Mitä söit/syöt tänään aamupalaksi?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:23"]
Kaura-kuitupuuroa ja vähäkalorista mehukeittoa, raejuustoa ja valion vaniljamaitojuomaa lasillinen.
[/quote]
Huhhuh
[/quote]
mikä vialla?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:43"]
Persnonal trainingin suunnitteleman ruokavalion mukaisesti
Kiva kun itse just oon ihan pihalla syömisistä ja sen takia palkannu pt:n... kerro mitä tuossa on pielessä jos viitstit? Kiitos :)
t. 28
[/quote]
Tuo neljä valkuaista kuulostaa ainakin musta aika liioitellulta ja ripaus marjoja/jotain hedelmää kuulostas musta ainaki terveellisemmältä ku kaupan mehukeitot. En oo tosin tuo joka kommentoi aiemmin.
A-jugurtti viljan ja Ehrmannin rahkan sekoitus ja mysliä sekä 1 viipale ruispalan tummaa herkkua oivariinillä. Juomana 2 isoa lasia vettä ja 2 kuppia kahvia.
Neljän viljan puuroa voisilmällä :p
Ruisleivän voilla, juustolla ja kurkulla sekä neljäs kuppi kahvia menossa nyt.. Vapaapäivä niin aamupala kestää tunteja :D
Kaurapuuroa itse tehdyllä omenasoseella, kahvia ja glut. näkkäriä oivariinilla
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:47"]
Kolme kupillista kahvia kermalla ja sokerilla, puolet Napakymppi mansikkakääretorttu pötköstä.
[/quote]
Ihanan rehellinen vastaus! Kunpa mäkin uskaltaisin ja kehtaisin syödä tollasen aamiaisen :)
[/quote]
Miksi et uskalla ja kehtaa? Onhan siinä kahvi kermalla, muut voi skipata.