Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko loukkaus vai kohteliaisuus, jos joku kysyy "onko sulla hiustenpidennykset"?

Vierailija
30.06.2026 |

Aloin vaan miettimään onko mun hiukset jotenkin feikin näköiset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen peruukin ja hiustenpidennykset huomaa, mutta vain loukatakseen jotaku joku siitä huomauttaa. Eihän kukaan normaali kysy, onko sulla tekotissit tai tekopötkö kalareissa.

Vierailija
2/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen peruukin ja hiustenpidennykset huomaa, mutta vain loukatakseen jotaku joku siitä huomauttaa. Eihän kukaan normaali kysy, onko sulla tekotissit tai tekopötkö kalareissa.

Näköjään joo huomaa vähän turhankin tarkkaan. Mulla vaan ei ole mitään pidennyksiä :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on laittaa jotain pidennyksiä, kun näkyy kilometrin päähän että ne on feikit?

Vierailija
4/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kalareissa? Siis kalsareissa, joita lapset nyt virkkaavat. 

Vierailija
5/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on laittaa jotain pidennyksiä, kun näkyy kilometrin päähän että ne on feikit?

Jos haluaa pitkät tai tuuheammat hiukset, eikä omat hiukset sellaiseksi kasva. Jos ihminen ottaa hiuspidennykset, niin ei hänellä varmastikaan ole itseisarvona luonnolliset hiukset. Vähän sama kuin meikissä: tuskin kukaan luomiväriä käyttävä ajattelee muiden uskovan, että hänen ihonsa on silmäluomien kohdalta oikeasti ruskea/sininen/pinkki/tms.

Vierailija
6/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle joskus joku kommentoi noin. Vittuiluksi sen tulkitsin. Joskaan en loukkaantunut, koska tiesin että hiukseni näyttävät hyvältä, ja suhtauduin tuollaiseen samalla lailla kuin juoppojen mölinään. Ei vaikuta olemiseeni ja minäkuvaani jonkun kommentit.

Vierailija
7/7 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänlaatuiset ja hyvin laitetut pidennykset eivät näy kilometrien päähän. Toki jos uusi poikaystävä upottaa sormensa hiuksiin, hyväilläkseen ehkä huomaa ;D

Itse olen onneksi tuon iän jo ohittanut, harmaahapset ohenevat mieheni kanssa samaan tahtiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi