Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei pelkää Koronarokotteen sivuvaikutuksia?

Vierailija
29.09.2021 |

Olen kahdesti rokotettu. En usko, että rokotteesta saa esim narkolepsiaa. Aivohalvaukset tms? Ei pelota nämäkään. Kuolema kahden vuoden sisällä rokotteen saamisesta? No jos näin tulee käymään, niin sitten pitää elää kuin viimeistä päivää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pelännyt ollenkaan sivuvaikutuksia, mutta niin vain sellainen omalle kohdalle osui. Nyt lähes 4 kk myöhemmin olen edelleen rokotteen takia sairas.

Ei siis kannata pelätä, sivuvaikutus tulee kyllä jos on tullakseen, ei siihen sinun pelkosi vaikuta millään tavalla.

Tämä tulee myös ihanan kalliiksi valtiolle, kun korvauksia maksetaan kaikista asiaan liittyvistä tutkimuksista, hoidoista ja lääkkeistä niin kauan kuin niitä tarvitsen. Ja koska en joudu itse maksamaan mitään, käytän tietysti mahdollisimman paljon yksityistä. Kuitit vaan suoraan lääkevahinkovakuutukseen.

Vierailija
2/4 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pelännyt ollenkaan sivuvaikutuksia, mutta niin vain sellainen omalle kohdalle osui. Nyt lähes 4 kk myöhemmin olen edelleen rokotteen takia sairas.

Ei siis kannata pelätä, sivuvaikutus tulee kyllä jos on tullakseen, ei siihen sinun pelkosi vaikuta millään tavalla.

Tämä tulee myös ihanan kalliiksi valtiolle, kun korvauksia maksetaan kaikista asiaan liittyvistä tutkimuksista, hoidoista ja lääkkeistä niin kauan kuin niitä tarvitsen. Ja koska en joudu itse maksamaan mitään, käytän tietysti mahdollisimman paljon yksityistä. Kuitit vaan suoraan lääkevahinkovakuutukseen.

Millä tavoin olet kipeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne korvaussummat ole pisaroita meressä verrattuna koronan aiheuttamiin välillisiin ja välittömiin kuluihin yhteiskunnassa, kuten yleensäkin rokote- ja rokottamiskulutkin.

Vierailija
4/4 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt, mutta sain lieviä oireita kummastakin. Otan tarvittaessa myös kolmannen, vaikka se tietäisi taas niitä lieviä, mutta kiusallisia oireita. 

Lähipiirini on rokotettu, eikä kukaan ole maininnut pientä käsikipua kummempaa sivuvaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi