Pystyisitkö ostamaan hetkenä minä hyvänsä uuden pesukoneen?
Yleensä joku luottokortti perustellaan sillä että se olisi tarpeen jos nimenomaan pyykinpesukone hajoaa. Vaan jokaisellahan pitäisi olla sen verran hätävaraa että voi ostaa vähintään jonkun tilapäisen?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:56"]
Niitä saa ilmaiseksikin joten kyllä.
[/quote]
Mistä saa pesukoneita ilmaiseksi??
[/quote]
Lahjoitetaan- palstoilta. Jos ei, niin muutamalla kympillä varmasti myydään
En pystyisi. Ei siks, etteikö tlillä olisi sen verran rahaa, vaan siksi, että mulla menisi useampi viikko tuotevertailuun.
Pystyisin, on tilillä vararahaa aina yllättäviä tapauksia varten. Tosin voisi mennä aikaa siihen, että yrittäisin päättää, mitä haluan ostaa.
Kyllä, joko osamaksulla uuden tai muutamalla kympillä käytetyn.
Pystyisin. Joko tililtä tai visalla, ei tarvi olla karvalakkimalli.
Tiskikoneen ostin yöllä verkkokaupasta vähän aikaa vertailtuani 3,5h sen jälkeen kun edeltäjä todettiin sököksi.
Internet on ihana.
Kyllä, pystyisin ihan käteisellä.
En. Ei ole avaimia kodinkoneliikkeeseen, jos yöllä konetta tarvisin :)
Ihan vaikka heti, tvn, pesukoneen, nahkasohvan jne.
Pystyisin tällä hetkellä. Jos olisi hieman aikaisemmin tullut jo muita yllättäviä menoja, niin saattaisin joutua lainaamaan vuokralaiseni vuokravakuuden ostoa varten. Säästäisin sen sitten ajan kanssa takaisin.
Luottokortti minulla on siitä syystä, että sillä on kätevintä maksaa nettiostoksia ulkomaille. En käytä kortin luotto-ominaisuutta sillä tavalla, että joutuisin maksamaan korkoja siitä, vaan lyhennän korttivelat jo ennen kuin korko alkaa juosta.
Pystyisin, meitä köyhiä varten on osamaksut.
Yleensä en muuten kuin luotolla mutta nyt sattuu perinnön vuoksi olemaan tilillä sen verran että ainakin tuhatkunta konetta irtoisi. En tosin ymmärrä mikä vika luotollakaan maksamisessa on.