Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polvi lähti alta.

Vierailija
20.11.2014 |

Menin tänä aamuna istuu tuolille peitto päällä, koska tää kämppä on kuin jääkellari. No vähän ajan päästä menin laittaa peiton sängylle. Polvi vissiin käänty jotenkii tai jotain koska yhtäkkiä se lähti alta ja lysähdin sängylle. Muuten olisin kaatunu varman lattialle, ellei sänky olis ollu vieressä. Nyt on ihan h*lvetilliset kivut polvessa ja tuntuu pahenevan vaan. :(

En oo sen jälkeen kävellyt, mitä jos se lähtee uudestaan alta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko kylmää, kannattaa mennä lääkäriin

Vierailija
2/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittaa kylmäpussin just pakkaseen että muuttuis kylmäks. Jalka tuntu jotenkii painavalta ku käveli.

Mitä ne lääkärissä tekee? Ei tk:een varmaan enää tälle päivää saa aikaa, ku ajanvaraushan on klo 8-9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aikanaan käynyt samalla tavalla. Soita vaan sinne lääkärille joka tapauksessa. Itse päädyin lopulta leikkaupöydälle polveni kanssa. En nyt tietenkään sano että olisi sulla sama juttu, mutta kuitenkin...

Vierailija
4/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, nyt ei ole leikkimistä. Kuulostaa samalta kuin minulle sattui toistakymmentä vuotta sitten ja klenkkaan vieläkin. Lääkäriin siitä ja äkkiä, äläkä yritäkään varata sille jalalle, ota vaikka lattiaharja tueksi jos et muuta keksi.

Vierailija
5/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo vaan että puhelin ollut toimimaton 2päivää, tänään illalla saan vasta varapuhelimen.

Mä oon ollu tähystyksessä oikeen polven takia, vas.polvessa ei oo ikinä ollu mitään ongelmia, paitsi nyt. Voiko polvessa muuten revetä jotain ku se lähtee tollein alta? Just kun luulin pääseväni polvikivuista eroon...

Vierailija
6/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa. Minä muuten odotin yön yli, että paranisi itsestään, lähdin vieläpä töihin aamulla. Luultavasti olisi parantunut paremmin jos olisin mennyt lääkäriin heti.

Vierailija
7/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan enää jaksa, jos vas.polvesta tulee samanlainen ongelma mitä oikee polvi on ollut. Totaalisen kyllästyny jatkuviin kipuihin ja ku kukaan ei niiden syytä oo osannu tähän päivään mennessä selittää tai kertoo että mikä niihin auttaa.

-ap.

Vierailija
8/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:35"]Ainoo vaan että puhelin ollut toimimaton 2päivää, tänään illalla saan vasta varapuhelimen.

Mä oon ollu tähystyksessä oikeen polven takia, vas.polvessa ei oo ikinä ollu mitään ongelmia, paitsi nyt. Voiko polvessa muuten revetä jotain ku se lähtee tollein alta? Just kun luulin pääseväni polvikivuista eroon...
[/quote]
Voi. Siellä on aika montakin liikkuvaa osaa, minulla repesivät muistaakseni eturistisiteet, kipu ja turvotus olivat lopulta melkoiset. Ja on turha odottaa, ei parane itsestään.

Vierailija
9/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä polvivaiva sulla on, ap? Mulla on polvilumpion kondromalasia ja ollut välillä tota tunnetta, että polvi menee alta :/

Vierailija
10/10 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:44"]

Mikä polvivaiva sulla on, ap? Mulla on polvilumpion kondromalasia ja ollut välillä tota tunnetta, että polvi menee alta :/

[/quote]

Oikeessa polvessa oli tähystyksen mukaan eturistiside osittain revennyt, mutta kun tähystyksen jälkeen kivut vaan paheni, ni menin magneettikuvaukseen, jossa ei sit näkynytkään mitään tuosta repeämästä, ni ortopedi sanoi että sitä vammaa ei oo ja yks toinen lääkäri ei suostunut ottamaan kantaa että onko vai eikö. Kaikki oireet muuten vaan viittaa siihen. Ja fysioterapeuttikii sano että kyllähän lääkärin pitäs kertoo että onko se vamma vai ei. Tähystyksessä kuitenkii näkee kaiken tarkemmin kuin magneettikuvissa. Ens kuussa on taas aika sille lääkärille, jonka mielestä polvessa ei oo mitään.. Hmm, ei haittaa vaikka oliskii, koska se ei oo enää ees kipee.

Mulla oikee polvi välillä pitkiä matkoja kävellessä on tuntunu siltä että lähtee alta, mut ei oo lähteny. Ennen tähystystä polvesta ei ikinä tarvinnu ottaa nestettä pois ku ennen sitä siihen ei nestettä kertyny, mut ku oli kuukaus kulunu tähystyksestä, ni polvi turpos ihan tajuttomasti viikon välein.

Kannattaa siis olla varaamatta painoo tolle jalalle vai? Kivut ei helpota, toivottavasti ei oo mitään p*skana.