutuksi, arvostelluksi ja toivotetuksi hevon hittoon ohikulkevan miehen/miesporukan taholta, kun on itse ollut siirtymässä viattomasti paikasta a paikkaan b? Nostan tässä itseni käteni, moneen kertaan.

Jep. Viimeksi pari viikkoa sitten olin lenkillä kun ohikulkenut poikaporukka katsoi asiakseen huutaa h*oraa mun perään. Ehkä n. 20-vuotiaita olivat, ei ihan teinejä enää, eli toivoisi vähän edes olevan järkeä päässä. Ja näitä esimerkkejä olisi kymmeniä alkaen v. 1999 jolloin aloin ulkomaailmassa liikkua.

Niinpä. Välillä tuntuu että miehet eivät ymmärrä naisten elämää yhtään. Luulevat ilmeisesti, että meillä on kymmenittäin herrasmiehiä oven takana ja työpaikalla lähestymässä kaikenlaisilla ihanilla ja romanttisilla tavoilla, ja olemme vaan niin hiton nirsoja ettemme tajua tarttua näihin ihaniin tilaisuuksiin. Itse olen tullut niin monesti niin ällöttävillä tavoilla ahdistelluksi, että en voi muuta kuin nauraa näille miesten uhriutumisille. Näitä ahdistelutapauksia on ollut siitä asti, kun olen ollut ala-asteikäinen. Pieni tyttö. Täällä yksi sankari uhriutuu kun joku känninen nainen on sanonut pahasti yökerhossa.

Lue uudestaan. Kysymys ei ollut yksittäisestä tapauksesta. Enkä ollut täällä parkumassa kuinka minua on yritetty iskeä vanhempien naisten puolesta. En myöskään ollut selittämässä kuinka kiusallista on ollut kun naiset ovat lääppineet, tai tuleet iholle. Kaikkea tuota on tapahtunut. On myös miehet yrittäneet iskeä ja lääppineet. En valita edes tuosta.

Puutuin siihen kun vieras nainen vihaa minua pelkästään sukupuoleni takia. Tuo on aivan helvetisti hälyttävämpää kuin nuo ahdistelutapaukset, joita itsekin olen kokenut. 

Ja miksi nuo vieraat (häiriintyneet) naiset vihaavat sinua sukupuolesi takia? Koska sukupuolesi edustajat ovat kautta aikojen käyttäytyneet niin huonosti, että naiset ovat joutuneet pelkäämään heitä. Ei ahdistelusta voi syyttää niitä uhreja, jotka vaan nyt uskaltavat kertoa kokemuksistaan. Aiemmin ei ole saanut puhua, on pitänyt vaan sietää, mutta kuitenkin kautta aikojen tyttöjä on varoiteltu jäämästä kahden kesken miesten kanssa tai ainakaan kulkemasta yksin puiston poikki iltaisin. Eikö se muka ole hälyyttävää? Puhumattakaan avoimesta naisvihasta jota monet naiset ovat saaneet kuulla, huorittelua jne.

Sinä kirjoitit kivan tarinan, joka on varmasti totta sinun päässäsi. Alleviivaat väittämäni että #meetoo teki osasta naisista huonosti käyttäytyviä (häiriintyneitä). Jos äitini on käyttäntynyt minua kohtaan huonosti, saanko sinun logiikallasi vihata kaikkia naisia?  

Et tietenkään saa. Mutta on olemassa niitäkin miehiä jotka niin tekevät, kun vaikkapa heidän ex-tyttöystävänsä on kohdellut heitä huonosti. Tai äiti. Vihaavat jopa niin paljon, että t appavat sen takia ihan randomeita vastaantulijoita. Näitä tapauksia on. Naisia jotka vihaavat miehiä, miehiä jotka vihaavat naisia. Luultavasti jokainen nainen on joskus joutunut jonkun miehen vihamielisen h uorittelun kohteeksi. Ei ole oikein toimittu noilta naisilta hyökätä tuolla tavoin tuntemattoman miehen kimppuun, väärin se on ja todella ikävää. Voit toki uhriutua siitä. Mutta mitä sitten ehdotat ratkaisuksi siihen, ettei naisten enää tarvitsisi kokea jatkuvaa ahdistelua? Vai olisiko parempi että se edelleen lakaistaisiin maton alle, ettei kenellekään miehelle tulisi paha mieli?

Mielestäni ahdisteluasiaa tulisi läpikäydä asiallisesti läpi, jotta ahdistelu vähentyisi, osin ymmärryksen kasvamisen, osin ulkoisen paineen takia. #meetoon tyyppiset hyökkäykset yksittäisiä henkilöitä kohtaan nostattaa vastustusreaktion. Samoin yleistäminen, kaikkien leimaaminen huonoksi sukupuolen perusteella. Viittaukset miesten vuosisatojen alistukseen on se viimeinen pisara. Silloin jo minullakin menee kuppi nurin, vaikka koskaan en ole ahdistellut toisia ihmisiä.

Vähän kuin huorittelisi kaikkia naisia ja toivoisi heidän käyttäytyvän miehiä kohtaan paremmin.

Naiset ovat vaienneet itseensä kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä näihin päiviin asti. Ei kiinnosta enää. Ei kiinnosta myöskään se, meneekö jollain miehellä siitä kuppi nurin. Ei kiinnosta, ei niin yhtään. Ei kiinnosta olla rakentava, ymmärtävä ja sopuisa, vaikka miehet sitä varmasti haluaisivat. Ei kiinnosta. Piste.  

Omapa on häpeäsi ja lapsellinen katkeruutesi. Ei ketään kiinnosta. Piste.

Kiitos. En kaipaakaan kiinnostustasi.

Vierailija
202/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen pystyi työpaikalla kehaisemaan naispuolisen kollegan ulkonäköä tai jotain vaatetta. Nykyisin se on ahdistelua. Tästä naisten itse aiheuttamasta tilanteesta huolimatta ovat nyt naama norsunvitulla kun heitä ennen kehunut mieskollega ei enää sanokaan mitään.

Voi älyn jättiläinen taas. Ei näiden uunojen päähän mene IKINÄ se, että siellä töissä ei kaivata jonkun random Peran kehaisuja. Tee työsi, mulqvisti. Piste. Norsunvittunaaman aiheuttaa vain kaltaisesi typerykset joille tämä asia ei mene edes ratakiskosta vääntämällä sinne tyhjyyttään kumisevaan kaaliin.

Ne jotka eivät koskaan ole huomiota saaneet väittävät näin. Tilanne muuttuu sillä hetkellä jos saavat huomiota itseään kiinnostavalta mieheltä.

Kuulehan jannu. Minä olen saanut sitä huomiota siitä lähtien kun täytin 9 vuotta. Ja voin kertoa, että se huomio, joka SINUN mielestäsi on mukavaa, ei ole sitä minun mielestäni. Olen törmännyt itsensäpaljastajiin, kourijoihin, raiskauksen yrittäjiin, ehdottelijoihin, huutelijoihin, autonsa kanssa hidastelijoihin... Älä sinä tule mulle länkyttämään, saatanan qusipää.

Tällaiseen käytökseen olen törmännyt meetoon jälkeen, en ennen sitä. Suoraa huutoa ja vittuilua. Parhaimmillaan random nainen haistattaa ***tua tullessaan kävelylenkillä vastaan. Tai täysin vieras nainen saa karmean raivarin kun kävelen yökerhossa ohi.

En usko. En oikeasti usko, että yksikään mies saa tuollaista kohtelua tekemättä itse ensin jotain outoa.

Tervetuloa miehen elämään. Kumpaakaan yksilöä en ollut aikaisemmin tavannut, eikä kohtaaminen ennen tuota raivoamista kestänyt kuin sekuntteja.

Luuletko todella, että tuo on naisille tuntematonta? Kuinka moni nainen on tullut h*oritelluksi, haukutuksi, arvostelluksi ja toivotetuksi hevon hittoon ohikulkevan miehen/miesporukan taholta, kun on itse ollut siirtymässä viattomasti paikasta a paikkaan b? Nostan tässä itseni käteni, moneen kertaan.

