Kaveri menossa tapaamaan naimisissa olevaa miestä hänen kotiinsa
Mies on kertonut, että heillä on vaimonsa kanssa ero meneillään. Vaimo on viikonlopun toisaalla ja kaveri on menossa heille viikonlopuksi. Onko ok vai epäilyttävää?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi aikuista, molemmat tietävät missä mennään ja mahdollinen tapaamisen syy, eli nusaaminen, on tiedossa. Siltä osin asia on ok.
Vaimon osalta ehkä ei, mutta sitähän me emme tiedä ja sen takia asiaa ei voi enempää kommentoida. Ehkäpä vaimo on myös uuden ystävänsä luona, sillä ei kai mies halua itseään liriin ehdoin tahdoin, vaan on tietoinen mitä tekee.
Sanoisin siis, että antaa mennä vain, mutta kannattaa muistaa ehkäisy.
Just luin jostain ketjusta tapauksesta, jossa nainen alkoi tekemään keikkatöitä toisella paikkakunnalla samalla kahta kämppää asuttaen, toisessa asui myös miehensä. Tähän yhteiseen kämppään sit alkoi ilmestyä uusia verhoja ja petivaatteita. Ok, no mies sisustaa. Jostain ilmestyi ompelukone ja naistenlehtiä, mies ei osaa selittää.
Sit nainen tuli keikalta etukäteen kotia ja törmäsi naiseen, joka luuli muuttavansa asumaan tähän kotiin.
Miehet yllättävän harvoin tietävät mitä tekee ja on juuri niin tyhmä että tuo toisen naisen aviovuoteeseen.
Meillä ei ole ta le ban-tyyppistä moraalipoliisia, mutta jotkut näköjään kuvittelevat että on.
Kivittäjiä löytyy, ainakin naisten kivittäjiä. Eri juttu varmaan, jos pitäisi miestä rankaista. Eihän Mäenpäätäkään (PS) sallittu edes syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kaverihan voisi pyytää saada soittaa vaimolle ja kysyä, onko hän tietoinen ja asia on hänelle ok? Saattaahan vaimo tulla paikalle sattumalta, mitäs sitten?
Kyllä mä ainakin mieheltä salaa soittaisin vaimolle ja kysyisin asiasta. Jos vaimo tietää, niin mikäs siinä, ei pitäis haitata miestäkään 👍
Joskus varattu koitti pokata ja samalla itki kun oma suhteensa on loppunut ja on niin ihastunut muhun ja tulisinko hänen naiseksi. Tiesin että asuivat yhdessä ja nainen vielä paksuna.
Sanoin että katotaan, annapas sen naisen numero kun on vähän asiaa.
Keskustelu loppui siihen ja esti mut :D
Tyhmä kaveri jos uskoo ja tyhmä mies kun vedättää kahta naista.
Tykkäisitte Afganistanin tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaverin oma asia.
Musta nää kaikki "oma asia" selittäjät on arveluttavia. Täysin mielipiteettömiä.
Omasta puolesta kaveri saa tehdä mitä haluaa, kun en ole hänen moraalinvartija.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että itse tekisin samalla tavalla ja ajattelisin asiasta samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaverin oma asia.
Musta nää kaikki "oma asia" selittäjät on arveluttavia. Täysin mielipiteettömiä.
Musta tuntuu. Onko mielestäsi aina tanssittava toisten pillin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaverin oma asia.
Miksi kaveri jakaa näitä omia asioitaan. Jos oma moraali venyy kuin purukumi, niin kuulijalla ei välttämättä näin tee.
Sä olet vaan katellinen kaverillesi, kun hänellä on sitä elämää myös siellä. Keskustellaan tästä taas ensi maanantaina.
T. Psykiatrisi
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaverin oma asia.
Mun paras kaveri tuli mun luokse itkemään kun petti miestään, jonka kanssa olivat vuosia olleet. Jos ei olis saanut itse miehelle kerrottua, niin en tiedä olisko voinut enää olla kaveri. Inhoan tuommoisia kusettajia, mua on itseä satutettu niin paljon valehtelemalla.
Saivat välinsä kuntoon onneksi. Myöhemmin kaveri kertoi että tää kenen kanssa petti on pyydellyt kylään. Sanoin että älä sotke asioitas tai jos sotket niin mun ei tarvitse tietää eikä tulla mulle itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kaveri jos uskoo ja tyhmä mies kun vedättää kahta naista.
No enpä tiedä uskooko kaveri miehen eroamisjuttuihin, sillä hänen päämääränä tuntuu olevan vain munan saanti. Jos kaveri on noin vähän tietoinen yleensäkään miehen taustoista, niin ei sillä miehen vapaudella ole muutenkaan merkitystä. Eivät he kumpikaan ole välttämättä mitään loppuelämän pituista suhdetta edes haluamassa, vaan tarpeiden tyydytys on nyt ajatuksena.
Mielestäni randomien hypoteettisista kyläilyistä ei tarvitse olla mielipiteitä. Yleensäkään kaikesta ei tarvitse.