Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uggit

Vierailija
20.11.2014 |

Kertokaa totuus Uggeista. Ovatko hyvät ja lämpimät, käytännölliset?

ennen kaikkea saako ne jalkaan, näyttävät ahtailta 90 asteen kulmassa jalkaan nähden olevilta ja jalkaan kiskottavilta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie suutarille ja vaihda pohjat, tai siis liimauta niihin uusi pohja. Uggien omat pohjat ovat helkutin liukkaat lumessa

Vierailija
2/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei niitä ole ja toistuvasti jätän ostamatta. Kuitenkin haluaisin lämpimät helpot kengät pakkasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta talvea käytössä ja näyttää ihan uusilta, sillä olen pitänyt niistä todella hyvää huolta. On liukkaat jäällä ja ilman sukkaa vaikea laittaa jalkaan, sukan kanssa ei ongelmaa. Älyttömän mukavat jalkaan ja oikeita uggeja ei helposti asti länään niinkuin kaikkia feikkejä mitä näkee. On tosi lämpöiset ja pehmeät - haaveilen toisesta parista! :)

Vierailija
4/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:11"]

Vie suutarille ja vaihda pohjat, tai siis liimauta niihin uusi pohja. Uggien omat pohjat ovat helkutin liukkaat lumessa

[/quote]

Joo, riittää, että on vähän lunta tai jäätä niin jo luistellaan. Minulla on neulotut Uggit joita käytän vain lumettomaan aikaan juuri tuon pohjan takia.

Vierailija
5/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne on rumat.

Vierailija
6/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 3 Ugg Australia uggit ja muutamat halppis n. 50e uggit. Näiden ugg Australioiden pohjat eivät kyllä mielestäni ole liukkaat. Vanhimmat uggit saavat tänätalvena viidennen käyttökertansa ja ovat vieläkin uudenveroiset. Tossut saa jalkaan helposti ja käyttömukavuus täys 10! Edes sukkaa ei tarvitse olla jalassa, ei hiosta, eikä Lapin pakkasissakaan ole tarvinnut ikinä pettyä.

T. Se jonka sormet ja varpaat olivat aina ennen jäässä jo nollakeleillä

Vierailija
7/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät ja lämpimät pakkasilla, liukkaat (eli ei kannata mennä jäisiin mäkiin), mutta muuten pystyssä pysyy. Itsellä ollut vain yhdet, koska ovat niin kalliit :/

Vierailija
8/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:25"]Todella hyvät ja lämpimät pakkasilla, liukkaat (eli ei kannata mennä jäisiin mäkiin), mutta muuten pystyssä pysyy. Itsellä ollut vain yhdet, koska ovat niin kalliit :/
[/quote]

Menee muuten jalkaan ihan laittamalla. Ei tarvitse tehdä urheilusuoritusta saadaksesi ne jalkaan.

Vierailija
9/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että jalkaan kiskominen on hankalaa. Onko kokomitoitus normaalia, lesti väljähkö? Ap

Vierailija
10/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee jalkaan ja on todella mukavan lämpöiset. Itse olen molempiin vaihdattanut paremman pohjan suutarilla. Ainakin ensimmäiset olivat järkyttävän liukkaat, toiset vein suoraan suutariin kokeilematta onneani.

Vierailija
11/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ugg Australian ne neulotut kengät, en muista nimeä. On tosi helppo laittaa minusta paljaaseen jalkaan. Paljaaseen jalkaanhan ne on tarkoitettukkin käytettäväksi. Ei minusta ole myöskään hirveän liukkaat. On varmasti paremminkin pitäviä talvikenkiä, mutta kyllä noilla pystyy ihan hyvin kävelemään tavallisella auratulla tiellä.

Noissahan lampaanvillaa on vain pohjallinen, silti ovat tosi lämpimät. Lämpimämmät on varmasti ne mitkä on tehty lampaan nahkasta.

Itse vaan tykkään niin paljon noiden omieni ulkonäöstä, käytän niitä varret auki käännettynä niin että ovat vähän rutussa.

Vierailija
12/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko suoritus valmistajalta, jos pohjat menee heti vaihtoon. Olisiko niin että Australiassa ei ole lunta ja jäätä?

no seuraava kysymys, mistä kannattaa ostaa ne, netistä mistä?

Vierailija
13/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugg Australia classic cardyt on nuo neulotut.

Vierailija
14/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niitä matalavartisimpia Uggeja en ainakaan minä saanut vedettyä jalkaan, kun oli niin tiukka mutka. Mutta saapasmalli sujahtaa helposti.

Vierailija
15/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:31"]

Aika heikko suoritus valmistajalta, jos pohjat menee heti vaihtoon. Olisiko niin että Australiassa ei ole lunta ja jäätä?

[/quote]

aidoissa oikeissa Uggeissa ei tartte pohjaa vaihtaa. Olen myös ostanut Australiasta ohut pohjaiset Australian talveen tarkoitetut Uggit, niiden pohja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Paksummilla pohjalla varustetut on oiken hyvät Suomeen, ei mene linttaan, ei ole ohuet eikä liukkaat. 

Kaikista parhaat paljaassa ajamassa lämmittää parhaiten talvella ja kesälläkään ei pitäisi hiostaa. Onhan ne vähän rumat, mutta todella lämpimät ja aidot on hyvät jalassa. Halpikset on niin pehmeät, ettei tue jalkaa ollenkaan.  

Vierailija
16/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ugg Australia -kengillä ei ole mitään tekemistä Australian kanssa. Ne valmistetaan Kiinassa amerikkalaisen merkin toimesta.

Vierailija
17/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:43"]

[/quote]

aidoissa oikeissa Uggeissa ei tartte pohjaa vaihtaa. Olen myös ostanut Australiasta ohut pohjaiset Australian talveen tarkoitetut Uggit, niiden pohja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Paksummilla pohjalla varustetut on oiken hyvät Suomeen, ei mene linttaan, ei ole ohuet eikä liukkaat. 

[/quote]

Nuo minun kudotut Uggit on aidot, Englannista ostetut, ja niissä todella pohja on niin liukas ettei talviaikaan ole ulos asiaa jos on lunta tai jäätä. 

Vierailija
18/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

Nuo minun kudotut Uggit on aidot, Englannista ostetut, ja niissä todella pohja on niin liukas ettei talviaikaan ole ulos asiaa jos on lunta tai jäätä. 

Vierailija
19/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan ihanat jalassa ja todella lämpimät suosittelen ostamaan :) (vaikkakin rumat mut mitä sitten)

Vierailija
20/23 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikin ovat varmasti ihan aidot ja pohjat ovat tosiaan todella liukkaat. Sitten mulla on vielä ns. Prisma-versiot ja niiden pohja on vaihtamatta ollut ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän