Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet äidit näyttävät kuin eivät olisi synnyttäneetkään?

Vierailija
21.11.2014 |

Tosi hoikkia. Vartalosta ei huomaisi että olisi lapsia edes tehty.

Itelläni on kauhee röllykkämaha. Vaikka kuinka liikkuis ja söis terveellisesti, se röllykkä ei katoa mihinkään. :-/ Muuten on jalat ja peppu kiinteytynyt mutta kun tuo vatsa...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Aloita bloggaaminen :)

Vierailija
2/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:19"]Enemmän mua joskus näissä jutuissa ihmetyttää se että mammat sanovat että pimppi ei muuttunut! Siis todellako? Iso vauva tulee pimpistä läpi ja se pysyy samanlaisena? Ei mulla vaan pysynyt... [/quote] Älä nyt vedä naisten synnyttäneitä alapäitä tähän ketjuun tai täällä on taas kohta täys sota käynnissä :D

[/quote]

No pakko, kun se oikeasti ihmetyttää mua enempi!

Vierailija
4/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:59"]

Ite kuulun näihin jotka näyttää vatsasta hoikilta, vaatteet päällä tai ilman, mutta kun kumarrun niin kyllä se pieni röllykkä esiin tulee.

[/quote]

jotakuinkin näin.

Ja liikuin paljon raskausaikana, pyöräilin, kävelin jne. Mihinkään en autoile, pitkiä matkoja lukuunottamatta. Rattailla kolmen kilsan päähän kauppaostoksille.. Olen tottunut nuoresta asti tähän liikkumiseen, joten olen sitä nyt vauvan kanssa jatkanut. Aluksi oli. Uoremman kanssa ongelmia kun ei rattaissa viihtynyt, oppi kyllä lopulta kun totuteltiin ja eihän sitä pienenkään pakko ole koko matkaa rattaissa istua :)

Vierailija
5/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei välttämättä arvaisi että olen synnyttänyt. Olen hoikka ja ihan samassa kunnossa kuin ennen lasta. En kuitenkaan enää parhaimmillani, kun ikää on 34 vuotta.

Raskauskilot lähti yhdessä hujauksessa kun vauva oli niin vaativaa sorttia, että unohdin itsestäni huolehtimisen. Banaani silloin tällöin, välillä jotain tuhtia ruokaa nopeasti yhdellä kädellä ja kolmesti päivässä tunnin vaunulenkki. Imetystä ihan hulluna vuoden ajan. 20 kiloa lähti, vaikka raskaudesta tuli vain 12.

Veikkaan että jos toisen lapsen teksisin ja se olisi ns.helppo, niin varmasti olisi röllykkää.

Vierailija
6/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän niin hyvältä ja timmiltä vaatteet päällä, mutta siihen se sitten jääkin... :D

Alasti ei näytäkään enää niin hyvältä. eikä kiinteydestä tietoakaan.

Vierailija
7/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain lapset 35 ja 38-vuotiaana ja jossain vaiheessa sen jälkeen aloin karppaamaan. Maha hävisi jonnekin, se ainoa merkki raskauksista. En usko, että kroppani olisi tämän parempi synnyttämättömänäkään, tosin tissit on varmaan vähemmän terhakat kyllä, mutta ollessaa liiveissä sitäkään ei erota.

N42

Vierailija
8/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:52"]

Mä näytän niin hyvältä ja timmiltä vaatteet päällä, mutta siihen se sitten jääkin... :D

Alasti ei näytäkään enää niin hyvältä. eikä kiinteydestä tietoakaan.

[/quote]

Eihän sitä tarvii ollakaan. Siis "kiinteä". Mainosmiesten keksintöä, että kaikki söis jotain proteiinipatukoita.

Vierailija
9/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole vatsaa, raskausarpia eikä selluliittia.

kiitos äiti ja isi!

t. viiden lapsen 52 v äiti

Vierailija
10/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauduin loistavasti ja laihduin vielä kymmenen kiloa "ylimääräistä". En saanut yhtään raskausarpia, mutta linea negra näkyy hyvin hentona vatsassani.

Vierailija
11/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei alapäitä tänään :)

Vierailija
12/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin yksilöllistä. Itselläni on kiinteä vatsa ja olen hoikka, mutta tissit...:/ Imetys ja raskaus jätti niihin jälkensä.

