Olen 26-vuotias miesopettaja ja opetan tytöille liikuntaa. Kysyttävää?
Kommentit (26)
Eikös alaluokilla tytöt ja pojat ole samassa liikuntaryhmässä luokilla 1-3 ja omat ryhmät luokasta 4 eteenpäin? Näin oli ainakin joskus aiemmin..
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:46"]
Mikä oli gradusi aihe suurinpiirtein?
[/quote]
Ei kai ala-asteen open tarvi tehdä gradua? en ole ap.
[/quote]
Onhan ne ala-asteen opettajat maistereita.
Ootko huomannut tyttöjen katselevan sua tms? Itse muistan peruskouluajoilta kuuman, varmaan sun ikäsen, liikunnanopettaja-harjottelijan ;) Kyllä oli kiva kun hän joskus osallistui pallopeleihin ja pääsi vähän ottamaan kontakstia :P
Ei ole kysyttävää, mutta jo pelkästään otsikon lukeminen sai flashbackin aikaiseksi. Yläasteella liikuntatunnit olivat sellaisenaankin mielettömän nöyryyttäviä... mitä jos opettaja olisi ollut 26-vuotias mies. Apua! Minulla olisi kyllä ollut jokaviikkoiset ikimenkat.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:30"]
Ootko huomannut tyttöjen katselevan sua tms? Itse muistan peruskouluajoilta kuuman, varmaan sun ikäsen, liikunnanopettaja-harjottelijan ;) Kyllä oli kiva kun hän joskus osallistui pallopeleihin ja pääsi vähän ottamaan kontakstia :P
[/quote]
Ai ala-asteella? Hyi.
Häiritseekö sua ajatus siitä, että naisopettaja valvomassa poikien suihkua on täysin normaalia, mutta miesope valvomassa tyttöjen suihkua on vähintään potkut?
Kuinka kauan olet ollut alalla?