Millainen on MILF?
Kuinka monta lasta, minkäikäinen, minkänäköinen?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:08"]
Voiko MILFillä olla pienet rinnat?
T. Sporttinen ja nätti 38 v. kahden lapsen äiti
[/quote]
Tietenkin. Monella on.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:12"]Meillä on sellanen töissä. No joo, olen itse samanikäinen mutta jeesus että on nätti nainen. Kaksi lasta kuulemma mutta hyvin on nainen säilynyt. Assistentti tai jotain. Vieläpä kiva ja huumorintajunen. Puolet äijistä on ihastuneita joten varmaan juottajia löytyy pikkujouluissa.
[/quote]
Lähempänä kolmea vai neljää kymmentä?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:25"]
Usein MILF:llä on kaksi lasta, voi olla jopa eri miesten kanssa, eli siis vientiä miesten kesken, ei kuitenkaan mikään lutka, vaan sellainen haluttava, ei tartte olla klassinen kaunotar vaan pikemminkin hyvinsäilynyt, tiukkaperäinen ja söpö.
[/quote]
Juuri noin. MILF on ei ole koskaan sossupummi eikä kuitenkaan johtavassa asemassa eikä rikas. Kuitenkin älykäs ja blondi samalla kertaa. MILF on elämää nähnytkin nainen mutta ei kuitenkaan elämän katkeroittama. Stiflerin äiti on kaikkien MILF:jen äiti. Liika raha ja valta tekee naisesta monesti hieman konservatiivisen ja tylsän eikä MILF muutenkaan aina etene ihan korkeimmille palleille, koska naisten kateus. MILF aiheuttaa jossain muissa naisissa selittämätöntä kismaa, koska se sex appeal on synnynnäinen ominaisuus ja MILF vain paranee vanhetessaan kuin hyvä viini, alkaa olla kukkeimmillaan vasta +35 v.
Eikös se milf oo kuka tahansa jonkun mielestä hottis nainen jolla nyt vaan sattuu olemaan lapsi/lapsia?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:59"]
Eikös se milf oo kuka tahansa jonkun mielestä hottis nainen jolla nyt vaan sattuu olemaan lapsi/lapsia?
[/quote]
Mutta jos tässä kysyttiinkin millainen käsitys itsellä on siitä mikä on MILF? Itse olen huomannnut että miehet pitävät haluttavina naisia jotka ovat sekoitus seksikkyyttä, haavoittuvuutta, äidillisyyttä, naisellisuutta ja älyä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:12"]Meillä on sellanen töissä. No joo, olen itse samanikäinen mutta jeesus että on nätti nainen. Kaksi lasta kuulemma mutta hyvin on nainen säilynyt. Assistentti tai jotain. Vieläpä kiva ja huumorintajunen. Puolet äijistä on ihastuneita joten varmaan juottajia löytyy pikkujouluissa. [/quote] Lähempänä kolmea vai neljää kymmentä?
[/quote]
Meilläkin on yksi sellainen. Mä en tiedä mikä sen naisen salaisuus on että kaikki ovat häneen ihastuneita. Tais olla 37 vuotias mutta menee 30 vuotiaasta.
Timmi mami jolla on pilkettä silmäkulmassa.
Mother I would like to fuck. Eli jotenkin herättää likaisen mielikuvituksen lentoon.
Niin ja 20-vuotias yh luuseri ei ole milf. Milf on lähemmäs 40 vuotias hyvin säilynyt äiti-ihminen.
Mä oon MILF. Trendikäs treenattu ja seksuaalisesti aktiivinen äiti.
Meillä on sellanen töissä. No joo, olen itse samanikäinen mutta jeesus että on nätti nainen. Kaksi lasta kuulemma mutta hyvin on nainen säilynyt. Assistentti tai jotain. Vieläpä kiva ja huumorintajunen. Puolet äijistä on ihastuneita joten varmaan juottajia löytyy pikkujouluissa.
MILF : 37 v. Huoliteltu. 2 lasta. Hyvässä asemassa. Rahaa on. Hyvä kroppa on. Iloinen luonne!
2-3 kpl-33-45v-sporttinen, sanavalmis, älykäs, sutjakka, klassinen, sinut itsensä kanssa ja hox! ei tarv edes olla mikään missi
Nuorempi kollega kutsui milfiksi, luulin, että se on haukkumasana... :)
Usein MILF:llä on kaksi lasta, voi olla jopa eri miesten kanssa, eli siis vientiä miesten kesken, ei kuitenkaan mikään lutka, vaan sellainen haluttava, ei tartte olla klassinen kaunotar vaan pikemminkin hyvinsäilynyt, tiukkaperäinen ja söpö.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:08"]
Voiko MILFillä olla pienet rinnat?
T. Sporttinen ja nätti 38 v. kahden lapsen äiti
[/quote]
Tottahan toki voi. Rintojen koolla ei ole väliä.