Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaupassa parhaat myyjät

Vierailija
21.11.2014 |

Puhutaan siis ammattitaidosta, tietämyksestä ja ystävällisyydestä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäen KappAhl on tarjonnut aina erinomaista palvelua. Myyjät ovat avuliaita ja ystävällisiä. Minä sain aivan loistavaa palvelua mennessäni etsimään pikkujouluihin sopivaa asua. Myyjä kiersi kanssani myymälän valikoimaa läpi ja osasi poimia juuri sellaiset vaihtoehdot mitkä istuivat minun vartalolleni. Lisäksi sovitellessani tarkisti välillä miten homma etenee. Auttoi löytämään koko asukokonaisuuden ja jaksoi koko ajan palvella erittäin ammattitaitoisesti. Eikä muuten ole eka kerta kun saan kyseisestä liikkeestä hyvää ja ystävällistä palvelua. Tällä kertaa ylittivät kaikki odotukseni ja pelastivat mekkopaniikilta. Pitääkin vielä lähettää kiitosta heillekin.

Vierailija
42/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change-alusvaateliikkeissä olen saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua niin suomessa kuin ulkomaillakin:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mustista kyllä hyvää palvelua.  Vantaanportin!

Vierailija
44/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrodsilla

Vierailija
45/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikin myymälät!! varsinkin mitä pohjosemassa sen parempi

Vierailija
46/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos♥

Vierailija
48/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:28"]

Sokos♥

[/quote]

Ei todellakaan ei kiitos.. reklamaatioit hoitaa niin epäammattimaisesti

Vierailija
49/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi 13 :)

Vierailija
50/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psoriasis ja en ole sen vuoksi kaunein ruusu vaikka olen maksukykyisen asiakas. Monessa paikassa myyjät ovat huomaamatta minua vaikka pyydän heiltä apua. Sportiassa nuori miesmyyjä ei suostunut poistumaan Facebookista kun olisin tarvinut hänen apuaan kummipojalle tulevan lahjan ostoon. En jäänyt paikalle ihmettelemään ja lähdin kilpailijan luokse.

Olin todella positiivisesti yllättynyt Kappahlissa kun venäläinen naismyyjä otti juhla-asuhuoleni tosissaan ja suositteli ja etsi minulle koko setin alusvaatteista alkaen. Arvatkaapas olinko tyytyväinen! Terveisiä myyjälle jos luet tämän.

Vierailija
51/51 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:13"]Musti ja Mirri.. 
[/quote]

Juu, ei moikata asiakkaita, haukutaan rasistiksi asikasta / asiakkaan lemmikkiä ja ollaan töykeitä. Toooosi ammatillista palvelua! Ihan kateeks käy!
[/quote]

No vaan eipä passaa yleistää :) jos yks myyjä yhdessä liikkeessä on tuollainen ollut niin ei varmaan meinaa et paskaa palvelua kaikkialla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi