Missä kaupassa parhaat myyjät
Puhutaan siis ammattitaidosta, tietämyksestä ja ystävällisyydestä.
Kommentit (51)
Change-alusvaateliikkeissä olen saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua niin suomessa kuin ulkomaillakin:).
Olen saanut mustista kyllä hyvää palvelua. Vantaanportin!
Pentikin myymälät!! varsinkin mitä pohjosemassa sen parempi
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:28"]
Sokos♥
[/quote]
Ei todellakaan ei kiitos.. reklamaatioit hoitaa niin epäammattimaisesti
Minulla on psoriasis ja en ole sen vuoksi kaunein ruusu vaikka olen maksukykyisen asiakas. Monessa paikassa myyjät ovat huomaamatta minua vaikka pyydän heiltä apua. Sportiassa nuori miesmyyjä ei suostunut poistumaan Facebookista kun olisin tarvinut hänen apuaan kummipojalle tulevan lahjan ostoon. En jäänyt paikalle ihmettelemään ja lähdin kilpailijan luokse.
Olin todella positiivisesti yllättynyt Kappahlissa kun venäläinen naismyyjä otti juhla-asuhuoleni tosissaan ja suositteli ja etsi minulle koko setin alusvaatteista alkaen. Arvatkaapas olinko tyytyväinen! Terveisiä myyjälle jos luet tämän.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:13"]Musti ja Mirri..
[/quote]
Juu, ei moikata asiakkaita, haukutaan rasistiksi asikasta / asiakkaan lemmikkiä ja ollaan töykeitä. Toooosi ammatillista palvelua! Ihan kateeks käy!
[/quote]
No vaan eipä passaa yleistää :) jos yks myyjä yhdessä liikkeessä on tuollainen ollut niin ei varmaan meinaa et paskaa palvelua kaikkialla?
Myyrmäen KappAhl on tarjonnut aina erinomaista palvelua. Myyjät ovat avuliaita ja ystävällisiä. Minä sain aivan loistavaa palvelua mennessäni etsimään pikkujouluihin sopivaa asua. Myyjä kiersi kanssani myymälän valikoimaa läpi ja osasi poimia juuri sellaiset vaihtoehdot mitkä istuivat minun vartalolleni. Lisäksi sovitellessani tarkisti välillä miten homma etenee. Auttoi löytämään koko asukokonaisuuden ja jaksoi koko ajan palvella erittäin ammattitaitoisesti. Eikä muuten ole eka kerta kun saan kyseisestä liikkeestä hyvää ja ystävällistä palvelua. Tällä kertaa ylittivät kaikki odotukseni ja pelastivat mekkopaniikilta. Pitääkin vielä lähettää kiitosta heillekin.