Missä kaupassa parhaat myyjät
Puhutaan siis ammattitaidosta, tietämyksestä ja ystävällisyydestä.
Kommentit (51)
Olen huomannut että Alkossa saa aina hyvää palvelua ja myyjät ovat mukavia :)
Alkossa ammattitaitoisin ja palvelevin.
Joensuussa K-market Aittaranta. Todella ystävällisiä nuoria myyjiä.
mehiläisen yleislääkäri oli ihana.. ei liian lääkärimäinen vaan kuunteli ja ainaki tuntu että ymmärsi ongelmani :D
Liljendalin Shell henkilökunta!! Todella mukava asioida siellä :)
Kaikissa käymissäni Puuilon myymälöissa. Näyttäisi siltä, että siellä olisi ihan tosissaan panostettu siihen vanhaan hyvään palveluun. Terveisiä erityisesti Tuusulaan, Hyvinkäälle ja Lahteen.
Ihmettelen näitä kommentteja Mustista ja Mirristä, koska itse oon ainakin saanut aina tosi erinomaista palvelua Mustista ja Mirristä ja kokemusta on useemmastakin ketjun eri liikkeestä :)! Ja oon monen tutunkin kanssa jutellut että Mustissa ja mirrissä aina tosi hyvä palvelu,heh.. Ei siis kannata tosiaankaan yleistää jos kerran jollain myyjällä on ollut huono päivä, että koko ketjussa olisi huono palvelu..:) Ei sillä,edes se yksi kerta ei ole hyväksyttävä mutta kuitenkin
Pienet putiikit kaupungin ulkopuolella.. aina aikaa asiakkaille
Stockmannin lastenosasto, tietää mitä myy!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:18"]
Stockmannin lastenosasto, tietää mitä myy!!!!!!!
[/quote]
totta, ainakin kengissä. -ap
Ei nyt tietämyksen ja ammattitaidon kastiin mene, mutta itse olen mietiskellyt kun täällä ainakin kaikki ruokakauppojen kassat nykyään näyttävät varsin nuorilta ja ystävällisiltä.
Ne keski-ikäiset hapannaamat tuntuvat tyystin kadonneen?
Ja siis keski-ikäinen kurppa olen itse.
Ei vissiin kaupoissa ansaitse enää asiallista toimeentuloa, vai mistä johtunee.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:22"]
Ei nyt tietämyksen ja ammattitaidon kastiin mene, mutta itse olen mietiskellyt kun täällä ainakin kaikki ruokakauppojen kassat nykyään näyttävät varsin nuorilta ja ystävällisiltä. Ne keski-ikäiset hapannaamat tuntuvat tyystin kadonneen? Ja siis keski-ikäinen kurppa olen itse. Ei vissiin kaupoissa ansaitse enää asiallista toimeentuloa, vai mistä johtunee.
nuoret helposti aloittavat kaupankassalta, työkokemusta ei tarvitse niin paljon.
[/quote]
Verkkokaupassa Jätkäsaaressa olen törmännyt asiantunteviin ja mukaviin myyjiin. Otanta on kylläkin hyvin pieni, koska käyn siellä harvoin.
Lisää!