Kuka ROOLIHAHMO on mielestänne seksikäs/haluttava/...
...tai oletko kenties "ihastunut" johonkuhun? Ja nyt en puhu siis näyttelijäistä vaan nimen omaa heidän hahmoistaa elokuvissa/sarjoissa. Itselleni kolahtaa Californicationin Hank Moody (David Duchovny). Ihana renttu joka on korviaan myöten rakastunut lapsensa äitiin. Palvoo rakkautensa kohdetta ja on omistanut koko elämänsä tälle ja heidän tyttärelleen. Vaikka mokailee, on jotenkin aivan ihana symppis :)
Kertokaahan omianne?
Kommentit (238)
Breathe In -elokuvassa Guy Pearcen esittämä perheenisä/opettaja/muusikko. Ah, mikä kutkuttava ja myöhemmin ehkä vähän ahdistava tunnelma vallitsee tässä leffassa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 04:45"]Khal Drogo (GoT). Ai saakeli, että voi olla mies silkkaa seksiä.
[/quote]
Joo! En muistanut tätä enää.
Nam nam.
Jude Lawin esittämä Dr. Watson. Fiksu, lojaali, jalat maassa oleva toiminnan mies.
Frendien Ross ja TBBT:n Sheldon (tiedemiehet <3)
Supernaturalin Dean sänkyyn ja Castiel parisuhteeseen. ♥
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 04:45"]Khal Drogo (GoT). Ai saakeli, että voi olla mies silkkaa seksiä.
[/quote]
Joo! En muistanut tätä enää.
Nam nam.
[/quote]
Täällä kans fani. Ne silmät, hiukset, kielen ääntämys ja kulmakarvan kolo ;) Ja oli kuitenkin loppujen lopuksi sydämellinen ja huolehtivainen. Harmi, ettei Drogo saanut kokea isyyttä. :(
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:57"]Eric Northman, siinä vampyyri, jonka kamssa voisi viettää ikuisuuden.
[/quote]
Oijoijoi. Todellakin.
[/quote]
Luin nopeasti "Eric Cartman" ja olin että what!? :D
Olinkin ihan unohtanut Tohtori tuli kaupunkiin -sarjan Sullyn! Näyttelijän nimikin jäänyt mieleen, Joe Lando.
Christian Balen Batman, huhhuh!
Hugo Weavinging esittämä haltiakuningas Elrond of Rivendell LOTR:ssa.
http://www.imagozone.com/var/albums/filme/The%20Lord%20of%20the%20Rings%20The%20Return%20of%20the%20King/LOTR%20-%20The%20Return%20of%20the%20King%20555.jpg?m=1293152820
William Murdoch- niin naminaminami
Gerard Butlerin ja Jeffrey Dean Morganin roolihahmot elokuvassa p.s. I love you, mutta kaikki muutkin roolit käy. :-D No ei ehkä se Morganin rooli Greyn anatomiassa...
Sherlock Holmes (Benedict Cumberbatch) Ah<3
Christian Grey tietty. Vain yksi taisi muistaa mainita, mutta minä tosiaankin tykkään Jamie Dornanista!
Ozin chris keller. ... aah niin kohtalokas ja kuuma!
Oih mäki olin tulossa sanoon Walking Deadin Darylin.<3 Ei mun mielestä yhtään hyvän näkönen mut PIRUN KUUMA.
My love from another star sarjan Do Min-Joo!! Olen aivan rakastunut!! Uuuh,niin kuuma!!!Ihana! Dexter on myös aikas herkullinen psykopaatti! Niin ja Game of thornes Tyrion Lannister,mikä mies! Olisi tervetullut mun petiini milloin vain.
Gilmoren tyttöjen Jess sekä Logan, Chuck Bass Gossip Girlistä, Holiday-leffasta Jude Law'n hahmo ja Greyn anatomian Jackson.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:57"]Eric Northman, siinä vampyyri, jonka kamssa voisi viettää ikuisuuden.
[/quote]
Oijoijoi. Todellakin.