Jep. Viimeksi pari viikkoa sitten olin lenkillä kun ohikulkenut poikaporukka katsoi asiakseen huutaa h*oraa mun perään. Ehkä n. 20-vuotiaita olivat, ei ihan teinejä enää, eli toivoisi vähän edes olevan järkeä päässä. Ja näitä esimerkkejä olisi kymmeniä alkaen v. 1999 jolloin aloin ulkomaailmassa liikkua.

Niinpä. Välillä tuntuu että miehet eivät ymmärrä naisten elämää yhtään. Luulevat ilmeisesti, että meillä on kymmenittäin herrasmiehiä oven takana ja työpaikalla lähestymässä kaikenlaisilla ihanilla ja romanttisilla tavoilla, ja olemme vaan niin hiton nirsoja ettemme tajua tarttua näihin ihaniin tilaisuuksiin. Itse olen tullut niin monesti niin ällöttävillä tavoilla ahdistelluksi, että en voi muuta kuin nauraa näille miesten uhriutumisille. Näitä ahdistelutapauksia on ollut siitä asti, kun olen ollut ala-asteikäinen. Pieni tyttö. Täällä yksi sankari uhriutuu kun joku känninen nainen on sanonut pahasti yökerhossa.

Lue uudestaan. Kysymys ei ollut yksittäisestä tapauksesta. Enkä ollut täällä parkumassa kuinka minua on yritetty iskeä vanhempien naisten puolesta. En myöskään ollut selittämässä kuinka kiusallista on ollut kun naiset ovat lääppineet, tai tuleet iholle. Kaikkea tuota on tapahtunut. On myös miehet yrittäneet iskeä ja lääppineet. En valita edes tuosta.

Puutuin siihen kun vieras nainen vihaa minua pelkästään sukupuoleni takia. Tuo on aivan helvetisti hälyttävämpää kuin nuo ahdistelutapaukset, joita itsekin olen kokenut. 

Ja miksi nuo vieraat (häiriintyneet) naiset vihaavat sinua sukupuolesi takia? Koska sukupuolesi edustajat ovat kautta aikojen käyttäytyneet niin huonosti, että naiset ovat joutuneet pelkäämään heitä. Ei ahdistelusta voi syyttää niitä uhreja, jotka vaan nyt uskaltavat kertoa kokemuksistaan. Aiemmin ei ole saanut puhua, on pitänyt vaan sietää, mutta kuitenkin kautta aikojen tyttöjä on varoiteltu jäämästä kahden kesken miesten kanssa tai ainakaan kulkemasta yksin puiston poikki iltaisin. Eikö se muka ole hälyyttävää? Puhumattakaan avoimesta naisvihasta jota monet naiset ovat saaneet kuulla, huorittelua jne.

Sinä kirjoitit kivan tarinan, joka on varmasti totta sinun päässäsi. Alleviivaat väittämäni että #meetoo teki osasta naisista huonosti käyttäytyviä (häiriintyneitä). Jos äitini on käyttäntynyt minua kohtaan huonosti, saanko sinun logiikallasi vihata kaikkia naisia?  

Et tietenkään saa. Mutta on olemassa niitäkin miehiä jotka niin tekevät, kun vaikkapa heidän ex-tyttöystävänsä on kohdellut heitä huonosti. Tai äiti. Vihaavat jopa niin paljon, että t appavat sen takia ihan randomeita vastaantulijoita. Näitä tapauksia on. Naisia jotka vihaavat miehiä, miehiä jotka vihaavat naisia. Luultavasti jokainen nainen on joskus joutunut jonkun miehen vihamielisen h uorittelun kohteeksi. Ei ole oikein toimittu noilta naisilta hyökätä tuolla tavoin tuntemattoman miehen kimppuun, väärin se on ja todella ikävää. Voit toki uhriutua siitä. Mutta mitä sitten ehdotat ratkaisuksi siihen, ettei naisten enää tarvitsisi kokea jatkuvaa ahdistelua? Vai olisiko parempi että se edelleen lakaistaisiin maton alle, ettei kenellekään miehelle tulisi paha mieli?

