Mikä on sun mielenterveysniksi?
Mulla auttaa vähän ahdistushäiriöön kylmäaltaassa uinti, sauna ja paastoaminen.
Kommentit (13)
Hyvä ruokavalio. Esim sitrushedelmät, marjat, ei liikaa kalorioita, ei liikaa sokeria/rasvaa....
Seksuaalisoinnista ja ylensyönnistä luopuminen.
Alkoholi on tärkein apu ylistressaavasta ja kuormittavasta työstä selviämiseen. En jaksaisi ellei työpäivän jälkeen odottaisi kylmä 12 päck tai viskipullo.
t. vaativaa asiantuntijatyötä suuryrityksessä tekevä
Luonto. Menen johonkin rauhalliseen paikkaan ja vain istun hiljaa. Tänään kävelin jäätä pitkin saareen.
Ole itsellesi armollinen. Älä syytä itseäsi tai vaadi itseltäsi liikaa.
Mene pienin askelin eteenpäin. Step by step.
Hyvien brittiläisten dekkarisarjojen katsominen, Agatha Christien teoksiin perustuvat parhaimpia. Poirot <3
Keskittyminen maalaamiseen. Erilaisten värien käyttö.
Joka aamu sanon itselleni, että olen ihana, kaunis ja täydellinen juuri sellaisena kuin olen. Haluan jakaa ympärilleni positiivista valoa.
Olen armollinen itselleni, mutta myös muille ympärilläni.
Ukoilu. 15.000 askelta on jo huvä alku ettei ajatukset ruuhkaudu.
Kilppari. Kun arvot meni sekaisin, masennus hävisi.
Elän ihan sekopäisesti, ja musta on monta kertaa valehdeltu esim ex että olen hullu. Myös kiusattu töissä ja levitelty todella kauheita juoruja.
Mun mieli toimii niin, että jos on tiukka paikka näen tosi ihanan unen.
Viimeksi näin, että oli oma laguuni ja todella ihana loma. Tunteet tulee ja menee. Ei niihin kannata liikaa ripustautua.
Terveet ja hyvät elämän tavat. Eli ei paheita kuten päihteilyä, syntistä seksiä jne väkivaltaisuuksia, vaan hyveellisyyksiä. Olen huomannut että vaikuttaa mt-asioihin.