Vierailija
13/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän periaateessa hoikalta ja hyvältä, synnytyksestä vuosi. Maha onkin vielä ihan ok, mutta tietäisittepä mitkä selluliitit housujen alla piilottelee! Aika mehevät! Paheni raskauden aikana, enkä meinaa päästä niista millään eroon.

Vierailija
14/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia joilta raskauskilot lähtee "itsestään" tai "kun kävin lenkillä hiukan useammin" Olen synnyttänyt 3 lasta reilun 4 vuoden aikana ja sen kyllä näkee kilometrin päähän. Vatsa on yhtä suuri kuin esikoisesta viimeisilläni raskaana! Ja ei, vatsa ei lähde itkien, paastoten, liikkuen,jumpaten karpaten -ei MITENKÄÄN.

Vierailija
15/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palauduin täysin ennalleen parissa viikossa, tekemättä mitään, että taitaa olla geeneistä kyse. Sileä ja littana vatsa, tissitkin ennallaan vuoden imetyksen jälkeen. Vähän ihmeissäni olin :D

Vierailija
16/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen on tietysti omat syynsä jääkö sitä rasvakerrosta lasten saamisen jälkeen enemmän, mutta se maha voi jäädä pömpöttämään tai löllymään vaikkei ylimääräistä painoa jäiskään. Joillakin kohtu saa aikaan sellaisen pienen pömppiksen, vaikka olisivat hyvin hoikkiakin. Ja mulla taas on sellaista löllyvää, raskausarpista ihoa tuossa alavatsassa, jolle ei mahda mitään muulla kuin kirurgin veitsellä. Toi ihon elastisuus ja palautuminen taitaa olla lähinnä geneettinen ominaisuus, vaikka kai siihen voi jollain rasvauksella ym. vähän vaikuttaa.

Vierailija
17/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOhtuu kudostyypistä. Itse olen saanut 4 lasta ja mulla on aina ollut pieni raskausmaha. Laitokselta olen lähtenyt vanhoissa normaalikokoisissa farkuissa kotiin eli maha on lähtenyt heti. Tosin on ollut kuukauden pari vähän pehmeä mutta yhtä litteä kuin normaalisti ennen raskautta.

Vierailija
18/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaisia jälkiä raskaudesta missään. Rinnat ja alapää palautuivat ennalleen ja maha on entistä pienempi ja kiinteämpi (myös arveton). Uskon sen johtuvan vain geeneistä ja siitä, etten lihonut raskausaikana yhtään. Painoa tuli 7kg, joka jäi kaikki synnärille. Maha ei myöskään päässyt kauhean isoksi kasvamaan, joten iho ei venynyt niin paljoa kuin joillakin. Kai se se sitten helpommin palautuukin kun ei ole joutunut venymään äärettömyyksiin. Tuurista taitaa usein olla kiinni, eikä niitä "röllyköitä" siksi kuulukaan hävetä! Eri asia toki, jos on possuttamalla kerännyt 30 raskauskiloa eikä se nahka siitä palaudu, mutta normaalin raskauden jälkeen ei sille mitään itse voi jos ei iho palaa ennalleen. No stress!

Vierailija
19/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet itsestään selvyyksiä? Söin pyöreesti jotain 1900-2000 kcal kaikkien kolmen kohdalla.

Lähdin synnärille farkuissa ja tulin samoilla farkuilla pois ainut ero oli ,että pysty laittaa napin kiinni lähtiessä. En  vaan syönyt kun norsu raskasuaikana, siinä sen taika. Neuvolan tätiä jos olisin kuunnellut niin olisi aamiaisesta jo tullut se 2000 kcal. En ymmärrä miksi tää on sellainen asia, että omaa päätä ei tarvitsisi käyttää?

ja lääke tohon on liikunta ei siinä sen kummalisempaa taikaa ole.

Vierailija
20/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksistä löllähtäneet tissit saa kätevästi "keräiltyä" hyviin liiveihin. Näin rullaltuina mulla on hoikassa vartalossa 70F kupit ja hyvältä näyttää. Monilla muillakin voi olla vaatteiden alla pikku salaisuuksia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi