Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-v miehenä on jo yllättävän vaikeaa löytää naista

Vierailija
29.09.2021 |

Nuorille naisille olen liian vanha, ja en haluaisi yh:nkaan kanssa alkaa suhteeseen

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile pituus paino ja työpaikkasi?

Voin auttaa jos kerrot hieman itsestäsi

Olen tumma 180cm ja 80kg joogaopettaja porvoosta

Joogaopettaja saa aina.

Vierailija
22/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viiskymppinen linnakundi ja aina on naista

riittäny. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoako naisen pitäsi tulla hakemaan, että löytäisit naisen?

Onhan se parisuhteeseen pääsemionen hankalaa, mutta jotain aktiivisuutta voisi ap:ltä kyllä toivoa.

Mitä sä selität. Tekihän ap jo avauksen. 😂🤣

Vierailija
24/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauski kirjoitti:

riittäny. 

Ihan varmasti olet. Mutta joo. Linnakundi ei löydy viikonloppuiltoina vauvafoorumilta uhriutumasta äitinsä ikäisille naisille. Linnakundi saa suunsa auki naisen seurassa. Nämä riittää maata hipovan riman ylittämiseen.

Vierailija
25/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä riippuvaista naisten saanti vaan tasosta. Nosta tasoasi, niin naisia on on enemmän kuin jaksat hoitaa.

Vierailija
26/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti aivan yhtä vaikeaa se on 35 vuotiaana kun yrittää 25-35 vuotiaita naisia.

t. m35

sama näin naisen näkökulmasta.

Vierailija
27/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se on 32v miehenä. On korkeakoulutus, olen työelämässä ja kirjoitan gradua, asun Tampereella, harrastuksina lukeminen/sali/nörtteily, kavereita joiden kanssa viettää aikaa. Mutta silti naiset ei kiinnostu, vaikka koulutetuista miehistä pitäisi olla pulaa.

Mies, 32v, 168/64 Tampereelta.

Vierailija
28/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joooo ihan liian myöhään oot liikkeellä. Mun miehellä oli tuossa iässä kaks mukulaa ja avioliittoa takana kuusi vuotta. 

Ikävää kuulla. Oishan sitä pitänyt jo 10 vuotta sitten etsiä kumppania

Ap

Nimenomaan. Jos olisit käyttänyt tämän ajan siihen, että oikeasti nostat markkina-arvoasi niin tilanteesi olisi voinut olla hyvä. Nyt olet kuitenkin valinnut humanistisen alan eli työttömyyden, siis miksi ihmeessä?? Miten ajattelit elättää mahdolliset tulevat lapsesi? Vaihda nyt heti johonkin kunnolliseen ammattiin, ettet jää työttömäksi.

Huonosti koulutetun miehen korkein markkina-arvo on aivan nuorena. Silloin voi löytää itseään todella paljon tasokkaamman vaimon. Naiset oppivat elämästä ja 35-vuotiaana et kyllä enää pariudu kunnollisen työssäkäyvän naisen kanssa, ellet ole luonteeltasi aivan huippu, suostut tekemään kotitöitä ja jäämään koti-isäksi hoitamaan lapsia.

Vierailija
29/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se on 32v miehenä. On korkeakoulutus, olen työelämässä ja kirjoitan gradua, asun Tampereella, harrastuksina lukeminen/sali/nörtteily, kavereita joiden kanssa viettää aikaa. Mutta silti naiset ei kiinnostu, vaikka koulutetuista miehistä pitäisi olla pulaa.

Mies, 32v, 168/64 Tampereelta.

Moni mies on ollut tuossa iässä jo kymmenen vuotta työelämässä ja on lapsia ja sinä vasta teet gradua.

Vierailija
30/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa tarkoitat "nuorilla naisilla"? Meinaatko että vaikka kaikilla 26-28-vuotiailla on sitten jo lapsia?

20-25

Ap

Missä maailmassa 25-vuotias mies on liian vanha 25-vuotiaille naisille?

Ei missään. Ap taitaa oikeasti olla teinien perään.

Olen parikymppisten naisten perään

Ap

Niin just. Jos et ole trolli niin suuret ovat ainakin kuvitelmat omasta tasostasi. Miksi ei omanikäinen nainen kelpaa? Ja ihan suosiolla, jos et halua lapsia niin ei kannata edes pariutua. Hukkaat pelkästään naisten biologista aikaa ja lisäät Suomen syntyvyysvajetta.

Vierailija
31/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti aivan yhtä vaikeaa se on 35 vuotiaana kun yrittää 25-35 vuotiaita naisia.

t. m35

Joillekin helppoa, toisille vaikeaa. Vika löytynee muualta kuin iästänne, olette nuoria miehiä vielä elämänne huipulla.

Vierailija
32/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden palstajankkaajien ajatuskulkua pystyn yleensä jotenkin seuraamaan, vaikken samaa mieltä olisikaan. Tämä "25v mies on 25v naisten mielestä papparainen" -jankkaaja elikkä AP menee sen sijaan yli hilseen. Onko tarkoituskin vain hämmentää? Onko AP vain sekaisin? Vai onko ehkä tarkoitus kiinnittää huomiota siihen, kuinka älytöntä on, että jotkut toiset jankkaajat väittävät 25v olevan naisten universaali "parasta ennen -päiväys"? Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia.

Vierailija
33/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla rankkaa kun ainoa asia elämässä on kumppanin etsiminen. Ja usko pois, mikään ei ole niin iso turn off kuin mies josta näkee kilometrin päähän että maailma pyörii naisensaannin ympärillä. Tulee aika epätoivoinen olo.

Kannattaa keksiä muutakin sisältöä elämään, ei kukaan halua kumppanikseen sellaista jolla ei ole muuta elämää.

Vierailija
34/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden palstajankkaajien ajatuskulkua pystyn yleensä jotenkin seuraamaan, vaikken samaa mieltä olisikaan. Tämä "25v mies on 25v naisten mielestä papparainen" -jankkaaja elikkä AP menee sen sijaan yli hilseen. Onko tarkoituskin vain hämmentää? Onko AP vain sekaisin? Vai onko ehkä tarkoitus kiinnittää huomiota siihen, kuinka älytöntä on, että jotkut toiset jankkaajat väittävät 25v olevan naisten universaali "parasta ennen -päiväys"? Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia.

Eikun se on ihan normi hopisjankkaaja. Kaiken ikäiset miehet palstalla katselevat vain 20-vuotiaita, niin tämäkin. Omanikäiset ei kelpaa, vaikka 25-vuotias nainen on ihan parhaimmillaan, jos on jo suunnan löytänyt elämälleen, kuten useimmat ovat.

Vierailija
35/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Olen 170 cm /58kg humanistinen kandi.

Tykkään bongailla lintuja ja olen vegaani.

Eix naiset just tykkää tommoisesta?

Pituus ja paino ok, muut turn Off.

Vierailija
36/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä pääkaupunkiseudulta löytyy 20-25v naisia jopa paljon enemmän kuin samanikäisiä miehiä. Asutko korpilahdella tai vieläkin pohjoisemmassa?

37/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan soijapoika.

T: 20v ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
38/38 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauski kirjoitti:

riittäny. 

Ihan varmasti olet. Mutta joo. Linnakundi ei löydy viikonloppuiltoina vauvafoorumilta uhriutumasta äitinsä ikäisille naisille. Linnakundi saa suunsa auki naisen seurassa. Nämä riittää maata hipovan riman ylittämiseen.

Mä oon vanha kunnon väkisinmakaaja, siitä istunu  monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan