Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisypillerit

Vierailija
20.11.2014 |

Aloitin juuri ehkäisypillerit ( meliane ) ja haluaisin kuulla onko jollain kokemuksia ja onko teho pysynyt hyvin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melianet ensimmäiset pillerit teininä. Ensin tuli jatkuva migreeni, sitten alko mielialat heitellä, menkat meni ihan sekaisin. Loppu aika lyhyeen se käyttö. Ja kyllä, teho oli oikein loistava, oli nimittäin alapää kuiva kun sahara ja kiinnostuskin täysin nolla. Että toivotaan että ne sulle sopii paremmin :D

Vierailija
2/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vuosia ja toimi hyvin. Tänä kesänä tosin pettivät. Koko ajan olen syönyt säännöllisesti. Yhtään ei ole unohtunut. Neuvolassa epäilivät, että ikäni muuttanut hormoonitasapainoa tms. Rv 16 nyt mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tuli raskaaksi meliane pillereistä huolimatta. Ja googlettamalla löytyy muitakin. Nuo on ns. Matalahormoonipitoiset pillerit.

Vierailija
4/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis, että näillä on suurempi todennäköisyys tulla raskaaksi?

Vierailija
5/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan iästä, painosta tuokin seikka. Siitä mihin aikaan muistaa ne ottaa.

Vierailija
6/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap piittaa noista "mun tutun tutun tuttu tuli raskaaksi kun söi e-pillereitä" kommenteista. Todennäköisyys tulla raskaaksi jos käyttää pillereitä oikein (ohjeen mukaan, ei unohtele, jne...) on 1/100. Eli pillerien teho on 99%, sanovat av-mammat ja niitten tutut mitä tahansa.

T. 13 vuotta pillereitä, ei raskauksia, ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
7/7 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, suuremmalla osalla pillerit tehoaa. Oli ne melianet tai ei. Älä stressaa :)