Ei ainakaan mitään yleistämistä joidenkin yksittäisten poikkeustapausten takia ja ennen kaikkea oman katkeruutesi takia. Mitään hyväksyntää sellaiselle ei missään nimessä tule hakea, semminkin, jotta sinulle ja kaltaisillesi tulisi hyvä mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen naisia kuin ruttoa ettei minua enää syytetä valheiden perusteella. Minkäänlaista apua ei mistään saa kun joudut perättömiin syytöksiin.

Vierailija
204/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö. 

En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella. 

Vierailija
205/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten välttämättä huono asia?

Työpaikkaromanssit ovat useimmiten huono idea. Jos oikeasti rakastuu toiseen, pitää uskaltaa vaan ottaa riski ja lähestyä toista, mutta pikkuihastukset eivät ehkä ole vaivan arvoisia. Jos sitten ei sujukaan,  niin suhtautuminen toiseen voi muuttua jopa hyvin kylmäksi, ja se vaikuttaa sitten koko työyhteisön hyvinvointiin. Hyvin harva nainen toivoo, että joku työpaikan mies alkaisi lähennellä. Ja nainen voi myös itse tehdä ensimmäisen askeleen, eikä tarvitse odottaa sitä mieheltä. 

Metoossahan on nimenomaan pointtina, että naisen kannalta epämukavat ja häiritsevät lähestymiset - esim. tullaan suoraan koskettamaan, ehdotellaan ventovieraalle tuhmia asioita jne. - olisivat pois pelistä ja lähestyttäisiin vain kohteliaasti ja arvostavasti. Eikä se, että mies ei saa enää tehdä mitään kun joutuu heti poliisin puheille tms.

Minusta tässä on joillain miehillä ollut huomattavaa ylireagoimista, "eihän tässä uskalla enää päivää sanoa kun menettää työpaikkansa". Miten moni mies on oikeasti menettänyt työpaikkansa metoon takia? En tiedä itse yhtään tapausta. Eikä nuo mene poliisille eikä oikeuteenkaan yhtään sen helpommin kuin aikaisemmin. Riittäisi että kohtelee naisia samalla tavalla kuin miehiäkin, eli ihmisinä eikä potentiaalisina seksikumppaneina.

Vierailija
206/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole koskaan uskallettu lähestyä XDDDDDDDDDDDD paitsi ulk. miekkoset. Suom. vain tölläilevät menemään.

Mitä vikaa heissä on, itse olen saanut lähestymistä lähinnä kunnollisilta ulkomaalaisilta miehiltä.

Joko Suomalaiset ovat siis olleet liian ujoja tai rajoittuneita suhteeni.

Paras suhdekin fiksun ulkomaalaisen, täällä opiskelleen kanssa.

Vierailija
207/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö. 

En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella. 

Olisikohan syynä maahantuonti? Tuntuu kuin ei ns. kantasuomalaisilla on suurempi kiinnostus nuoriin tyttöihin. Onhan tuota suomalaisissakin, mutta tuo on syy miksi ahdistelutapaukset eivät laske.

Vierailija
208/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse välttelen naisia kuin ruttoa ettei minua enää syytetä valheiden perusteella. Minkäänlaista apua ei mistään saa kun joudut perättömiin syytöksiin.

Tästä tulee kyllä sellainen ajatus, että olet oikeasti tehnyt jotain sopimatonta, vaikka koet itse syytökset "valheeksI" ja "perättömiksi". Miksi joku levittäisi susta perättömiä syytöksiä? 

Vierailija
209/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan syynä maahantuonti? Tuntuu kuin ei ns. kantasuomalaisilla on suurempi kiinnostus nuoriin tyttöihin. Onhan tuota suomalaisissakin, mutta tuo on syy miksi ahdistelutapaukset eivät laske.

Jos sulla ei ole muuta todistetta kuin mututuntuma, niin et voi esittää tuollaisia väitteitä. 

Moni suomalainen mies tuntuu ajattelevan noin, että nimenomaan muualta tulevat ovat niitä ahdistelijoita, ja suomalaiset miehet kunnollisia ja rehtejä. Ei se välttämättä aina niin mene. 

Vierailija
210/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.stat.fi/til/rpk/2018/13/rpk_2018_13_2019-05-16_tie_001_fi.h…

Vierailija
211/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miesten imago-ongelma on täysin itseaiheutettu, eikä asiaa auta että eivät suostu mukautumaan nykypäivään. Näin miehet ampuvat omaan nilkkaan, kun ei vanhoilla käytösmalleilla pärjääkään koulussa, työssä tai parisuhteissa.

Vierailija
212/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee kyllä sellainen ajatus, että olet oikeasti tehnyt jotain sopimatonta, vaikka koet itse syytökset "valheeksI" ja "perättömiksi". Miksi joku levittäisi susta perättömiä syytöksiä? 

Olin todistettavasti 9500km päässä silloin kun tämä "ahdistelu" tapahtui. Nainen myönti ajoissa valheensa ja veti rikosilmoituksen pois ennen oikeuteen menoa mutta naisten kesken suomessa minut tuomittiin julkisesti kuvien kanssa

Vierailija
213/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole muuta todistetta kuin mututuntuma, niin et voi esittää tuollaisia väitteitä. 

Moni suomalainen mies tuntuu ajattelevan noin, että nimenomaan muualta tulevat ovat niitä ahdistelijoita, ja suomalaiset miehet kunnollisia ja rehtejä. Ei se välttämättä aina niin mene. 

Tuon tilaston mukaan Irakilainen mies syyllistyy 10 kertaa todennäköisemmin lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön kuin suomalainen mies

https://www.stat.fi/til/rpk/2018/13/rpk_2018_13_2019-05-16_tie_001_fi.h…

Vierailija
214/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, löytyyhän se syntipukki aina jostain muualta, ettei tarvitse miettiä omaa tai muiden suomalaisten miesten käytöstä. Tympeää. Minua ovat ahdistelleet vain kantasuomalaiset miehet. Kiitos vaan teille! 

215/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuosta jo vaikka minkälaista tilastoa, että "maahantuoduilla" on huomattava yliedustus seksuaalirikostilastoissa. Hämmentävää, että asia voi olla joillekin vielä uutta tietoa. Siitä on aika paljon kirjoitettu mediassa viimeisen kolmen vuoden aikana. 

216/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, löytyyhän se syntipukki aina jostain muualta, ettei tarvitse miettiä omaa tai muiden suomalaisten miesten käytöstä. Tympeää. Minua ovat ahdistelleet vain kantasuomalaiset miehet. Kiitos vaan teille! 

Outo kommentti. Kommentoijahan juuri kirjoitti, että suomalaiset miehet syyllistyvät näihin rikoksiin myös.(toki pienemmässä mittakaavassa mutta kuitenkin)

Vierailija
217/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs minä faktoille voin. Jos yksi ihmettelee miksi ahdistelutapaukset eivät laske, niin kai hänelle pitää se kertoa.

Minua on ahdistelleet ainoastaan suomalaiset naiset sekä ulkomaiset miehet.

Vierailija
218/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju näyttää sen että on olemassa oikea totuus ja naisten totuus.

Vierailija
219/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että kaikki voittavat kun miehet, jotka eivät erota ahdistelua aloitteista, eivät tee mitään. Vilpittömästi.

Ja ei, en ole huomannut minkäänlaista muutosta omassa ympäristössäni.

Ei ole mitään eroa ahdistelun ja aloitteen välillä.

Epätoivottu aloite on ahdistelua.

Kysyn vilpittömästi: etkö ihan oikeasti ymmärrä eroa noiden kahden välillä vai trollaatko? En näe sinulle sosiaalisessa elämässäsi kovin valoisaa tulevaisuutta, jos olet vakavissasi.

Mutta ehkä syvällä sisimmässäsi tiedät sen jo itsekin.

Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko ei tahdo, niin kyseessä on ahdistelu.

Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko suostuu, niin kyseessä ei ole ahdistelu.

Mitä kohtaa et ymmärrä?

Vierailija
220/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelutapaukset eivät laske vaan päinvastoin kasvavat koko ajan juuri siitä syystä, että suomalaiset miehet kieltävät koko asian olemassaolon ellei se toimi heidän maahanmuutt*kriittisen ajattelunsa polttoaineena. Muuten se ei kiinnosta pennin vertaa, vaikka siitä kärsii ja on aina kärsinyt suuri osa tytöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan