Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä teen vai teenkö mitään??

Vierailija
19.11.2014 |

Mitä tehdä mummulle, joka tuo joka kerta lapsille (2 ja 4) karkkia mukanaan? Noin 1-3krt vkossa. Itse en haluaisi pitää vielä edes karkkipäivää lapsilla. Viikonloppuna saatetaan kyllä herkutella. Olen sanonut suoraan asiasta, ei usko. Mieheni on myös sanonut äidilleen suoraan, ei usko. Oli lasten mukana hammashoitajalla, ei mitään vaikutusta. Tulemme muuten hyvin toimeen, mutta tämä asia alkaa minua tosissaan raivostuttamaan. Kaikki neuvot otetaan vastaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meillä samantapainen ongelma rahan kanssa. Muksut ei tee mitään kotihommia, myöhästetään kotiintuloajoista ja ainoa keino millä sain hetkeksi kuriin oli viikkorahan poisto mutta nyt mummu ja ukki lykkäävät 50 euroo viikossa käteen kun käyvät siellä "kahvilla"

ottaa aivoon.

Vierailija
2/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mummo tuo lapsille leluja, vaikka lapset ei arvosta tavaroitaan ja ei sen takia haluta ostaa uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano ettei tuo karkkia

Vierailija
4/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis sanonut, että ei toisi karkkia. Laittanut välillä karkit itkevän lapsen edestä kaappiin ja sanonut, että syödään viikonloppuna. Millään ei ole ollut vaikutusta. Olen ajatellut, että tämä henkilö ei arvosta meitä vanhempina mielipiteineen. Haluaa toki miellyttää lastakin ainaisella karkin kuskaamisella.... ap

Vierailija
5/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:49"]En tiedä meillä samantapainen ongelma rahan kanssa. Muksut ei tee mitään kotihommia, myöhästetään kotiintuloajoista ja ainoa keino millä sain hetkeksi kuriin oli viikkorahan poisto mutta nyt mummu ja ukki lykkäävät 50 euroo viikossa käteen kun käyvät siellä "kahvilla"

ottaa aivoon.
[/quote]melkosen karhunpalveluksen tekevät. Prkl mummut ja papat ;) hyväähän ne varmasti tarkoittavat, mutta jokin kunnioitus vanhempien sääntöjä kohtaan pitäis olla. ap

Vierailija
6/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se hohto uusista leluista jos niitä koko ajan saa. Minusta olisi ihanaa, että lapset odottaisivat mummua kylään, eikä sitä mitä tuo tullessaan. Ap