Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako raskauden alusta lähtien syödä lisärautaa?

Vierailija
20.11.2014 |

Mulla herkästi Hb laskee, joko heti aloittaa rautatablettien syönti?

Entä onkohan ne inkivääritabletit terveellisiä, joista sanotaan että auttaa pahoinvoinnissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alottaa raudan syönti. Ite en alottanu heti ja nopeesti laski hb.

Vierailija
2/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkivääri on kiellettyjen listalla. Neuvolassa sanottiin, että eipä siitä rautalisästä mitään haittaakaan ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi vatsalle turvallinen vaihtoehto? Mulla ärtyvä paksusuoli, kaikki käy herkästi vatsaann.. siksi olen syönyt nokkostabletteja, mutta tuskin tässä vaiheessa ne enää riittää. ap

Vierailija
4/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti noita inkivääritabletteja monet syövät nimen omaan raskauspahoinvointiin..

Onko sitten turvallisia niksejä?

Vierailija
5/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku liuos muotoinen oli kuulemma vatsalle parempi esim retafer tabletti.. toisaalta jos syöt niitä tabuja, niin voi kivasti treenata aina synnytystä ku käyt paskalla nimimerkillä itellä meni niistä maha tosi kovalle :D

Vierailija
6/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla laski hb 90 tosi nopeasti nyt tassa raskaudessa. syon kaksi tabua kerralla obsidan fe++ ja kannattaa ottaa yolla vessareissulla appelsiini mehun kanssa.

Vierailija
7/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Syön itse raudan nestemäisenä, nimi on Compiron Fe ja sopii herkkävatsaisille. Ei ole aiheuttanut ummetusta niinkuin moni muu rautavalmiste. Appelsiinimehun kanssa vetäisen kerran päivässä. Suosittelen!

Vierailija
8/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltofer on kai paras vatsalle, koska sen voi ottaa aterian yhteydessä. Tuo on suht uusi valmiste, sitä mulle suositeltiin neuvolassa. Ei tullut mitään ongelmia siitä.

Muualla maailmassa käytetään inkivääriä raskauspahoinvointiin, mutta Suomessa siihen yhdistetään keskenmeniriski. Mä ajattelen niin, että inkivääriä voi kyllä käyttää mausteena, mutta sen jatkuvaa käyttöä kannattaa välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän