Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla halutaan tehdä asioita jotka ovat väärin

Vierailija
19.11.2014 |

Siis väärin ammatillisesta näkökulmasta, jota minä edustan. Minä siis joutuisin tekemään asian, joka on ammattialaani koskevien oppien vastainen ja mielestäni iso virhe ja riski. Lopulta minä myös joutuisin siitä vastuuseen Mutta minua ei kuunnella, eikä selvästi ymmärretä näkökantaani vaikka kuinka selitän. Tämä sotii todella pahasti vastaan ammattietiikkaani, mutta ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin joko tehdä tai ottaa loparit :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole TVO:lla töissä.

Vierailija
22/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukki oli aikoinaan vastaavassa tilanteessa (laadunvalvontaa) ja se kieltäytyi. Uralla eteneminen tyssäsi siihen. Älä tuhoa mainettasi tällä! Se kulkee mukana aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selkeästi itsekunnioituskysymys. Onko itsekunnioituksesi myytävänä?

Vierailija
24/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen väärinkin pomon pyynnöstä mutta kirjaan kaiken ylös. Mitä tspahtui js miksi.

Vierailija
25/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada mustaa valkoiselle siitä että sinusta asia pitäis hoitaa toisin, jolloin vastuu tulee esimiehellesi. Joku kokouspäytäkirja tms. johon vaadit oman eriävän mielipiteesi.

Vierailija
26/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paha tilanne jos esimiehet ovat niin pihalla asiasta että eivät edes itse tajua olevansa pihalla.

Olen ollut itse samanalisessa tilanteessa. Toin etukäteen esille näkemiäni epäkohtia ja kyseenalaisuuksia, mutta minua pidettiin liioittelijana ja vihjailtiin että yritän vain tehdä itsetäni tärkeää pelottelemalla olemattomilla ja epätodennäköisillä tapahtumilla. Parissa vuodessa nuo "pelkäämäni" asiat sitten realisoituivat ja pääsin sanomaan noin 50 kertaa että mitäs minä sanoin, oliko liioiteltua. No kukaan ei kuollut eikä joutunut edes oikeuteen, eli ihan hyvin meni lopulta, mutta asiat tehtiin vaikemman kautta.

Vierailija
27/27 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sosionomi AMK ja osa moniammatillista tiimiä? Ja katsot asioita paapomisnäkökulmasta muiden sanoessa, että asiakas on laiska, muita manipuloiva narsisti, mutta sinä et halua uskoa, koska ihmiskäsityksesi on humaani.

Työkaverini on tuollainen, opetetu koulussa pelastamaan koko maailma. Itse olen talouspuolelta enkä todellakaan ymmärrä, miksi samalle perheelle pitää uudestaan ja uudestaan antaa uusi telkkari, kun isä kännipäissään sen hajottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän