Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

name it koot?

Vierailija
11.11.2014 |

Olisin tilaamassa name it -vaatetta ja koissa kahden vaiheilla, 128 vai 134. Ulkovaatetta ostamassa. Jollain kokemuksia, onko noi reiluhkoja vai normi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nafteja. isompi menee vielä keväällä

Vierailija
2/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pientä ja kapeaa mitoitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä todella pieniä kokoja! Kaksi ääripäätä ovat Tutta ja Name it, Tutan vaatteet ovat varmasti ainakin kaksi kokoa isompia kuin Name it samassa senttikoossa.

Vierailija
4/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ulkovaatteista on enemmänkin kokemuksena reilu koko...

Vierailija
5/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteet on nafteja ja sopivat paremmin hoikalle lapselle. Ulkovaatteet ovat vähän reilumpia, mutta ottaisin silti isomman koon, jos kahden koon välillä pitää arpoa.

Vierailija
6/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteet ovat hyvin niukkaa ja kapeaa mitoitusta, ulkovaatteet vähän reilumpia - mutta niin taitaa kaikilla merkeillä olla, että ulkovaatteet ovat vähän sisävaatteita väljemmin mitoitettuja. Sanoisin, että ulkovaatteet vastaavat kokoaan, kun niissä ei ole samanlaista "hehtaarimitoitusta" kuin useimmilla merkeillä - jos arvot kahden koon välillä, ottaisin suuremman.

Vierailija
7/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteet mielestäni reiluja, koska meillä muksulle mennyt sama haalarikoko kaksikin talvea, kun olen kasvunvaraa ottanut yhden koon verran.Yleensä olen hankkinut seuraavlle kaudelle jo varastoon.Paidat, trikoiset, taitavat olla aika kapeita ja vastaavatn juuri ja juuri kokoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan