Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb:n huomioriippuvaiset

Vierailija
20.11.2014 |

Tunnistaako muut tyyppejä, jotka ihan selvästi on riippuvaisia facebookissa saamastaan huomiosta? Minulla on yksi sellainen kaveri, ja välillä ihmettelen mistä se kumpuaa. Koukuttaako fb:n tykkäykset ja kommentit? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut että tällä kuvailemallani tyypillä on huippuhyvä itsetunto. Paljon paljon kavereita ja älyttömän kaunis ihminen. Paljon menoa ja meininkiä ja saa yleensä hyvin kehuvia kommentteja silloin kun saa. Siksi olenkin ihmetellyt miksi on niin riippuvainen facebookin ilmoituksista. Täällä on jotkut maininneet tarpeen tulla hyväksytyksi, ja voihan tässäkin tapauksessa olla se suosiosta huolimatta. Eihän itsetuntoasiat näy päällepäin tai ole verrannollisia siihen miten ulkoisesti menee.

ap

Vierailija
22/22 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itse mietin että viittiskö tätäkin asiaa nyt päivittää, onko pakko, ja sit päivitän tai jaan kuvan asenteella ihan sama jos joku luulee tyrkyksi. Itse en ajattele niin usein päivittävistä. Ihan vaan siksi itse päivitän, että on kiva keskustella ihmisten kanssa siellä, herättää hilpeyttä tai mielenkiintoa jotain asiaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi