Kuinka paljon sinulla ja kumppanillasi on ikäeroa?
Ja minkä ikäisiä olitte kun päädyitte yhteen?
Olen 18-vuotias tyttö, ja umpi-ihastunut erääseen 24-vuotiaaseen miehenalkuun. Tunne on molemminpuolinen, mutta itse yritän jarrutella tätä juttua, koska tiedän ettei isäni ja isoveljeni hyväksyisi ikäeroamme.
Kommentit (67)
Oletko tosissasi? ~ 6 vuotta ei ole mitään. Eksän kanssa 10 vuotta. Ja ei ole eksä sen takia.
Seitsemän vuotta.
Minä olin 23v. ja mies 30v. kun tapasimme ja aloimme seurustella.
Ap, eihän teillä ole ikäeroa oikeastaan yhtään mitään. Älä välitä siitä mitä muut sanovat vaan anna palaa =)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:49"]Kaksi vuotta.
[/quote]
Niin ja tapasimme, kun olin 13 ja hän 15. Yli viisi vuotta yhdessä jo oltu.
Olen 42 vuotias nainen. Mieheni on 40. Kun aloimme seurustelemaan, minä olin 27 ja mies 25.
Ja sinulle aloittaja: minä en näe kerrassaan mitään omituista, ei-hyväksyttävää tai kamalaa sinun ja rakastettusi ikäerossa. Ison tsempin sulle lähetän ja hei, NAPPAA SE MIES ;D
15 vuotta, melkein 16. Kyllähän se aluksi mietitytti. Mutta hyvin on mennyt, ja uskon että menee jatkossakin.
10 vuotta. Ei kyllä huomaa mistään. Yhtä lapsellisia molemmat.
Ette varmaan usko, mutta 8h ja max 20m. Sama sairaala, sama päivä.
8 vuotta. Olen nyt 21 ja suhde kestänyt neljä vuotta.
Meillä on 5 vuotta ikäeroa. Olin 20 ja mies täyttämässä juuri 25 kun aloimme seurustella :)
Ei tuo ole paha ikäero ap!
Ap, ei tuo ikäero ole paljoa, olette kumpikin täysi-ikäisiä. Anna mennä vain. Minulla ja miehellä 12 vuotta ikäeroa.
Ap:n ikäero on ihan ok. Älä välitä muista.
Meillä ikäeroa 1v. Oltiin 18v ja 19v tavatessamme, nyt ollaan 36 ja 37v ja edelleen yhdessä kahden lapsen ja asuntolainan kera. ;) Äitini vastusti seurusteluamme henkeen ja vereen, koska olimme kuulemma liian nuoria ja koulut pitää käydä ensin ym. Johti siihen, että muutin pois kotoa silloin 18v:na heti kun sain lukion paperit. (Hyvä etten kuunnellut, molemmilla on myös se koulutus ja vakityö vaikka alettiin nuorina seurustelemaan...)
19 vuotta ikäeroa. Alaikäisen kohdalla nuo ikäerot ovat ongelmallisia, mutta täysi-ikäisenä katsotaan muita asioita. Miksi vanhempasi eivät hyväksyisi?
Meillä ikäeroa n. 2 v. Tai no 1 v 11 kk. Olimme 17 ja 19 kun alettiin seurustella, nyt on oltu 22 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 04:02"]
Ette varmaan usko, mutta 8h ja max 20m. Sama sairaala, sama päivä.
[/quote]
Ihana :) Tähtiin kirjoitettu! Köllitte varmaan vierekkäin sellaisissa pikkusängyissänne :)
Puolet iästä plus 7 on ihanne miehelle. Eli jos poika on 14 tyttö on 14...
16 päivää. Olimme 22 kun tapasimme, 20 yhteistä vuotta takana.