bloggaajan vaikea menneisyys
Kertoi juuri blogissaan. Pohdin vain että mitä tarkoittaa ja millä tavalla vaikea ja karikkoinen. Kannattaako tuollaisesta tehdä pistaus, kun lopulta jää hämärän peittoon että mikä on ollut vaikeaa. Haahuilua ja kariutuneita ihmissuhteita. Mitä muuta, miksi? Olen utelias.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:38"]Kuka?
[/quote]
No bloggaajapariskunnan mies. Ei viitsi ääneen sanoa kun ei näistä kaiketi saa kirjoittaa tai pohtia.
Jo on fiksu avaus taas. Hohhoijaa.
Halutaan lisää käyntejä ja kysymyksiä blogiin. Anelua, että kerro lisää, tsemppejä yms. säälittävää.
Sebulla on kirjoitustyylistä päätellen edelleen vähän vaikeeta.....
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:16"]Jo on fiksu avaus taas. Hohhoijaa.
[/quote]
miten niin? On ihan portaalissa oleva suosittu blogi. Luen ja tykkäänkin mutra välillä tuollainen ympäripyöreys ärsyttää. Siksi pohdin ääneen että miksi edes hiukanraottaa verhoa . Kerääkö lisää lukijoita ja keskustelua.
Minusta tosi hyvä kirjoitus, olen aavistellutkin itse tuollaista. Mulla on suvussa myös tuollainen "sebu", rivien välistä olen siis ymmärtänyt blogista jotain niistä taustoista jo ennen tätä postausta. Joka oli minulle ihan selvää tekstiä, ilmeisesti ei kaikille.
Mielelläni lukisin tuosta Sebun nuoruudesta, mutta ei tuollaista tekstiä jaksa lukea. Itsekkin puhun murteella, mutta en ikimaailmassa esim. tässä ruppeisi viäntämmään että notta ku miul o hankalaa olluna.
Ihan tosi, miksei voi kirjoittaa ihan normaalisti. Annan teksti ei ole puisevaa kirjakieltä mutta sitä jaksaa lukea. Tuo Sebun teksti on jotain niin ylivoimaisen myötähäpeää herättävää. Ja ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:50"]
Mielelläni lukisin tuosta Sebun nuoruudesta, mutta ei tuollaista tekstiä jaksa lukea. Itsekkin puhun murteella, mutta en ikimaailmassa esim. tässä ruppeisi viäntämmään että notta ku miul o hankalaa olluna.
Ihan tosi, miksei voi kirjoittaa ihan normaalisti. Annan teksti ei ole puisevaa kirjakieltä mutta sitä jaksaa lukea. Tuo Sebun teksti on jotain niin ylivoimaisen myötähäpeää herättävää. Ja ärsyttävää.
[/quote]
Miksi tuntuu ärsyttävältä, jos ihmiset toimivat toisin kuin sinä.
Haha, kiitos vauva palstan katsoin kyseisen blogin. Eipä ole hetkeen taas ollut näin hauskaa.. Varsinkin videobloggaukset ja Sebastian.. hihii
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:55"]
Haha, kiitos vauva palstan katsoin kyseisen blogin. Eipä ole hetkeen taas ollut näin hauskaa.. Varsinkin videobloggaukset ja Sebastian.. hihii
[/quote]
Siis ihan tämän ketjunko perusteella löysit blogin, vai oliko ennestään jo tuttu?
Kuka?