Palan loppuun anoppini takia :(
Olen yrittänyt olla sinnikäs ja kestää tätä, mutta enää en jaksa.
Tilanne on siis tämä: Anoppi ilkeilee ja suoraan sanoen v*ttuilee mulle päin naamaa aina kun olemme kahdestaan. Jos on muita paikalla niin hän halailee ja kertoo kuinka ihana olen. Olen sanonut tästä miehelleni ja hänen siskollensakkin useita kertoja mutta he eivät usko.
Anoppi pilkkaa aivan kaikkea mitä teen, nyt mietinkin, että ainoa keino käräyttää anoppi on salakuvata/äänittää hänen juttujaan kun jäämme kahden? Mutta onko se rikos? Jos näyttäisin äänitteet vain miehelleni.. En tosiaan enää jaksa tätä kulissia ja sirkusta minkä tirehtöörinä on anoppini.
Kommentit (15)
Äänitä ihmeessä. Todisteita tarvit
Ei kai yksityiskeskustelujen nauhoittamisessa ole mitään laitonta ellet lähde niitä sitten julkisuuteen levittämään. Voisiko olla että anoppi pitää sinua uskottunaan eikä edes tajua kuinka pahasti hän loukkaa sinua?
Pistä kännykkä tallentamaan puheet. Sitten on muiden vaikea olla uskomatta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:12"]
Kuvittelet, neuroottinen ämmä.
[/quote]
Tullitko trollaamaan esiin reaktioita?
[/quote]
Vanha rakas anoppihan se täällä. :) Painosanalla vanha.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:14"]
[/quote]
Hauskahan tuo kommentti oli.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:12"]
[/quote]
Vanha rakas anoppihan se täällä. :) Painosanalla vanha.
[/quote]
Mukavaa, että sinä et vanhene koskaan. Muista kuolla nuorena. Sehän on ainoa tepsivä keino vanhuutta vastaan.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
En, olen ap:n mies.
tottakai omia tekemisiään saa nauhoittaa.
nauhoitin erokeskustelut exän kanssa
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia paitsi että anoppini ilkeili myös muiden läsnäollessa. Mieheni oli täysin äitinsä tossun alla, joten pitkään hän jaksoi väittää että ongelma on minussa tai olen keksinyt kaiken. Kun tilanne paheni ja esimerkiksi ystäväni ottivat asian puheeksi, mies rupesikin väittämään että kaikki johtuukin anopin surullisesta lapsuudesta ja että häntä pitää ymmärtää. Aika monta vuotta yritin, muuta vaihtoehtoa ei lopulta ollut kuin erota. En ole koskaan ollut mistään päätöksestä yhtä onnellinen vuosikausia.
Vielä tehokkaampaa on laittaa puhelin "vahingossa" soittamaan miehelle kyseisessä tilanteessa niin luulis kiinni jäävän :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:19"]
[/quote]
No, anoppisikin tuli näköjään tänne.
Miten olisi: "kuule Leena, et varmasti tarkoita olla ilkeä, mutta tuo tuntuu tosi pahalta./ Et varmasti tarkoita olla mulle aina ilkeä kun jäädään kahden, mutta xx ja xx saa mulle sellaisen olon, että haluat mulle pahan mielen. Olenko pahoittnut tietämättäni mielesi?"
Kurjaa kun miehesi ei usko sinua. Onko sun jatkossa pakko jäädä anopin kanssa kahdestaan? Harvennat tapaamisia mahdollisimman minimiin ja et jää hänen kanssa samaan huoneeseen ilman, että miehesi tai joku muu on paikalla. Yritä vielä puhua miehellesi.