Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu: uskallanko lähettää kuva?

Vierailija
11.11.2014 |

Oon pitkästä aikaa nettideittailemassa ja vaihtanut viestejä parin miehen kanssa. Ovat lähettäneet mulle kuvansa eikä mulla ole mitään syytä epäillä, etteivät olisi itse niissä kuvissa. Molemmat ihan tavismiehiä. Oman kuvan lähettämisen suhteen oon kuitenkin ihan vainoharhainen! Ongelma on vielä, että ainoat tuoreet kuvat on selfieitä, jotka on otettu suht läheltä. En siis voi (enkä haluakaan) lähettää mitään kaukaa otettua epäselvää näpsyä. Tsemptkaa mua että uskaltaisin lähettää kuvani, sillä ilman sitä en ikinä pääse edes treffeille kenenkään kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lähetetty eikä mies ainakaan heti tyrmännyt :) Ja tiedän kyllä että tämä mun vainoharhani on vaan mun omassa päässä.

Vierailija
2/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:30"]

Oon pitkästä aikaa nettideittailemassa ja vaihtanut viestejä parin miehen kanssa. Ovat lähettäneet mulle kuvansa eikä mulla ole mitään syytä epäillä, etteivät olisi itse niissä kuvissa. Molemmat ihan tavismiehiä. Oman kuvan lähettämisen suhteen oon kuitenkin ihan vainoharhainen! Ongelma on vielä, että ainoat tuoreet kuvat on selfieitä, jotka on otettu suht läheltä. En siis voi (enkä haluakaan) lähettää mitään kaukaa otettua epäselvää näpsyä. Tsemptkaa mua että uskaltaisin lähettää kuvani, sillä ilman sitä en ikinä pääse edes treffeille kenenkään kanssa.

[/quote]

Lähetä kuvaa tisseistä, problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi sitä riskiä, mitä lie lieroja, pedoja?

Vierailija
4/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun lopettaa koko nettideittailu jos jo tuossa kohtaa on ongelmia.

Vierailija
5/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatte nopeasti livenä,ettette turhia löpise. Siinähän sen näkee miltä näyttää ja jatkuuko juttu.

Vierailija
6/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan lähden mun kanssa treffeille ellei näe kuvaa. Ja kyllähän mä itsekin haluan vastapuolen kuvan. Argh, pitää vain rohkaistua. Ap.

Vierailija
7/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä käynyt muutamilla nettideiteillä ihan ilman kuvia. Jos vähän osaa ns. lukea rivien välistä, kyllä ne kamalimmat siinä karsiutuvat, ja ei minulla ainakaan mitään ulkonäön suhteen pahoja ole vielä sattunut kohdalle.

Vierailija
8/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä ainakin kuvani lähettänyt. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Monellahan on jo profiilissaankin kuva. Ei ne ny mitään alastonkuvia ole mitä heille lähetät. Itse oon ainakin ihan kasvokuvan lähettänyt. Mitä se nyt sitten haittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi