Miksi monet äidit näyttävät kuin eivät olisi synnyttäneetkään?
Tosi hoikkia. Vartalosta ei huomaisi että olisi lapsia edes tehty.
Itelläni on kauhee röllykkämaha. Vaikka kuinka liikkuis ja söis terveellisesti, se röllykkä ei katoa mihinkään. :-/ Muuten on jalat ja peppu kiinteytynyt mutta kun tuo vatsa...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:06"]Pidän korkea vyötäröisiä farkkuja jotka litistää röllykkäni.
[/quote]
Mäkin pitäisin, mutta sopivia farkkuja on vaikea löytää. Yleensä vyötärö on niin matalalla, että röllykkä lörpsähtää siitä reunan yli. :-/
Siitä oon tyytyväinen, että raskausarvilta oon säästynyt.
Ap
Minä olin ennen lapsia vähän pullea sohvaperuna, lasten kanssa olen joutunut muuttamaan elämäntapani paljon aktiivisemmaksi ja olen paljon parempikroppainen kuin ennen pikkuisia. Maharöllykkä mulla oli muutaman kuukauden ajan jälkimmäisen lapsen synnytettyäni, mutta pikkuhiljaa se kiinteytyi litteäksi. Ehkä siinä on geeneilläkin tekemistä aktiivisuuden lisäksi.
Olen huomannut että täällä Suomessa aika monelle jää ylimääräisiä kiloja, mutta esim. Ranskassa asuessani en nähnyt yhtään ylipainoista äitiä! (Pariisissa). Eikä sitä todellakaan voi laittaa ruokavalion piikkiin (kaikki ne ihanat croisantit ym). Ihan varmana se johtuu geeneistä, suomalaiset on sen mallista kansaa että ylimääräistä tulee helposti, ja täällä sitä pidetään ihan normaalina. Ei ole niin kovat ulkonäköpaineet.
T.10
Enemmän mua joskus näissä jutuissa ihmetyttää se että mammat sanovat että pimppi ei muuttunut! Siis todellako? Iso vauva tulee pimpistä läpi ja se pysyy samanlaisena? Ei mulla vaan pysynyt...
Mulla on pikkuröllykkä vielä, 3 kk synnytyksestä. Ikääkin jo 34, luulisin et nuorempana palautuu paremmin. Mutta mä oon käyttänyt litistäviä alusvaatteita. Lindexistä ostin vatsaa litistävät housut. Tukee vatsaa ja näyttää hyvältä. Nyt tosin röllykkä on jo pienentynyt itsestään, että en joka päivä käytä. :)
Täällä on yksi jolta kilot jäi synnärille mut järkky mahanahka jäi ja arvet. Masentaa todella paljon vaikla kuntoilen ja yritän. Olen nuori vielä ja keho pilalla. Onneks on plastiikkakirurgia mikäli en saa kuntoilulöa yms omalla toiminnalla kehoa siedettäväksi. Viimeimen oma teko on mennä töihin ja säästää rahat korjauksii
miltä synnyttäneen naisen pitäis näyttää? mä olen ihan sama ihminen aina vaan, vaikk olen ollut 4 kertaa raskaana ja 5 lasta synnyttänyt. luojan kiitos se ei näy päälle eikä alle yhtään mitenkään.
monella lapsettomalla tytöllä/naisella on kamala kroppa
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:19"]Enemmän mua joskus näissä jutuissa ihmetyttää se että mammat sanovat että pimppi ei muuttunut! Siis todellako? Iso vauva tulee pimpistä läpi ja se pysyy samanlaisena? Ei mulla vaan pysynyt...
[/quote]
Älä nyt vedä naisten synnyttäneitä alapäitä tähän ketjuun tai täällä on taas kohta täys sota käynnissä :D
Hei. Olen synnyttänyt 4 lasta hyvin pienillä ikäeroilla.
Ylimääräiset kilot lähtevät minulta helposti, ihan perus lenkkeilyt riittää. Pystyn käyttämään tiukkoja vaatteita ja aika vetävän näköinen vartalo kieltämättä vaikka itse sanonkin.
Mutta kuten ensimmäinen kommentoija kirjoitti: "Ootko nähnyt niitä ilman paitaa?" :D
Mulla on raskausarpia maha täynnä eikä se ylimääräinen vatsanahka siitä minnekään katoa. Tissit on kuin lapaset, ne saa oikein kerätä sinne liiveihin, mutta tukevat liivit päällä antaa varmasti mielikuvan kiinteästä vartalosta...
Vaikka olisi lapsen joskus synnyttänyt, ei automaattisesti tarkoita että jää isoksi ihrakasaksi..