Yksi uusi lokakuinen lisää:)
Moikka kaikille..
Ajattelin nyt minäkin kirjoittaa tänne.
Rv 31+1. Esikoinen kyseessä.
Odotus sujunut tähän asti suht hyvin; mitä nyt hb on jatkuvasti vähän alhainen, joten olo ei ole ollut pitkään aikaan enää mistään pirteimmästä päästä!
Olen ollut kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että olen saanut olla jo kesäkuun alusta asti vuosilomalla, joten olen saanut ottaa rauhallisesti! Muutenkin olin kevään jo "kevennettynä" töissä; sain yövuoroista vapautuksen.
Aloitan tuossa vajaan parin viikon päästä opiskelut ammattikorkeakoulussa, joten lepääminenkin taitaa jäädä vähemmälle!? Mutta omavalintaistahan se!
Eilen mulla oli neuvola..sf-mittani on ollut kovin korkea tähän asti joka kerta, mutta nyt oli samassa kun pari viikkoa sitten. Pitää vissiin mennä ultraan oikein äippäpolille, että saahaan varmuus siitä missä mennään! Mitään painoarvioa en ole tälle meidän tulokkaalle saanut, joten on mahdollista että on iso vauva tulossa!
Tänään on ollut kyllä huono aamu. "Hengästyttää" vaikka paikallaan istuu, leposyke hakkaa toista sataa ja olo on huono. Onneksi sain lääkärin yhdeksitoista, ettei tarvitse yksin kotona murehtia oloaan!
Mutta jaksamista Teille muille vatsanne kanssa puurtajille:)