Miksi monet äidit näyttävät kuin eivät olisi synnyttäneetkään?
Tosi hoikkia. Vartalosta ei huomaisi että olisi lapsia edes tehty.
Itelläni on kauhee röllykkämaha. Vaikka kuinka liikkuis ja söis terveellisesti, se röllykkä ei katoa mihinkään. :-/ Muuten on jalat ja peppu kiinteytynyt mutta kun tuo vatsa...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:41"]
Mä en ihan ymmärrä miltä se synnyttänyt muka näyttää? Jos katson vieraita naisia kadulla ja kaupoissa, en mä tiedä onko ne synnyttänyt vai ei. Ei hoikkuudella ole sen asian kans telemistä. Eri asia jos näkisin kaikki alasti, osaisin varmasti sit paremmin arvioida. Sittenhän näkyy jo nänneistä onko synnyttänyt vaikka kroppa olis kuin huippumallilla.
[/quote]
miten sen nyt nänneistä näkee? ei mulla vaan..
Ai jaa. Kaikilla mun tuntemilla sekä joillain julkkiksilla joiden alastonkuvia olen nähnyt on nännipiha tummempi lapsen saannin jälkeen. Nänni on synnyttämättömänä sellainen ihan vaaleanpunainen ja suoraan sanottuna pieni viaton nipukka. Olen luullut et kaikille naisille käy niin et väri tummuu. Olen siis erehtynyt.
Kai ne on sitten geenit. Mulla on hyvä kroppa edelleen kolmen lapsen jälkeen, vaikka en erityisesti sen eteen mitään tee. Nyt kolmen kympin jälkeen on pitänyt hieman lihaskuntoakin treenata (aiemmin vain lenkkeilin), koska pyöreä pyllyni ei automaatisesti enää ole kaunis ja lihaksikkaan näköinen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:50"]
Ai jaa. Kaikilla mun tuntemilla sekä joillain julkkiksilla joiden alastonkuvia olen nähnyt on nännipiha tummempi lapsen saannin jälkeen. Nänni on synnyttämättömänä sellainen ihan vaaleanpunainen ja suoraan sanottuna pieni viaton nipukka. Olen luullut et kaikille naisille käy niin et väri tummuu. Olen siis erehtynyt.
[/quote]
Mulla ei hirveästi tummunut mutta nänni on kohollaan aina hieman (aivan kuin olisi kylmä). Siitä erottaa myös imettäneenn äidin
Kyllä mullakin vatsanahka vähän roikahtaa jos kumarrun, tosin vatsalihaksia en ole tehnyt ollenkaan. Onhan jutta gustafberg äiti ja vatsa kiinteä kun treenaa. seisoessa vatsa on litteä mullakin. Olen nuorena lapset tehnyt enkä lihonnut mahdottomasti.
Ootko nähnyt niitä äitejä ilman paitaa?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:55"]Ootko nähnyt niitä äitejä ilman paitaa?
[/quote]
En, mutta vartalonmyötäisissä paidoissa. Läskeistä ei tietoakaan. Ap
Ihmiset nyt vain ovat erilaisia. Toiset palautuu täysin, toiset ei.
Ne on varastaneet vauvansa. Katso jos näkyy lapsettomia röllykkämahoja, niiltä napanneet.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:57"]
Ihmiset nyt vain ovat erilaisia. Toiset palautuu täysin, toiset ei.
[/quote]
Näin se menee. Itsellänikin on jäänyt melkoinen röllykkä, mutta onneksi sen saa vaatteilla peitettyä, joten eipä nyt ole valtava murheen aihe.
Ite kuulun näihin jotka näyttää vatsasta hoikilta, vaatteet päällä tai ilman, mutta kun kumarrun niin kyllä se pieni röllykkä esiin tulee.
Itse sain toisen lapsen 3kk sitten. Olen aina ollut todella hoikka ja vaikka syön paljon ja epäterveellisestikin, mikään ei vaan kerry. Minulla on tosin nopea aineenvaihdunta. Niinpä nytkin toisen lapsen syntymän jälkeen kilot jäi synnärille ja mahakin muuttui viikoissa samaksi kuin ennen raskautta.. olisiko näissä kyse siitä että ihmiset on erilaisia? Iho, aineenvaihdunta ja muu kroppa reagoi raskauteen ja synnytykseen eri tavoin?
On varmaan vaan geeneistä kiinni. Itselläni neljä lasta ja vatsa on aina tosi nopeasti ollut litteä ja vatsalihakset erottuu helposti, tosi rasvaton vatsa luonnostaan. Jos yhtään lohduttaa niin rinnoista näkyy että on imetetty ja rasvaa ei ole sitten niissäkään ( eli ei rintoja enää ollenkaan)
Omassa tapauksessani veikkaisin geenejä. Ei raskausarpia, ei ylimääräistä nahkaa eikä läskiä.
Kolme lasta olen synnyttänyt, enkä mikään himoliikkuja ole. Nyt lasten ollessa isompia olen alkanut liikkumaan enemmän. Olen todella onnekas!
Geenit.
Otetaan esimerkki: bloggaaja Xenia.
Jotenkin ei vain sovi kuvaan, että sillä olisi ruma raskausmaha tai raskauden jälkeinen kroppa.
Se on rikkaasta perheestä, opiskelee hyvää alaa, on itse rikas, sillä on komea mies (?), täydellinen kaunis vauva, on itsekin nätti ja mitä muuta? :D Ihan looginen jatkumo, että hän on hyvässä kunnossa raskauden jälkeen.
Mulla kyllä kilot karisivat mutta se löysä vatsanahka jäi. Samoin tissit löllähti. Syön ja liikun paljon terveellisemmin kuin ennen raskautta.
Hyvillä liiveillä ja paidoilla saa huijattua paremman näköiseksi.
Mulla kanssa ei näy tämä kolmas synnytys missään. Kahdessa viikossa lähti kilot ja mahaa ei paljon ollenkaan. Ja joudun syömään kuin heppa etten laihdu lisää....
Pidän korkea vyötäröisiä farkkuja jotka litistää röllykkäni.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:02"]
Geenit.
Otetaan esimerkki: bloggaaja Xenia.
Jotenkin ei vain sovi kuvaan, että sillä olisi ruma raskausmaha tai raskauden jälkeinen kroppa.
Se on rikkaasta perheestä, opiskelee hyvää alaa, on itse rikas, sillä on komea mies (?), täydellinen kaunis vauva, on itsekin nätti ja mitä muuta? :D Ihan looginen jatkumo, että hän on hyvässä kunnossa raskauden jälkeen.
[/quote]
Jaa, minäkin olen varakkaasta perheestä, akateeminen koulutus ja hyvä asema työelämässä on, mies on komea jne, ja silti on vaan raskaus jättänyt ankarat jälkensä. Raskausarpia vatsa ja tissit täynnä, tyhjänä roikkuva vatsanahkapussukka, rinnat käyneet laajoiksi mutta lättänöiksi. Mutta ei ihmiset tuota minusta vaatteet päällä arvaisi, osaan kyllä peittää vikani ja näytän puettuna edelleen varsin samalta kuin ennen. Bikineissä minua ei enää kuitenkaan nähdä ;)
Mä en ihan ymmärrä miltä se synnyttänyt muka näyttää? Jos katson vieraita naisia kadulla ja kaupoissa, en mä tiedä onko ne synnyttänyt vai ei. Ei hoikkuudella ole sen asian kans telemistä. Eri asia jos näkisin kaikki alasti, osaisin varmasti sit paremmin arvioida. Sittenhän näkyy jo nänneistä onko synnyttänyt vaikka kroppa olis kuin huippumallilla.