Koko Suomi leipoo
kuinka Marian lohikublianka voi olla paras, kun se oli likilaskuinen? En ala.
Kommentit (17)
Joo, kuulosti enemmän puolaiselta motellilta lublianka tai Treblinka :-) ap tuohtuneena
Ja jo on taas Haasteellista. Yhdeksän kertaa jo ollut tässäKin jaksossa.
Mua kyllä ihmetytti, että se Lori pysyi kisassa niin pitkään. Herttainen ja ihanan oloinen tyyppi, mutta ei järin onnistuneita ne leipomukset olleet. Kärkikolmikko vaikuttaa musta aika tasaväkiseltä, enkä yhtä ylitse muiden osaa nostaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:50"]Mua kyllä ihmetytti, että se Lori pysyi kisassa niin pitkään. Herttainen ja ihanan oloinen tyyppi, mutta ei järin onnistuneita ne leipomukset olleet. Kärkikolmikko vaikuttaa musta aika tasaväkiseltä, enkä yhtä ylitse muiden osaa nostaa.
[/quote]
Samaa mäkin ihmettelin. Kauheita räpellyksiä
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:28"]Liisan puheääni oli vähän raskas kuunnella
[/quote]
Ja sisältö kans
Mun mielestä Maria oli jotenkin ärsyttävä ja kylmä. Onneksi Liisa voitti:) Ilahtui aidosti voitostaan! Leipojina olivat molemmat tosi taitavia. Maria teknisesti ehkä Liisaa parempi, mutta mauista on vaikea sanoa mitään kotisohvalta käsin.
Maria sentään teki jokaisen kakkuun eri maut, joten huomattavasti enemmän oli tekemistä siihen kolmeen tuntiin kuin muilla. Mauista on paha sanoa, mutta oletan, ettei kovin huono ollut, kun kerran siitä ei mitään tuomaristo kommentoinut. Olen viikon katsonut brittien versiota, kaikkia kausia, ja niin kaipaisin samantapaista kunnollista perustelua tuomareilta suomen versioonkin kaikista tippujista ja voittajista. Jäi kyllä epäselväksi, miksi Liisa voitti.
Juu, muutakin voisi sanoa, että on hyvä ja maukas. Monesti eivät moittineet edes ulkonäköä, vaikka kotisohville näkyi, ettei ollut mitenkääm hyvä. Ja hyvän yläpuolella, hieno, taidokas, upea, mestarillinen yms. Ja heidän pitäisi pystyä paremmin selittämään, kuinka saisi paremman, mikä meni vikaan yms. Tanskan versiossa oli fiksuja kommentteja ja hyviä vinkkejä.
. Maria teki kyllä tarkkaa työtä, ja koristeet oli parhaat, mutta sen leivonnaiset oli yllätyksettömiä. Henkilökohtaisesti olisin maistanut mieluiten sen punapäisen naisen leivonnaisia ( joka putosi viimeksi).
Mutta minkä takin se VeliMatti oli löytänyt päälleen! Jos olis kilpailu huonommin istuvasta pikkutakista, niin tietäisin finalistin! Eikö Maikkarilla ole stylistiä tai edes järjestelijää?
Kulibjaka :)